mIReCk napisał(a):
Sliczniuchny.
Dlaczego na białych blachach ? czyżby między innymi z powodu tylnych lamp które pochodzą z Wołgi GAZ 21 ? Musi być wszystko oryginał aby dostac papier na zabytek czy wystarczy rok produkcji ?
Żółte tablice to zbedny wydatek, auto było zarejestrowane , więc po co opłacac rzeczoznawców , konserwatorów i zwiedzac urzedy i stacje djagnostyczne , jak mozna było załatwic to w ciagu dnia. Auto na żółtych tablicach nie moze wyjechac za granice bez zgody konserwatora, moze w kazdej chwili byc wezwane naprzykład na jakies pokazy,wystawy, ma ograniczenie prędkości do 60km/h (ja swoim jechałem 160!!!). jezdze na rególarne przeglady wszystko mieści sie w normach troche diagności żartuja z zapachu spalin ale ten typ tak ma
, pozatym auto prowadzi się świetnie jest bardzo miękkie , moja zona jak była w ciąży to prosiła zawsze żebysmy jechali kapitanem" bo w nim sie płynie" .Troche kłopotu miałem na poczatku z biegami przy kolumnie kierownicy, ale pózniej było dla mnie nie pojete dlaczego producenci aut odeszli od tego rpzwiazania. Co do tylnych lamp to była potrzeba chwili ale juz mam oryginalne , tylko wstawienie ich wiaże się z pracami blacharsko lakierniczymi, ale w tym roku się nie zanosi
Z ciekawostek to auto ma dwie bardzo wazne częsci z audi
-pompe hamulcową z C3 (orginalne mam dwie ale nie chcialem eksperymentować z gumkami tylko i wyłacznie ze wzgledów bezpieczeństwa, pozatym przerobiłem układ na dwusekcyjny)
-podpore wału z audi 90 quattro (ku mojemu zdziwieniu jest identyczne łozysko!!!, małe gwintowanko i wszystko chodzi jak w zegarku)