Jezzzuuuuu!!!:
"ciąga za kierownice bo Audi ma elektroniczną szperę która wybiera przyczepność kół i w rezultacie wygląda to tak że raz ciągnie za jedno koło mocniej raz za drugie, przy pełnym palniku nie da sie utrzymać kierownicy. "
a to??!!? myślałem, że mi przepona pęknie ze śmiechu!
):) - toż to prawie jak prowadzenie furmanki z ośmioma wściekłymi rumakami - w jednej uździe pijana czwórka (quattro
),. w drugiej druga czwórka po amfie, i klacz 500m przed nimi - na 1/4 mili 7s
tylko jak tu qrka utrzymać układ kierowniczy, jak raz ciągnie w lewo, a raz w prawo ?
gościu ma u mnie plusa, jeszcze dwa plusy i wp...
.................................
a to:
" i to mi się podoba najbardziej że Audi 100/A6 3.6 w manualu można ruszać bez żadnego problemu z 3-go biegu i bardzo płynnie przyspieszać aż do 180km/h
- szacunek dla jego Audi, że dalej trwa w szeregu pomimo ruszania z 3-go biegu...
...............................................
"Ogólnie to jeśli Audi z takim silnikiem to tylko quattro (w 90% były tylko quattro), a quattro szczeże Ci odradzam bo części kosmicznie drogie, dla przykładu wahacz tył kosztuje 2800pln z zamiennika, praktycznie cały samochód jest inny"
coś tu się wyklucza
- chyba postawił klienta pod ścianą i ma wybrać bmw
................................................
"BMW to auto dla znawców, Mercedes dla snobów a Audi dla bogatego ludu"
.................
doczytałem do końca drugiej strony i zaczęło mi się już podnosić w gardle od tego zamętu i kręcenia modeli...... łeeee.