Kiedyś opisywałem w któryms z postów o moich problemach
z 2.5 V6 tdi.Nie chce mi sie pisa ccałej histori bo to duzo pisania
Podpowiem ci,że jak juz chcesz bardzo V6 tdi to kup 99r
po połowie roku były wprowadzone tam udoskonalenia
co prawda nie duże,ale zawsze to coś
Co do wałków to i 180ps(AKN) potrafią sie wytrzec to
nie ma regóły,że tylko 150 konne się wycierają

Wina tego jest w krzywkach one powodują wycieranie sie wałków(słaby materiał)
Miałem A6 i A4 V6 tdi i dużo zdążyłem się nauczyć dzieki temu
Na dzien dzisiejszy jak bym miał kupywac nastepne V6 tdi o
duzym przebiegu to pierwsze co robie to silnik na stół i sprawdzam
wszystkie przewody ciśnienieowe,krzywki,napinacze,rolki,odmę i dekiel aluminiowy
od napinacza paska 6pk bo dekiel sie wyciera i powoduje szybkie
uszkodzenie napinacza(bolaczka)
Zresztą nie o wszystim mozna pisac to trzeba zobaczyc gołym okiem
Życze dobrego zakupu i nie bierz sobie do serca tego co napisałem
np Timo trafił zajebisty egzemplarz i jest bardzo HEPY
Jak dla mnie mogli by wyprodukawać A6 z silnikiem
2.5tdi R5
takim jak siedzi w nowym VW transporter lub VW tuareg 180PS
zupełnie wystarcza mówię wam testowałem ostatnio
MNIAM,MNIAM
