.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Fachowa porada https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=19444 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | krisso [ 08.lip.2005 12:27:16 ] |
Tytuł: | Fachowa porada |
Witam bardzo serdecznie wszystkich posiadaczy i sympatyków Audi ! Jestem tu nowy i standardowo jak na wszystkich forach,pedze z pytaniami po cenne informacje od fachowców Z racji tego że audi jest bardzo solidna marka,produkuje wspaniale,wytrzymale,zarowno rodzinne jak i ze sportowymi zapedami samochody postanowilem zainteresowac sie kupnem takiego samochodu. Prosilbym o rade,generalnie chodzi mi o dosc duzy samochod,aczkolwiek w przypadku audi sprawa jest o tyle ulatwiona ze sedany rowniez maja potezne bagazniki i pewnie jak na moje potrzeby transportowe wystarczy,co wcale nie znaczy ze obrazilbym sie za nadwozie kombi/avant Zastanawiam sie pomiadzy nastepujacymi modelami : 100 c4 avant/sedan - tu prosilbym kogos znajacego sie o wymienienie dostepnych wersji silnikowych (w ogloszeniach widzialem wersje z trzema dodatkowymi zegarami i bez,oraz z dwoma rodzajami kierownicy-od czego to zalezy? ) B4 sedan/avant - jak ten model sie plasuje w porownaniu do 100c4,silniki,wersje...?? Oraz moze A4 najprostrze jakie tylko moze byc,z nieduzym silnikiem,moze miec szyby na korbke,jesli audi wogole takie robilo Prosze doradzcie mi cos,na ktorym modelu raczej sie skupic,jakiego silnika szukac,w jakiej cenie mozna dostac jesli sprowadzany a jakiej jesli krajowy. Aha ,i jeszcze jedno jak wyglada sprawa instalacji gazowej i spalanie wtych samochodach,gaz sekwencyjny cy zwykly,please help... Czekam na odpowiedz i pozdrawiam.. |
Autor: | BiLu [ 08.lip.2005 12:37:49 ] |
Tytuł: | |
jesli szukasz duzego auta to z zalozenia odpada B4 oraz A4 - miejsca z tylu tyle co kot naplakal pozostaje 100/C4 albo wersja po liftingu C4/A6. z zalozenia widze ze chcesz zagazowac auto - szkoda bo bardzo fajnymi silnikami sa 2.5 TDI (zwlaszcza wersja 140 konna - oznaczenie silnika AEL). dodatkwe wskazniki w desce byly w mocniejszych/usportowionych wersjach, byly one na ogol dosc dobrze wyposazone (klimatyzacja elektroniczna, elektryka szyb i lusterek). jesli chcesz czerpac pelna przyjemnosc z jazdy - szukaj wersji z napedem quattro (w przypadku diesla tylko w wersji 140 konnej). jesli auto ma sluzyc ci jedynie do przemieszczania - wystarczy ci oska reasumujac - szukaj C4/A6 2.5 tdi lub 2.8 V6 (tu dochodzi niebagatelny koszt instalacji wtrsyku LPG aby sensownie to jeszcze chodzilo). bardzo goraco polecam przeszukanie forum: http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php pozdrawiam |
Autor: | Leo [ 08.lip.2005 12:50:47 ] |
Tytuł: | |
Bilu! Nie wierzę! Jakiś tekst! A ja myślałem, że się już w szukaczce zakochałeś |
Autor: | BiLu [ 08.lip.2005 12:52:04 ] |
Tytuł: | |
robie trening przed pisaniem artykulow |
Autor: | mq [ 08.lip.2005 13:22:57 ] |
Tytuł: | |
Ja tylko dodam ze C4 tdi quattro trudno trafic i sa drogie a 2.8 jest w pyte i wyjdzie w podobnych pieniadzach (+gaz) co tdi i dodatkowo pewnie bedzie tansze w utrzymaniu |
Autor: | BiLu [ 08.lip.2005 13:48:02 ] |
Tytuł: | |
mq napisał(a): Ja tylko dodam ze C4 tdi quattro trudno trafic i sa drogie a 2.8 jest w pyte i wyjdzie w podobnych pieniadzach (+gaz) co tdi zgadza sie mq napisał(a): dodatkowo pewnie bedzie tansze w utrzymaniu
utrzymanie diesla to tylko filtry i paliwo, reszta jak w benzynie gdzie dodatkowo wchodzi w gre wszystko to co zwiazane jest z zaplonem czyli swiece, kable etc... wracajac do tematu to mankamentem B4 jest zawieszenie ktore nie jest zbyt trwale - cale szczescie ze czesci sa tanie. zawieszenie w A4 - zeby nie wywolac znow zbednaj polemiki napisze ze jest trwalsze jak w B4 ale koszt ewentualnego remontu jest dosc duzym wydatkiem. zawieszenie w 100/C4 oraz w C4/A6 jest tanie i dobre w przypadku quattro w powyzszych modelach problemem jest dostepnosc elementow ukladu wydechowego oraz amortyzatorow i ww elementy sa stosunkowo drogie (cale szczescie ze nie trzeba ich wymieniac co roku ). |
Autor: | mq [ 08.lip.2005 14:00:12 ] |
Tytuł: | |
Bilu napisał(a): utrzymanie diesla to tylko filtry i paliwo, reszta jak w benzynie gdzie dodatkowo wchodzi w gre wszystko to co zwiazane jest z zaplonem czyli swiece, kable etc... Mowilem tylko o kosztach paliwa. Ale to tez trzeba brac pod uwage oczywiscie.Cytuj: cale szczescie ze czesci sa tanie.
Zgoda w przypadku oski |
Autor: | Dred [ 08.lip.2005 14:12:13 ] |
Tytuł: | |
Bilu napisał(a): dodatkwe wskazniki w desce byly w mocniejszych/usportowionych wersjach, byly one na ogol dosc dobrze wyposazone (klimatyzacja elektroniczna, elektryka szyb i lusterek).
tu nie do końca się z Toba zgodze Bilu bo dodatkowe zegary były też i przy silnikach 2.0 , tu po prostu chodziło o to czy klient sobie życzył czy nie. Co prawda zegary te duuuuuużo częściej spotykane są w wersjach "sportowych" i dobrze wyposażonych choć niekoniecznie. co do całej reszty to silniki 2.8 Q , 2.2 T Q lub 2.5 TDi Q powodzenia w szukaniu i wybij sobie z głowy B4 i A4 |
Autor: | BiLu [ 08.lip.2005 14:21:03 ] |
Tytuł: | |
Dred napisał(a): Bilu napisał(a): dodatkwe wskazniki w desce byly w mocniejszych/usportowionych wersjach, byly one na ogol dosc dobrze wyposazone (klimatyzacja elektroniczna, elektryka szyb i lusterek). tu nie do końca się z Toba zgodze Bilu bo dodatkowe zegary były też i przy silnikach 2.0 , tu po prostu chodziło o to czy klient sobie życzył czy nie. Co prawda zegary te duuuuuużo częściej spotykane są w wersjach "sportowych" i dobrze wyposażonych choć niekoniecznie. oczywiscie masz racje sam mam pelna opcje zegarow z dodatkowymi wskaznikami, alu ringami, AC, BC, ATA mimo ze nie mam mocnego/usportowionego auta |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |