Nazywam się Łukasz Gajer, mieszkam w Warszawie (Rembertów).
Studiuję na dwuletnich uzupełniających studiach magisterskich w Wyższej Szkole Promocji na wydziałe Public Relations. Na dzień dzisiejszy mam wykształcenie wyższe zawodowe (licencjat: zarządzanie i marketing w zakresie reklamy).
Na codzień pracuję jako bodyguard i kierowca VIP-a. W pracy jeżdżę najnowszą Laguną 2.0 16V w automacie oraz Jaguarem X-type 3.0 4x4 też w automacie.
Aktualnie posiadam Daewoo Espero 1.8 8V, 95KM przy wadze 1100kg, 1996r. Mam ten samochód od samego początku, jestem jego pierwszym właścicielem, a więcej informacji o nim i kilka fotek można znaleźć w moim profilu klubowym na stronie mojego aktualnego klubu:
[url=http://motonews.pl/sh_user.php?op=userinfo&f=17&uname=ŁUKASZ_GAJER]Mój profil na ESPERO.OF.PL[/url]
Do Klubu Espero należę mniej więcej od 2000 roku i jestem jego współzałożycielem. Między innymi bardzo przyczyniłem się do tworzenia galerii klubowych, gdyż z zamiłowania jestem fotografem amatorem i każdy klubowicz który chciał profesjonalne fotki swojego samochodu zgłaszał się do mnie.
Moje portfolio fotograficzne (na którym akurat fotografi samochodów jest niewiele) można znaleść tu:
Moje portfolio na PLFOTO.COM
Jeszcze w tym roku chcę kupić B4, koniecznie w sedanie i koniecznie granatowy albo czarny (ewentualnie srebrny lub szary), najlepiej z roku 1994-95. Co do wersji silnikowej to miałem i mam chyba nadal dylemat. Aktualnie jak najbardziej jestem przekonany do tego aby kupić 1.9 TDI i po kupnie włożyć mu czipa na 115KM (znana firma ProMotor która robi chipy jest zaraz koło mojego miejsca zamieszkania, hehe).
Choć nie powiem, bardzo zainteresowały mnie silniki 2,6 V6 i 2,8 V6 (tylko przód napęd mnie interesuje aby nie stracić na mocy i przyśpieszeniu)... i szczerze powiedzawszy taki silnik dał by mi więcej satysfakcji z użytkowania, jednak mam obawy co do awaryjności tych silników - wiem że gdybym kupił tego 1,9 TDI to zapewne pojeździł bym nim znacznie dłużej bo wiem że jest nie do zarżnięcia...... z drugiej zaś strony mieć 115KM po czipie, a mieć 150 lub 175KM z V-szóstki to jest różnica.... ale odnośnie wyboru silnika i waszych opini na ich temat napiszę już w innym temacie..........