.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.maja.2025 10:58:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Utrzymanie Audi Coupe?
PostNapisane: 16.sty.2005 17:38:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 17:27:42
Posty: 35
Lokalizacja: Gdynia
Mam zamiar kupić używane coupe. Zastanawiam się nad :
VW Corrado 2.0 16V,
Oplem Calibrą 2.0 16V
i Audi 80 Coupe.

Od paru ludzi słyszałem że Calibra rdzewieje i ma gorsze właściwości jezdne niż Corrado, więc raczej Calibra odpada, mimo, że jej utrzymanie wydaje się bardzo tanie. Pozostawałoby mi wybrać pomiędzy VW Corrado a Audi Coupe, bo szczerze musze przyznać, że ten samochód również mi sie bardzo podoba.

Mam pytanie, ponieważ sam bardzo mało o nim wiem, a koszty oczywiście grają dosyć dużą rolę. Ile kosztuje utrzymanie Audi Coupe? Czy jest dużo zamienników do tego samochodu? Czy czesci od zwyklej wersji 80 pasują do Coupe? I czy w ogole mozna ten samochod porywnywac cenowo do tamtych dwoch?

Ewentualnie prosilbym o doradzenie najsensowniejszej wersji silnikowej.

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 17:42:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a będzie gaz?

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 17:45:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 17:27:42
Posty: 35
Lokalizacja: Gdynia
Tak, planuje gaz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 17:47:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12011
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
bierz Corrado, szkoda Audi na gaz.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 17:53:54 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
bierz Corasia ... jak na przednionapedowke ma chyba najlepiej dopracowane zawieszenie ze wszystkich furmanek(pojazd z tylnia osia szrtywna, taka jak w zaprzegu konnym do przewozu wegla) poza tym 2.0 16V w Corasiu jest to ta sama jednostak co w pasku czy Audi wiec z czesciami bedzie OK ... poza tym Coras jest bardziej elitarny ... jest nawet klub Corrado w posce ... w sumie Corasiow bylo wyprodukowanych kolo 90 tys wiec mozna powiedzie ze bardzo malo jak na 7 lat produkcji .... no i to fantastyczne wykonczenie wnetrza ... samo uczucie siedzenia w Corasiu daje wrazenie jakbys siedzial w sportowym aucie ... siedziesz nisko , twardo ... poza tym aerodynamika w Corasiu jest porpawiona dodatkowym elektrycznym spojlerem ktory wysuwa siue po przekroczeniu 120 km/h ... bardzo fajny efekt czuc jak auto przysiada po otwarciu spojlera .... poza tym jak mialem uwalona sonde lambda i zablokowane skracanie kanalow to mnie COras 2.0 16V mial mozliwosc przy dobrych wiatrach objechania mnie wiec napewno bierz Coraisa , nie porzalujesz :peace:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 18:13:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 17:27:42
Posty: 35
Lokalizacja: Gdynia
Dzięki bardzo, za obiektywną ocenę. Rzeczywiście jeździłem Corrado i wrażenia są super, dużo więcej radości mi to sprawiło niż jazda Calibrą. A o Audi Coupe nic nie wiem, poza tym ze bardzo podoba mi sie wizualnie. Jeszcze raz dzieki !


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 18:17:43 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Audi zzarloby Cie z kopytami w porownaniu do Corka ... a proponowanie wersji bez quattro to strata kasy ... innymi slowy ... powonanie Corasia , Calibry i Audi jest nie na miejscu ./.. z tych 3 aut biorac pod uwage koszzty utrzymania najlepiej wypada Coras ale jak juz dorzucisz troche kasy to Audi bije na glowe reszte , pod warunkiem ze jest quattro i ma te 160 KM conajmnije pod maska czyli silniczki NM , 7A i 2.2T

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 18:19:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Coupe'tka jest bardzo fajna ale robi się bardzo popularna. W moim niedużym miasteczku kręci się ich 11 - wszystkie ośki. Corrado jest tylko jedno. Zresztą do sprzedania. Jeżeli zależy Ci na wyjątkowości auta bierz Corka. Ja wybrałbym go może ale w wersji VR6. Ale coś musiałoby mnie wyleczyć z manii turbo. A to chyba mało prawdopodobne... :)

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 18:25:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2004 18:58:41
Posty: 110
Lokalizacja: Swidnica
Jezeli Corrado to TYLKO 2,0 16V 1.8 jest bardzo awaryjny zwlaszcz sprezarka

_________________
Audi Coupe GT 2,2 KV r.pr 1986 czarny metallic oczywiscie,ciemne szybki,-40mm,bezwypadkowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 18:35:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Ale tak czy siak po wstawieniu gazu do 16tki będzie średnio fajnie. 16to zaworówki lubią wysokie obroty i stracisz dużo z osiągow silnika.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 18:40:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 17:27:42
Posty: 35
Lokalizacja: Gdynia
Planuję instalacje z sekwencyjnym wtryskiem. Podobno odbiera jedynie 1-2% mocy. Oczywiście na seryjnym silniku nie chcialbym poprzestać. Zobacze ile mi zostanie po kupnie. Jak wystarczajaco duzo, to oddalbym do przerobek. Tak 160-180 KM by sie przydalo ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 18:49:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Jeżeli chcesz auto kręcić, to znowu zastanów się nad Coupe z silnikiem 2,3 20V. Zaczynasz od dużo wyższej mocy niż w Corku i na więcej będziesz mógł sobie pozwolić. I jak znajdziesz kasę, to łatwiej Ci będzie wstawić turbosprężarkę lub zmienić silnik na doładowany. Dodam jeszcze jeden niepodważalny fakt...żadne 4 cylindry 16V nie dorównają pięknemu dźwiękowi 5 cylindrów z Audi :D
No chyba, ze chcesz jednak troszkę bardziej ekonomiczną sportowkę...to wtedy Corek.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 18:51:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
jak sekwencja ,to może jednak Audi :P . Chłopaki co wam się stało ze chcecie chłopakowi zrobic taką przykrość i wsadzic go do corrado ???

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 19:00:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Zauważ, że sekwencja zmienia nasze podejście... :D Nie żal Ci kolejnej zagazowanej Coupetki zwykłym mikserem? :P

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 19:00:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
A przód B3 czy B4??

1.calibra- popularny sportowy (tym jeżdzą dresiarze)
2.corrado- niepopularny(coś w tym jest) sportowy (a tym turki w RFN)
3.Audi -popularny sportowy i z klasą (Coupe B4) (a tym jeżdżą GOŚCIE). ;)

mój typ Coupe, za klase.
:peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 19:03:59 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
bierz Corka albo Coupe quattro bo jak wezmiesz oske to bedzie kolejny placzacy ze nastepnym razem bedzie juz quattro ... dziwne ze polacy ucza sie tylko na wlasnychb bledach

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 19:09:49 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
kefir200 napisał(a):
Zauważ, że sekwencja zmienia nasze podejście... :D Nie żal Ci kolejnej zagazowanej Coupetki zwykłym mikserem? :P


oczywiście że mi żal :< (przynajmniej moje to nie coupe ;) )

Hans jak bym musiał wybierac oske corrado i oske coupe to wybrał bym mniejsze zło :P
Wiadomo ze Audi to quattro, ale kolega nie mówił nic ze to coupe ma byc bez quattro :P

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 19:16:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 17:27:42
Posty: 35
Lokalizacja: Gdynia
A w jakiej wersji silnikowej wystepuje Coupe Quattro? I jakie sa orientacyjne ceny czesci do niego? Nie mowie o S2 bo zdaje mi sie ze to calkiem inna klasa osiagow i cen.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 19:20:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4025
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
2,0 4 cyl
2,0 20V 5 cyl (edit: Hans)
2,3 5 cyl
2,3 20v 5 cyl
2,6 6 cyl
2,8 6 cyl

prosze mnie poprawic jaezeli cos zjadłem :P

edit: dziekuje, czlowiek całe zycie sie uczy :)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Ostatnio edytowano 16.sty.2005 19:36:30 przez emcior, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sty.2005 19:22:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2005 17:27:42
Posty: 35
Lokalizacja: Gdynia
Co do dresiarzy. Niestety widuje dresiarzy w kazdym z tych trzech samochodow.
Jedna ciekawa rzecza jest to ze ludzie na forum Audi i Corrado wykazuja sie duzo wieksza kultura niz na Calibry :/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: