.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Panowie co robic, qrde, co robic? Prosze o rady od s6 - user
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=1527
Strona 1 z 2

Autor:  michu [ 04.lis.2003 19:12:32 ]
Tytuł:  Panowie co robic, qrde, co robic? Prosze o rady od s6 - user

Czesc,
Dostalem wlasnie sygnal, ze jest w wawie do kupienia CUUUDOO!
audi s6, '97 rok, buda c4, idealny stan, 195tkm, tu uwaga: 4.2 quattro.
i qrwa nie wiem czy brac czy nie.
koledzy niektorzy odradzali mi silnik 4,2, ja tez wiem, ze jest to MEGA glupota patrzac racjonalnie na temat, ale auto jest naprawde piekne.
kosztuje 46.000 PLN. i nie wiem czy brac czy nie brac.
napiszcie prosze wiecej ile ten potwor pali i jak sie go serwisuje.
podkresle, ze auto jest w idealnym stanie, jezdzil nim prezes duzego koncernu i serwisowal orginalnie w ASO.

piszcie, piszcie, bo ja juz chce toyote sprzedawac.

dzieki

Autor:  BiLu [ 04.lis.2003 19:30:26 ]
Tytuł:  Re: Panowie co robic, qrde, co robic? Prosze o rady od s6 -

michu w podpisie napisał(a):
quattro - to jest to! | A4 Av Lpg i (na miasto...) corolla 1.4

toyote sprzedajesz czyli s6 4,2 bylaby na miasto :?: :lol:
nie jestem user'em s6 (jeszcze :wink: ) ale pozwole sobie wyrazic opinie.
liznales audi i nigdy juz nie podejmiesz racjonalnej decyzji (jako audimaniak).
gdyby mnie bylo stac na drugie auto (zakladam ze do codziennej eksploatacji mam a6 2,5 tdi quattro) to bralbym wlasnie s6 4.2 (chyba ze nagle poczujesz chec podkrecania mocy - wtedy 2.2T)
auto jest pewnie w idealnym stanie i eksploatacja kosztowac cie bedzie tylko paliwo etc oraz sporadycznie (oby) naprawy biezace - koszt pewnie wysoki ale czestotliwosc mala.
hehe - to sie dzisiaj chyba nie wyspisz :lol:

Autor:  michu [ 04.lis.2003 19:41:00 ]
Tytuł: 

dokladnie s6 na miasto, a od kobiety walek na leb - do pukania sie....
osobiscie wole 4.2, bo to v-ka a ja nie chce turbo.
ale qrde, ile to zre i ile ubezpieczenie kosztuje?????

Autor:  necro [ 04.lis.2003 19:52:51 ]
Tytuł: 

Nie jest to czasem S6 Plus???
coz tu pisac,autko piekne,jak nie boisz sie chorych cen wiekszosci czesci zamiennych to kupuj,wkoncu raz sie zyje :twisted: :twisted: :twisted:

Autor:  michu [ 04.lis.2003 20:19:26 ]
Tytuł: 

a czym sie rozni s6 od s6 plus?
ogolnie wypas jest full. brakuje tylko xenon'ow. choc sa soczewki, da sie przerobic.

Autor:  Simpson [ 04.lis.2003 20:25:20 ]
Tytuł: 

Z kosztami utrzymania jest chyba podobnie jak w silniczkach turbo?
spalanie podobne a wersje 4.2 można zagazować ;) hehe
jesli masz na tyle funduszy to ryzykuj :twisted:

Pozdro

Autor:  necro [ 04.lis.2003 20:35:20 ]
Tytuł: 

michu napisał(a):
a czym sie rozni s6 od s6 plus?
ogolnie wypas jest full. brakuje tylko xenon'ow. choc sa soczewki, da sie przerobic.


Plus ma 326KM i o ile dobrze wiem wystepowal w 2 kolorach,czerwony oraz niebieski rs,silnik ma oznaczenie AHK

Autor:  michu [ 04.lis.2003 20:44:52 ]
Tytuł: 

to nie jest plus, bo czarny i ma 290.

Autor:  Audista [ 04.lis.2003 21:24:07 ]
Tytuł: 

Zerknij na:
http://www.audiv8.com

Podają tam zużycie paliwka:
90 km/h - 9,2 l
120 km/h - 11 l
miasto - 17,5 l
:wink:

Autor:  Czarek_S [ 04.lis.2003 21:27:57 ]
Tytuł: 

kto jeździ takim autem mniej niż 120 :?: :roll:

Autor:  Ataman70 [ 04.lis.2003 21:29:33 ]
Tytuł: 

Ja bym się nie zastanawiał - zawsze możesz go odsprzedać, a przygody warto w życiu mieć - a posiadania s6 4,2 to jest właśnie przygoda 8)

Autor:  hans [ 04.lis.2003 21:41:56 ]
Tytuł: 

hmm ... powiem tak ... nie bede odradzal tego auta ... jezeli faktycznie powaznie myslisz o kupnie tego auta to znaczy ze dojzales do spalania na miescie w okolicach 20 litrow ... dojzales rowniez do kosztow okolo 1200 pln za czesci potrzebne do pelnej wymiany rozrzadu w tym silniku , do tego dojzales do standardowych kosztow jakie ponosci sie przy utrzymaniu zawieszenia w C4 ... no i w koncu ... dojzales do V8 ... sprawdz baaardzo dokladnie czy to S6 to jest to czym chcialbys jezdzic , jezeli tak 9 nie bylo bite , wszystko legal i oryginal) bierz bez wahania ... jak cie kobieta z domu wyrzuci zawsze mozesz przyjechac do mnie ... u mnie w domu juz sa 3 Audi quattro a w sumie 5 aut na 4 osoby ...

Autor:  michu [ 04.lis.2003 23:19:11 ]
Tytuł: 

wreszcie guru przemowil...
otoz Hans: 1200 za rozrzad to pikus. robilem w moim 1.8T i tez tyle wyszlo.
co do zawiechy: jakie koszty? ile dokladnie? kazdy mi mowi, ze w c4 to nic robic nie trzeba.
spalanie jest ok. nie planuje sie nim po miescie krecic. a wiem ze zre 20.
a czy dojrzalem do V8 to wlasnie cholera nie wiem.

pewnie bajery typu popychacze, walki i inne rujnaja mlodego dzinksa w s6 na maxa, co?
w koncu jest ich tam od cholery malej....
wlasnie to mnie najbardziej interesuje.

Autor:  hans [ 05.lis.2003 09:40:27 ]
Tytuł: 

juz kiedys opisalem dokladnie koszta zawieszki w C4 , musialbym poszukac ... ale napewno bedzie to przynajmniej polowe taniej jak w A4 .. (wielowahaczowe zaiwszenie) ... co do samego silnika .. hmm ... nie wiem czy jest potrzeba zawracania sobie glowy walkami i popychaczami ... to nie jest auto z przed 20 lat ... jedyne co jest tam wedlug mnie co trzeba serwizosac to elektryczna przepustnica ... chociaz nie wiem jak to serwisowac ... czyscic chyba jhedynie bo co wiecej mozna zrobic w czyms co pracuje w Audi ... fakt ... oleju ten silnik moze brac nawet do litra na 1000 km ale to jak juz ma swoje przejechane i przy ostrym wkrecaniu go na maxymalne obroty ... koszta zrobienia glowic sa o tyle drozsze o ile jest wiecej garow ... komplet uszczelek pokryw zaworow kosztuje dla przykladu 120-130 pln , uszcelka pod glowice 205 pln za sztuke ... komplet uszczelek pod miske olejowa (2 szt) 230 pln (110 i 120)... kolnierz uszczelniajacy wal (od strony sporzegla) 600 pln .. uszczelki pod kolektor ssacy (2 szt) 260 pln ... pierscienie uszczleniajace dolna z gorna czescia kolektora 14 pln za szt (8 szt)... poza tym pompa wspomagana taka sama jak w innych silnikach , poduszki pod silnik , taka sama lewa i prawa po 290 pln za sztuke ... hamulce wiadomo , troche drozsze z tego tytulu ze lepsze ... wszystkie ceny ktore podalem to ceny w ASO bez upustow ... czesc , jak nie wiekszosc moze dostac w IC lub w innej hurtowni czesci ... oczywiscie pewnych detali nie da rady dostac w hurtowni i trzeba udac sie do ASO ...ale ... to sie nie psuje co 10 tkm ... raz zrobione powinno sluzyc wieki ...

Autor:  Rogal [ 05.lis.2003 10:34:05 ]
Tytuł: 

Michu jeżeli stan jest faktycznie tak jak mówisz to kupuj - zawsze możesz odsprzedać za podobne pieniądze !!! to unikat !!!!!!

Autor:  BiLu [ 05.lis.2003 11:27:40 ]
Tytuł: 

tu masz s6 od razu z xenonem i z instalacja gazowa z bezposrednim wtryskiem:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=17594528

Autor:  michu [ 05.lis.2003 11:30:48 ]
Tytuł: 

cze Rogal,
co ludzi na ulicy nie poznajesz?

pozdrowionka.

Autor:  Rogal [ 05.lis.2003 11:33:54 ]
Tytuł: 

Jak nie poznaje :wink: - Audi bym nie zauważył :twisted:
Jakieś inne felgi na zime zapodałeś ???? :roll:

Autor:  michu [ 05.lis.2003 12:30:51 ]
Tytuł: 

to byly moje 17 na lato (sa w galerii)
na zime walne 15 org. ale jeszcze za cieplo.

pozdro

Autor:  maag [ 05.lis.2003 13:24:04 ]
Tytuł: 

Michu, pytasz toyota czy audi - wstyd.
jezeli te prawie 300 km ci wystarczy to lepsze v8 niz turbo. i jaki sound...
ale o taki samochod bym sie juz troche bal.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/