.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

[A200 2.2T 20V q] kilka pytań
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=23213
Strona 1 z 1

Autor:  martab99 [ 05.paź.2005 23:39:31 ]
Tytuł:  [A200 2.2T 20V q] kilka pytań

Szanowni,

Mam kilka pytań dotyczacych autka jak w temacie. Bardzo prosze kilka informacji uzytkownikow lub bylych uzytkownikow ;-) :
-> ile realnie pali 200-tka q z silnikiem 3B w konfiguracji seryjnej?
-> czy ktos ma porównanie co do osiagów seryjnej 3B i np AAH lub 7A?Chodzi mi raczej o wrazenia subiektywne niz suche dane
-> czy maksymalne doładowanie (wg wskazan komputera) na poziomie 1,6 Bar jest raczej błędem we wskazaniach, czy sugeruje jakas nieprawidlowosc? (chodzi tu o totalna serie)
-> czy zaznaczone na ponizszej fotce spawy oznaczaja traumatyczne przejscia zwiazane z wybuchami gazu? Czy ta rura wymaga wymiany?
Obrazek

Z gory dziekuje za rzeczowe informacje ;-)
pozdrawiam

Autor:  piotr [ 05.paź.2005 23:57:02 ]
Tytuł:  Re: [A200 2.2T 20V q] kilka pytań

martab99 napisał(a):
-> ile realnie pali 200-tka q z silnikiem 3B w konfiguracji seryjnej?


Mi na mieście pali 14-15 litrów Pb95 przy średnio ostrej jeździe, jak pałuję to 16-18 litrów. Na trasie przy prędkości przelotowej (140-170 km/h) 11-12 litrów.

martab99 napisał(a):
-> czy maksymalne doładowanie (wg wskazan komputera) na poziomie 1,6 Bar jest raczej błędem we wskazaniach, czy sugeruje jakas nieprawidlowosc? (chodzi tu o totalna serie)


200 20V pokazuje na kompie doładowanie atmosfera + doładowanie, wiec 1.6 to jest doładowanie 0.6. U mnie pokazuje max 1.7 (0.7 realnie) , ze 2 razy dmuchnął 1.8 (0.8)

martab99 napisał(a):
-> czy zaznaczone na ponizszej fotce spawy oznaczaja traumatyczne przejscia zwiazane z wybuchami gazu? Czy ta rura wymaga wymiany?
Obrazek


Mój tak nie ma mimo że jak go kupiłem miał jakies gówno 2-giej generacji założone..... IMO - tylko SGI jak gazownia musi być.... ja się ciągle przymierzam.

Autor:  martab99 [ 06.paź.2005 00:00:52 ]
Tytuł:  Re: [A200 2.2T 20V q] kilka pytań

piotr napisał(a):
tylko SGI jak gazownia musi być.... ja się ciągle przymierzam.

No wlasnie chodzi o to ze nie ma byc i stad pytanie czy te spawy wskazuja na to, ze trzeba bedzie ten element wymienic zey nie bylo zadnych problemow a PB?

Autor:  piotr [ 06.paź.2005 00:02:49 ]
Tytuł: 

Jak jest szczelne i w miare gladkie od srodka to mysle że da radę.....

Autor:  Leo [ 06.paź.2005 00:04:06 ]
Tytuł: 

nie, tej rury nie ma szans wybuch gazu rozwalić. myślę, że ktoś tam wycinał po prostu meijsce na mieszalnik.

Autor:  hans [ 06.paź.2005 05:13:09 ]
Tytuł: 

ile pali to juz bylo wyzej :)
porownanie C4 AAH q , Coupe 7Aq i 3B Coupe wygladaja mniej wiecej tak ze AAH q w tym porownaniu wypada najgorzej ... odczucia pomiedzy 7A i 3B sa takie ze w 3B czujesz wyraznie doladowanie od okolo 3500 obr ...w 7A tego nie ma ale od kolo 4000 czujesz ze auto wyraznie sie lepiej zbiera... na drodze w bezposredniej konfrontacji wyglada to tak ze seryjne S2 i 7A nie roznia sie zbytnio osiagami do 160 ... pozniej widac juz przewage S2 ... poza tym S2 czy 20020V wazy powyzej 1,5 tony a 7A kolo 1300 kg wiec roznica jest konkretna ... AAH w C4 wazy podobnie jak 20020V

max doladowanie to 0.7 bara wzgledem cisnienia atmosferycznego
te spawy sugeruja ze w aucie byl gaz .... ten maly otworek to bodajze kompensacja cisnienia na reduktorze a ta wielka dziura to jak sadze klapa antywybuchowa :P

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/