.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Pomoc w wyborze odpowiedniego OOOO https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=21090 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | bomm [ 18.sie.2005 14:55:44 ] |
Tytuł: | Pomoc w wyborze odpowiedniego OOOO |
Witajcie, Z góry przepraszam jeśli post jest w nieodpowiednim dziale ale szukałem i ten chyba jest odpowiedni...pewnie da się przenieść w razie czego...No ale do rzeczy: Za kilka tygodni będę mógł wreszcie nabyć sobie następce mojej asconki 1.8i 115km Wprawdzie miałem już zaklepanego cherokeego 4.0l ale to jednak nie to czego od dawna szukałem.Dlatego też napisałem tutaj licząc, że kto jak kto ale posiadacze audi najlepiej doradzą mi co kupić. Zacznę od przedziału cenowego: niezależnie od tego czy przywiozę auo z Niemiec czy kupię u nas to w sumie max będę mial do wydania ok 8-10tys. Mam dobry układ ze znajomym w Niemczech więc chyba to będzie najlepsze rozwiązanie (no chyba że trafi mi się jakieś pewne, nieskatowane A w Polsce) Samochodzik nie będzie służył do patrzenia tylko do jazdy, ok 100km dziennie, a że jeszcze studiuję to muszę brać pod uwagę względy ekonomiczne (niskie zużycie benzyny lub najchętniej ropy, albo stosunkowo niski koszt instalacji LPG lub zakup takowej na raty) Jeśli chodzi o budę no to od dawna zakochany jestem w 100 C4 i to jak dla mnie najpiękniejsze audi. Późnie ewentualnie coupe czy też zwykłe B4... Co do quattro (troche sobie poczytalem rozne dyskusje na ten temat na tym forum wiec od razu pisz) to nigdy nie jezdzilem dluzej samochodem z napedem na 4 kola wiec nie wiem z praktycznego punktu widzenia jakie sa zalety a jakie wady, koszty itp, prosze wiec o rade...(Kilka razy jezdzlilem jedynie 200 2,2 turbo quattro na lpg, swietna maszynka no ale nie chce samochodu w tym nadwozi...raczej...) Jesli chodzi o serducho ... cóż lubie pojezdzic szybko (moja asconka wyciagala 217 km/h mam foty) ale jestem swiadomy ze jesli kupie sobie zbyt mocny motor to pozniej nie bedzie mnie stac na codzienne dojazdy na uczelnie itp....dlatego tez probuje znalezc zloty srodek. Najchetniej zmiescilbym sie w zucyciu na poziomie max 15 litrow gazu na setke lub odpowiedniej ilosci w dieslu (niegdy nie mialem diesla wiec nie wiem jak to wyglada ale z tego co slyszalem od wlascicieli golfow to jesli diesel to tylko tdi bo reszta to straszne "muły") Wracajac do tematu chcialbym zeby przy tych max 15l/100km osiagi byly w miare przyzwoite czyli np 9-10 sek do 100 i Vmax w miare bliska 200...Nie wiem czy z pozycji praktycznej (czyli waszej) taki kompromis jest mozliwy do osiagniecia w audi, jesli nie to nie wiem czy nie bede musial szukac gdzie indziej )) Slyszalem wiele cieplych slow o 2,3 w c4 i 2,8 ale chyba to jednak malo ekonomiczne motorki, wiec moze B4 ?! Doradzcie OK, strasznie sie rozpisalem, mam nadzieje ze ktos bedzie mial chwilke zeby odpisac i cos poradzic z punktu widzenia posiadacza audi Pozdrowienia Grzesiek |
Autor: | audik [ 18.sie.2005 15:22:33 ] |
Tytuł: | |
Troche mała kwota moze w Niemczech znajdziesz jakieś C4 napewno zato powinno wystarczyć na B4 ale nie liczył bym na mocny wypas. ale http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... sc&start=0 |
Autor: | Vanilla I [ 18.sie.2005 16:15:14 ] |
Tytuł: | |
trochę mało kasy chcesz wyłozyć proponuje B4 1,9 TDI 2,3 i 2,8 nie lubią "taniej instalacji gazowej" cholernie się potem mszczą na właścicielach niestety dla kieszeni "studenta" ciężko bedzie pogodzić 9-10 sec do 100 i ekonomiczną jazde w ogłoszeniach na forym jest aktualnie kilka samochodów do kupienia - obejrzyj je sobie |
Autor: | bomm [ 18.sie.2005 16:34:24 ] |
Tytuł: | |
no właśnie, 1.9 tdi ... wygląda ok, jak tam średnio ze zużyciem rzeczywistym, 6-7 ? przeszperalem http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?p=161290#161290 ale nie widze a jak osiągi ? da sie tym pojezdzic, czy trzeba pchac przy rozpedzaniu... Jesli faktycznie to za malo $ na zloty srodek to mysle ze blizej bede mniej ekonomicznego podejscia niz jezdzenia 1.8 benzyna (( |
Autor: | Vanilla I [ 18.sie.2005 16:41:19 ] |
Tytuł: | |
tu się koledzy chwala swoimi osiągami i parę 1,9 TDI znajdziesz w postach http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=16132 |
Autor: | mq [ 18.sie.2005 16:41:41 ] |
Tytuł: | |
Osiagi masz tu 1.9 tdi tez jest kilka: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=16132 |
Autor: | bomm [ 18.sie.2005 16:46:34 ] |
Tytuł: | |
to jeszcze pytanko, jak oceniacie szanse na zakup 1.9 tdi w coupe? w polsce lub zagranica do 10tys? pewnie sie nie da nie ? |
Autor: | Hugo [ 18.sie.2005 18:39:49 ] |
Tytuł: | |
bomm napisał(a): to jeszcze pytanko, jak oceniacie szanse na zakup 1.9 tdi w coupe? w polsce lub zagranica do 10tys? pewnie sie nie da nie ?
Nigdy fabrycznie nie było 1.9tdi w Coupe. Możesz sobie zrobić swapa ewentualnie |
Autor: | hans [ 18.sie.2005 18:43:43 ] |
Tytuł: | |
za te pieniadze to mozesz swobodnie szukac cygara albo B3 ... nie licz na wiecej bo sie przeliczysz |
Autor: | bomm [ 18.sie.2005 19:49:23 ] |
Tytuł: | |
jakbym mial skonczyc na cygarze albo b3 to bym wogole audi nie bral pod uwage...chyba ze V8 |
Autor: | blazej1901 [ 18.sie.2005 21:14:12 ] |
Tytuł: | |
bomm napisał(a): jakbym mial skonczyc na cygarze albo b3 to bym wogole audi nie bral pod uwage...chyba ze V8
nop to musisz pare tysia dolozyc bo brac b4 ruine to bez sensu |
Autor: | mq [ 18.sie.2005 22:09:28 ] |
Tytuł: | |
Ale Kolega pisze ze ma jakis dobry uklad w Reichu moze za te 10kpln (z oplatami) jakies B4 ABK `92 golas w przyzwoitym stanie sie trafi |
Autor: | Vanderlei [ 18.sie.2005 23:18:02 ] |
Tytuł: | |
ale do tego opłaty, ubezpieczenia, przegląd, wg mnie ni ma szans... na dobre auto, a jak kupi złom, to będzie niezadowolony z Audi (a raczej ze złomu). Zastanów się porządnie, na pewno to auto nie zapokoi Twoich oczekiwań za te pieniądze - parametry zdają sie wskazywać tylko na 2,3 i 2,8 i to w B4, ale wtedy spalanie Ci nie spełni normy, a i z wyposażeniem będzie licho, - nie, odpuść sobie, tak wg mnie. - za dobrą B4 na początku roku z wszystkimi kosztami nabycia musiałem dać 20kzl, wiec z 10 na C4...... nie, nie rób głupstw. Albo tak jak Hans pisał - B3 ale to już wtedy w dobrym stanie Nie zapomnij też, że potem trzeba rozrząd zrobić, pasek, olej, płyny, najczęściej przy sprowadzonym aucie i gumki z hamulcami..... bo z reguły jak ktos sprzedaje to przed kolejną inwestycją ... |
Autor: | bomm [ 18.sie.2005 23:22:18 ] |
Tytuł: | |
po 1, dzieki za odpowiedzi. po 2, to moze na przykladzie: http://mobile.de/SIDh0X..GVQ8RtFbHPNt3U ... 163166812& Oczywiscie wolalbym 2,3 albo 2,3 20v ale zakladamy ze to jest to co mi sie podoba (buda super, silniczek w miare ok chyba ze macie inne zdanie to piszcie ?) wiec 1750euro, pomijajac to co da sie utargowac to daje ok 7200pln + 1300 oplaty rejestracyjne czyli 8500...wiec mysle ze za 1500 spokojnie ja przywioze do pl... (ubezpieczenie pomijam bo to jakos przezyje dodatkowo:) czy moze o czyms nie pomyslalem? |
Autor: | Vanderlei [ 18.sie.2005 23:28:56 ] |
Tytuł: | |
Wygląda na zupełnie gołe B3 (tak jak Hans napisał), i zauważ, że zdjęcie nic Ci nie pokaże, auto trzeba z bliska zobaczyć, pojechać, zagotować... a na prawdę trzeba mieć auto na 10 000% procent ustawione jako super bryczka, bo niejeden już pojechał do Niemiec, potem okazało się, że auta nie ma, albo dowiedział się o czymś, co nie było napisane, albo nawet i handlarz nie wiedział, wtedy wybór pada na pierwsze lepsze, albo wraca się bez auta, i bez 2000 w plecy (wyjazd, czas, urlop, itp., itd.). Wiem, że brzmi pesymistycznie, ale kupić auto na styk to bym Ci radził raczej u nas (sprowadzone już), wtedy bez kosztów możesz się w ogóle zdecydować, a tak na odległość decyzji nie podejmiesz na 100%. A pamiętać trzeba, że nasi handlarze mają już tak obstawione kursy , że zwiozą auto w 1 dzień, bez szukania, i nawet jak dorzucą swoje 12 groszy, i tak wyjdzie taniej, niż jak byś szukał tego akurat auta sam i przywoził na własny koszt (taki cinkciarz zwozi np. 3 za jednym razem). Znajomy zwozi auta, i powiem Ci, że włosy z głowy rwię, jak słyszę ile mniej zapłacił, niż np., cena była w komisie, i de facto cena końcowa jest ta sama, tyle że auto stoi już w Polsce, i masz zawsze jeszcze możliwość podjąć decyzję... |
Autor: | bomm [ 18.sie.2005 23:34:39 ] |
Tytuł: | |
no niby racja, w gre wchodzi z tego co slyszalem zaklepanie przez znajomego 3-4 czy wiecej autek i po prostu jezdzenie i ogladanie kazdego po kolei.... no ale jesli nie to: czyli co, polecacie zeby sie rozejrzec za b3 u nas tylko ze juz sprowadzonym ? (b3 moge nabyc ale tylko w coupe jesli nie to b4 no ale przeciez jak sie kupuje w reichu to z tego co wszscy mowia jak sprzedaje prywatny Niemiec to przynajmnie nie sciemnia tylko mowi z reguly co i jak i co do zrobienia itp. a u nas to wiadomo ze jak ktos przywozi to bierze pierwszy lepszy ochlap w DE i zwleka tutaj... |
Autor: | Vanderlei [ 18.sie.2005 23:38:11 ] |
Tytuł: | |
Człowiek nie sciemnia tylko wtedy, jak leży 2m pod ziemią w Raichu też są kanciarze, spokojna Twoja głowa Zrób jak wolisz, po prostu tu każdy może podsunąć Ci swoje mysli i doświadczenia, zakup i decyzja jet Twoja, jak jesteś pewny tego, że auto przyszykowane jest rzeczywiście super, nie ma co się zastanawiac. Ale tylko wtedy |
Autor: | weesky [ 19.sie.2005 00:53:16 ] |
Tytuł: | |
racja i nieracja ale wolalbym wypasiona w super stanie b3 b4 1.8 lpg za grosze i spalanie 7-9 lpg male oplaty spalanie silniki bezawaryjne i niema co sie w nich zechlac a jakby nawet to kazdy se z nimi poradzi i za niska cene... c4 2.3 93r kilma abs za ok 13tys sprowadzona z austri zarejstowana jakbys chcial a gaz do tego za 1400zl -ja taki mam juz ponad rok i nietylko ja i nienarzekam wcale spalanie to ok 13l lpg/100km pozdr |
Autor: | Vanderlei [ 22.sie.2005 06:15:47 ] |
Tytuł: | |
no to już masz 14,5 z gazem, do tego oponki, pasko-oleje, i masz grubo ponad 15 a kolega pisał o 10-ciu... |
Autor: | bomm [ 22.sie.2005 08:19:26 ] |
Tytuł: | wyjazd |
dzis o 15ej jade autobusem do kolonii i mam do obejrzenia 3 coupe i jedno b4 w sedanie...niestety zadne w quattro, no ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu...powrot ok czwartku/piatku |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |