.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Fachowa porada https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=19444 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | krisso [ 08.lip.2005 12:27:16 ] |
Tytuł: | Fachowa porada |
Witam bardzo serdecznie wszystkich posiadaczy i sympatyków Audi ! Jestem tu nowy i standardowo jak na wszystkich forach,pedze z pytaniami po cenne informacje od fachowców ![]() Z racji tego że audi jest bardzo solidna marka,produkuje wspaniale,wytrzymale,zarowno rodzinne jak i ze sportowymi zapedami samochody postanowilem zainteresowac sie kupnem takiego samochodu. Prosilbym o rade,generalnie chodzi mi o dosc duzy samochod,aczkolwiek w przypadku audi sprawa jest o tyle ulatwiona ze sedany rowniez maja potezne bagazniki i pewnie jak na moje potrzeby transportowe wystarczy,co wcale nie znaczy ze obrazilbym sie za nadwozie kombi/avant ![]() 100 c4 avant/sedan - tu prosilbym kogos znajacego sie o wymienienie dostepnych wersji silnikowych (w ogloszeniach widzialem wersje z trzema dodatkowymi zegarami i bez,oraz z dwoma rodzajami kierownicy-od czego to zalezy? ) B4 sedan/avant - jak ten model sie plasuje w porownaniu do 100c4,silniki,wersje...?? Oraz moze A4 najprostrze jakie tylko moze byc,z nieduzym silnikiem,moze miec szyby na korbke,jesli audi wogole takie robilo ![]() Prosze doradzcie mi cos,na ktorym modelu raczej sie skupic,jakiego silnika szukac,w jakiej cenie mozna dostac jesli sprowadzany a jakiej jesli krajowy. Aha ,i jeszcze jedno jak wyglada sprawa instalacji gazowej i spalanie wtych samochodach,gaz sekwencyjny cy zwykly,please help... Czekam na odpowiedz i pozdrawiam.. ![]() |
Autor: | BiLu [ 08.lip.2005 12:37:49 ] |
Tytuł: | |
jesli szukasz duzego auta to z zalozenia odpada B4 oraz A4 - miejsca z tylu tyle co kot naplakal ![]() pozostaje 100/C4 albo wersja po liftingu C4/A6. z zalozenia widze ze chcesz zagazowac auto - szkoda bo bardzo fajnymi silnikami sa 2.5 TDI (zwlaszcza wersja 140 konna - oznaczenie silnika AEL). dodatkwe wskazniki w desce byly w mocniejszych/usportowionych wersjach, byly one na ogol dosc dobrze wyposazone (klimatyzacja elektroniczna, elektryka szyb i lusterek). jesli chcesz czerpac pelna przyjemnosc z jazdy - szukaj wersji z napedem quattro (w przypadku diesla tylko w wersji 140 konnej). jesli auto ma sluzyc ci jedynie do przemieszczania - wystarczy ci oska ![]() reasumujac - szukaj C4/A6 2.5 tdi lub 2.8 V6 (tu dochodzi niebagatelny koszt instalacji wtrsyku LPG aby sensownie to jeszcze chodzilo). bardzo goraco polecam przeszukanie forum: http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php pozdrawiam |
Autor: | Leo [ 08.lip.2005 12:50:47 ] |
Tytuł: | |
Bilu! Nie wierzę! Jakiś tekst! A ja myślałem, że się już w szukaczce zakochałeś ![]() ![]() ![]() |
Autor: | BiLu [ 08.lip.2005 12:52:04 ] |
Tytuł: | |
robie trening przed pisaniem artykulow ![]() |
Autor: | mq [ 08.lip.2005 13:22:57 ] |
Tytuł: | |
Ja tylko dodam ze C4 tdi quattro trudno trafic i sa drogie a 2.8 jest w pyte i wyjdzie w podobnych pieniadzach (+gaz) co tdi i dodatkowo pewnie bedzie tansze w utrzymaniu ![]() |
Autor: | BiLu [ 08.lip.2005 13:48:02 ] |
Tytuł: | |
mq napisał(a): Ja tylko dodam ze C4 tdi quattro trudno trafic i sa drogie a 2.8 jest w pyte i wyjdzie w podobnych pieniadzach (+gaz) co tdi ![]() zgadza sie ![]() mq napisał(a): dodatkowo pewnie bedzie tansze w utrzymaniu
![]() utrzymanie diesla to tylko filtry i paliwo, reszta jak w benzynie gdzie dodatkowo wchodzi w gre wszystko to co zwiazane jest z zaplonem czyli swiece, kable etc... wracajac do tematu to mankamentem B4 jest zawieszenie ktore nie jest zbyt trwale - cale szczescie ze czesci sa tanie. zawieszenie w A4 - zeby nie wywolac znow zbednaj polemiki napisze ze jest trwalsze jak w B4 ale koszt ewentualnego remontu jest dosc duzym wydatkiem. zawieszenie w 100/C4 oraz w C4/A6 jest tanie i dobre ![]() w przypadku quattro w powyzszych modelach problemem jest dostepnosc elementow ukladu wydechowego oraz amortyzatorow i ww elementy sa stosunkowo drogie (cale szczescie ze nie trzeba ich wymieniac co roku ![]() |
Autor: | mq [ 08.lip.2005 14:00:12 ] |
Tytuł: | |
Bilu napisał(a): utrzymanie diesla to tylko filtry i paliwo, reszta jak w benzynie gdzie dodatkowo wchodzi w gre wszystko to co zwiazane jest z zaplonem czyli swiece, kable etc... Mowilem tylko o kosztach paliwa. Ale to tez trzeba brac pod uwage oczywiscie.Cytuj: cale szczescie ze czesci sa tanie.
Zgoda w przypadku oski ![]() |
Autor: | Dred [ 08.lip.2005 14:12:13 ] |
Tytuł: | |
Bilu napisał(a): dodatkwe wskazniki w desce byly w mocniejszych/usportowionych wersjach, byly one na ogol dosc dobrze wyposazone (klimatyzacja elektroniczna, elektryka szyb i lusterek).
tu nie do końca się z Toba zgodze Bilu bo dodatkowe zegary były też i przy silnikach 2.0 , tu po prostu chodziło o to czy klient sobie życzył czy nie. Co prawda zegary te duuuuuużo częściej spotykane są w wersjach "sportowych" i dobrze wyposażonych choć niekoniecznie. co do całej reszty to silniki 2.8 Q , 2.2 T Q lub 2.5 TDi Q powodzenia w szukaniu i wybij sobie z głowy B4 i A4 |
Autor: | BiLu [ 08.lip.2005 14:21:03 ] |
Tytuł: | |
Dred napisał(a): Bilu napisał(a): dodatkwe wskazniki w desce byly w mocniejszych/usportowionych wersjach, byly one na ogol dosc dobrze wyposazone (klimatyzacja elektroniczna, elektryka szyb i lusterek). tu nie do końca się z Toba zgodze Bilu bo dodatkowe zegary były też i przy silnikach 2.0 , tu po prostu chodziło o to czy klient sobie życzył czy nie. Co prawda zegary te duuuuuużo częściej spotykane są w wersjach "sportowych" i dobrze wyposażonych choć niekoniecznie. oczywiscie masz racje ![]() sam mam pelna opcje zegarow z dodatkowymi wskaznikami, alu ringami, AC, BC, ATA mimo ze nie mam mocnego/usportowionego auta ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |