.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
audi R8 wejdzie do produkcji https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=25275 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | BiLu [ 18.lis.2005 07:10:27 ] |
Tytuł: | audi R8 wejdzie do produkcji |
To już oficjalna wiadomość. Audi potwierdziło, że zapadała decyzja o wdrożeniu do produkcji sportowego samochodu o nazwie R8. Prototyp tego pojazdu zaprezentowany został dwa lata temu na salonie we Frankfurcie pod nazwą Le Mans quattro. wiecej: http://motoryzacja.interia.pl/news?inf=687034 more: http://www.fourtitude.com/news/publish/ ... 1793.shtml TT chyba bedzie pelnic role "taniego" auta sportowego a R8 bedzie wyrafinowanym sportowym coupe. |
Autor: | martab99 [ 18.lis.2005 08:06:39 ] |
Tytuł: | Re: audi R8 wejdzie do produkcji |
"Maksymalny moment obrotowy wynosi 750 Nm i jest dostępny w szerokim zakresie prędkości obrotowych, od 1.750 do 5.800 obr./min." Tzn co? Ze od 1.750 do 5.800 obr./min bedzie mial wartosciowo 750 Nm, czy poprostu nie bedzie turbodziury ani zadyszki pod koniec? Ładny... |
Autor: | Leo [ 18.lis.2005 08:15:01 ] |
Tytuł: | |
on nie ma turbiny Silnik FSI R8 to wolnossący, i może mieć taki moment, czemu nie Przewiduję jakieś 500 KM... około. |
Autor: | martab99 [ 18.lis.2005 08:20:15 ] |
Tytuł: | |
Leo napisał(a): on nie ma turbiny Silnik FSI R8 to wolnossący, i może mieć taki moment, czemu nie Przewiduję jakieś 500 KM... około. "Prototyp Le Mans quattro napędzany jest umieszczonym centralnie pięciolitrowym silnikiem V10 FSI z podwójnym doładowaniem," A jednak Leo napisał(a): Przewiduję jakieś 500 KM... około.
"moc 610 KM przy 6.800 obr./min" Sweet |
Autor: | Baskecior [ 18.lis.2005 08:24:06 ] |
Tytuł: | Re: audi R8 wejdzie do produkcji |
martab99 napisał(a): "Maksymalny moment obrotowy wynosi 750 Nm i jest dostępny w szerokim zakresie prędkości obrotowych, od 1.750 do 5.800 obr./min."
Tzn co? Ze od 1.750 do 5.800 obr./min bedzie mial wartosciowo 750 Nm, czy poprostu nie bedzie turbodziury ani zadyszki pod koniec? Ładny... Oznacza to że możesz do niego założyc 10-tonową przyczepę i ciągnąć ją na wolnych obrotach ... |
Autor: | Leo [ 18.lis.2005 08:27:45 ] |
Tytuł: | |
martab99 napisał(a): Leo napisał(a): on nie ma turbiny Silnik FSI R8 to wolnossący, i może mieć taki moment, czemu nie Przewiduję jakieś 500 KM... około. "Prototyp Le Mans quattro napędzany jest umieszczonym centralnie pięciolitrowym silnikiem V10 FSI z podwójnym doładowaniem," A jednak Leo napisał(a): Przewiduję jakieś 500 KM... około. "moc 610 KM przy 6.800 obr./min" Sweet no własnie , prototyp Ale masz rację, niski moment jest charakterystyczny dla aut z turbiną. rzeczywiście może mieć turbo. |
Autor: | Simpson [ 18.lis.2005 08:31:12 ] |
Tytuł: | |
Audi wreszcie ma samochod sportowy... i to jaki Normalnie zakochalem sie PS. 0-200 w niecale 11 sekund. |
Autor: | martab99 [ 18.lis.2005 08:33:23 ] |
Tytuł: | Re: audi R8 wejdzie do produkcji |
baskecior napisał(a): martab99 napisał(a): Tzn co? Ze od 1.750 do 5.800 obr./min bedzie mial wartosciowo 750 Nm, czy poprostu nie bedzie turbodziury ani zadyszki pod koniec? Ładny... Oznacza to że możesz do niego założyc 10-tonową przyczepę i ciągnąć ją na wolnych obrotach ... Haha, i kolejne wyzwanie dla Top Gear gotowe |
Autor: | GrzesB [ 18.lis.2005 09:26:09 ] |
Tytuł: | |
Wreszcie coś fajnego wypuścili... nie tam jakieś TT Porsche znowu wymięknie ze swoim wolnossącym |
Autor: | Kirdan_ [ 18.lis.2005 09:27:25 ] |
Tytuł: | |
Takie to coś jest jakieś bezpłciowe Mnie nigdy nie będzie stać i dlatego sobie ponarzekam |
Autor: | rk07554 [ 18.lis.2005 10:22:38 ] |
Tytuł: | |
jestem bardzi ciekawy jak poradzi sobie z M6 na drodze na papierze bmw wygląda jednak lepiej IMO |
Autor: | Simpson [ 18.lis.2005 10:28:34 ] |
Tytuł: | |
rk07554 napisał(a): jestem bardzi ciekawy jak poradzi sobie z M6 na drodze
na papierze bmw wygląda jednak lepiej IMO BUAHAHAHAHHAAHA to sie uśmialem.... BMW wyglada lepiej? AUDI: 750 Nm, 610KM/6800obr, 3.8s do 100 i ciągnię od samego dołu aż po sam szczyt BMW: 520Nm/6,100obr, 507KM/7,750obr, 4,6s do 100 Sorry ale wg. mnie na papierze Audi miażdży BMW Pozatym nie zapominaj o tym że to są ZUPEŁNIE inne klasy samochodów. BMW M6 to szybki dupowóz (tak jak RS6) a Audi R8 to stricte sportowy samochód porównywalny z F430 czy Porsche GT3. Pozdro EDITED: WRZUCILEM MAŁĄ GALERIE (39 fotasków) robiona generatorem adobe http://www.simpson.ltd.pl/le_mans/ Tylko mi calego transferu nie zjeść Jak ktoś chce większe fotki to pisac na priv, wyśle całą paczke. Pozdro |
Autor: | spanky [ 18.lis.2005 11:24:50 ] |
Tytuł: | |
sliczna..... ciekawe kto pierwszy w Polsce kupi sobie takie autko. |
Autor: | D_Felini [ 18.lis.2005 13:13:11 ] |
Tytuł: | |
spanky napisał(a): sliczna..... ciekawe kto pierwszy w Polsce kupi sobie takie autko.
Pewnie prezydent jakis, albo handlarz pistoletów na wode w kazdym razie nie sadze zeby ktos z naszego klubu niestety, bo moze by sie dal przejechac, albo by chociaz mozne bylo podziwiac na zlotach. Piekne Auto, ale TTtka tez mi sie podoba. NO oczywiscie porownania nie ma . |
Autor: | Silent Bob [ 18.lis.2005 18:22:59 ] |
Tytuł: | |
spanky napisał(a): sliczna..... ciekawe kto pierwszy w Polsce kupi sobie takie autko.
pewnie bedzie jezdizl na rejestracji WIMAL - na strretracingu czesto sie pojawaiaj zdjecia - gosc ma m in carrere, enzo i slr |
Autor: | Iceman [ 19.lis.2005 01:49:28 ] |
Tytuł: | |
autko fajne ale myslałem że wprowadza do produkcji nuvolari jakos bardzij mi sie podobało ale nareszcie jakas godna coupe bo bez urazy ale tt i a2 to naszemu kochanemu koncernowi nie wyszły |
Autor: | DTM [ 19.lis.2005 03:26:33 ] |
Tytuł: | |
co tu duzo mowic - piekne autko teraz tylko trafic 6 dzisiaj w totka i mozna kupowac - 13mln powinno wystarczyc |
Autor: | A4VTG [ 19.lis.2005 13:56:17 ] |
Tytuł: | |
podobno w Polsce ktoś zamówił Audi LeMans Koszt ok 700tys zł A ten kozak WIMAL to jak szejk W garażu ma ENZO, SLR, 911 turbo, cayene turbo, S klase i cos tam jeszcze |
Autor: | rk07554 [ 19.lis.2005 16:09:19 ] |
Tytuł: | |
Simposon przejrzałem Twoją galerię, która tylko potwierdza, że M6 bije dizajnem to R8, które całkiem dobrze komponowałoby się z podświetlanym podwoziem M6 nie, to jest ta różnica zresztą rzecz gustu pamiętaj że silnik seryjny, przełożenia itd. będą różnić się od prototypu więc nie przesądzaj zwycięstwa naszego ulubionego producenta |
Autor: | GrzesB [ 19.lis.2005 16:55:44 ] |
Tytuł: | |
rk07554 napisał(a): Simposon przejrzałem Twoją galerię, która tylko potwierdza, że M6 bije dizajnem to R8, które całkiem dobrze komponowałoby się z podświetlanym podwoziem
M6 nie, to jest ta różnica zresztą rzecz gustu pamiętaj że silnik seryjny, przełożenia itd. będą różnić się od prototypu więc nie przesądzaj zwycięstwa naszego ulubionego producenta Następny kret |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |