piosz7 napisał(a):
Głównie chodzi mi o A4 z silnikiem 1.8 - 125 KM. i 1.9 TDI. O silniku 1.9 TDI torche wiem bo kiedyś miałlem golfa 1.9 TD, ale 1.8 to dla mnie mowość. Ciekawe czy w Audi 1.9 dieslach też się niekiedy zdarza problem że bije koło pasowe na wale korbowym. Z golfa byłem zadowolony, lecz trzy miesiące temu miałem nim poważny wypadek i goferek poszedł na złom, na początku chciałem kupić kolejnego golfa, ale doszedłem do wniosku że poczekam jakiś czas, dozbieram kasy i kupie coś lepszego i padło na Audi ponieważ zawsze mi się podobało, lecz miało jedną wade a mianowicie cene. Wiadomo - wszystko co dobre kosztuje. Nie wykluczam także modelu B4 z 95 roku, jak by była w bardzo dobrym stanie bo według mnie ma bardzo charakterystyczny wygląd dla Audi i bardzo dużo dobrych rzeczy o niej słyszałem. Konkretnie to albo B4 2.0 + gaz i 1.9 TDI lub A4 1.8 + gaz i 1.9 TDI. Prosze o jakieś sugestie, troche czytałem, ale nie jestem zdecydowany.
posiadam A4 1.8 '96 bez LPG
szukałem 1.8T a mam 1.8 bez T
zrobiłem ponad 10tys km w 8 miesiecy. Nie ma potrzeby dolewania ani grama oleju, pomimo sporego ( lub normalnego jak ktoś robi ok 25 tys rocznie
)przebiegu, spalanie głównie Wawa + dojazdy ze "wsi" do pracy średnio ok 10,5 95/98 z klimą on. Zawieszenie wielowachaczowe ZERO stuków, puków itp, stan techniczny bdb. acha auto ze Szwajcarii, nie zmarnowane na naszych drogach.
z napraw tylko po zakupie termostat i mały problem ale juz rozwiazany z klimatronic'iem.
jako pierwsze własne Audi jest OK, taki miły dupowóź
przyjemnośc z jazdy bdb, komfort bdb, osiągi przeciętne.
następne kupił bym 1.8T lub jak nie dadzą podwyżki we firmie to ze wzglęldu na cene wachy...TDI lub accord VTEC lub BMW 320D :659: