Rogal napisał(a):
Witajcie ponownie
. Właśnie rozstałem się z moją Betą
. Całe szczęście, że autko będzie jeździło blisko mnie. Chociaż jak dzisiaj odjeżdżała myślałem, że rzucę się pod koła
.Więc nie wiem czy to takie dobre do końca... jadącą z zewnątrz dzisiaj widziałem pierwszy raz a widok toczących się spolerowanych rantów po prostu powala na kolana
http://xs.to/xs.php?f=Betins.jpg&h=xs46&d=05371Mam do was pytanie, może coś doradzicie. Ze pewnych względów wracam do B4. C4 mi się nie podoba, a B4 musi być co najmniej i chyba najlepiej w sedanie. Cały czas się zastanawiam czy wchodzić znów w 1Z`a i robić w nim mody na co najmniej 140km do tego zmieniać hamulce na wentylowane i tym podobne pierdoły czy wsiąść na przykład w B4 sedan 2.8 quattro i zapodać jakiś dobry gaz
. W końcu miałbym pierwsze quattro. Tylko dla mnie ważna jest kwestia utrzymania – musi być ekonomicznie a zarazem szybko
Wszelkie rady i sugestie mile widziane...
PS. a może kombi
siema panie Rogal..
wkoncy podjales meska decyzje..........
moje zdanie znasz B4 Avant TDI ..........
zreszta znasz bardzo dobrze to autko...
choc powiem Ci szczerze ze jak wiesz chodzi caly czas mi po glowie zmiana autka........ i sam ze wzgledu na koszty utrzymania (czyt paliwo) zastanawiam sie nad jakims benzyniakiem + gazior......... co Ci moge powiedziec trudna decyzja....... ale co do jednego jestem pewien ... jezeli B4 to tylko AVANT !!!!