.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 13:36:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: mam!!!!!
PostNapisane: 22.lis.2005 12:51:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2005 09:51:48
Posty: 403
Lokalizacja: wawa o'chota
witam
szukalem i szukalem i rozmyslalem i niespalem po nocach i w koncu....
stalem sie posiadaczem audika 80 z 85 roku!!!
auko ma na liczniku 221tys....niestety niema szyberdachu, ale ogolnie wyglada lepiej od mojej "bylej", prowadzi sie porownywalnie do poprzedniej, hmm moze ciut gorzej...silniczek duuzo lepszy....furka ma alufelgi od bmw :D i z oponami w dobrym stanie(barum bravuris, czy jakos takie :) )
dostalem tez kilka gratisow :) komplet zimowek(2 nowe i 2 juz troszke zlatane) na stalowych felgach+oryginalne dekle, 4 stalowe felgi bez opon, dojazdowke, i 2 felgi z oponami(opony raczej do niczego)....dostalem jeszcze -> spoiler do audi(pomysle czy go zalkadac czy nie), ksiazke"sam naprawiam" i radyjko clariona(kaseciak 4x30w miekka mech. ) kiepsko dzialaja 2 guziki, juz tam weszylem :) 2 mikrowlaczniki do wymiany, wizyta na wolumenie, troszke cierpliwosci i umiejetnosci modelarskich i bedzie git :diabel: , raczej bedzie na pulce stalo bo mam swoje radyjko....


.ale za to...
1)auto jest bez gazu -> planuje przelozyc, ale jak narazie zorientowalem sie ze przekladka kosztuje 500zeta!!!! kurde drugie 500 i mam nowa....
2)skrzynia biegow jest w stanie barrrrdzo tragicznym, bede musial przelozyc z mojej "bylej" duzo bedzie z tym roboty? czy w weekend sie wyrobie z ojcem? (narzedzia i ew. dzwig do podniesienia silnika sie znajdzie)
3)bede musial kupic jakies zabezpieczenie, zeby mi nikt niedzwignal felg, duzo takie cos kosztuje?( i czy jest skuteczne)
4)jest podly alaram na pilota, jak otwiorze dzwi to mam 30 sek zeby wlozyc kluczyk do stacyjki bo inaczej bedzie wyl, troche denerwujace to, zazwyczaj alarm wylaczasz z pilota i juz jest okij a tu raz ze z pilota to 2 ze ten kluczyk jeszcze, czyli jak np siegam po cos do bagaznika to musze jeszcze wtykac klucz do stacyjki....wrrr [/b]chyba ze da rade to jakos przerobic?? zna sie ktos?


no to chyba tyle....foty porobie to wrzuce....

pozdr!!
:diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :peace: :diabel: :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 12:57:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
No to gratulacje... Cieszymy się Twoją radością.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: mam!!!!!
PostNapisane: 22.lis.2005 13:47:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
Michauu napisał(a):
witam
szukalem i szukalem i rozmyslalem i niespalem po nocach i w koncu....
stalem sie posiadaczem audika 80 z 85 roku!!!
auko ma na liczniku 221tys....niestety niema szyberdachu, ale ogolnie wyglada lepiej od mojej "bylej", prowadzi sie porownywalnie do poprzedniej, hmm moze ciut gorzej...silniczek duuzo lepszy....furka ma alufelgi od bmw :D i z oponami w dobrym stanie(barum bravuris, czy jakos takie :) )
dostalem tez kilka gratisow :) komplet zimowek(2 nowe i 2 juz troszke zlatane) na stalowych felgach+oryginalne dekle, 4 stalowe felgi bez opon, dojazdowke, i 2 felgi z oponami(opony raczej do niczego)....dostalem jeszcze -> spoiler do audi(pomysle czy go zalkadac czy nie), ksiazke"sam naprawiam" i radyjko clariona(kaseciak 4x30w miekka mech. ) kiepsko dzialaja 2 guziki, juz tam weszylem :) 2 mikrowlaczniki do wymiany, wizyta na wolumenie, troszke cierpliwosci i umiejetnosci modelarskich i bedzie git :diabel: , raczej bedzie na pulce stalo bo mam swoje radyjko....


.ale za to...
1)auto jest bez gazu -> planuje przelozyc, ale jak narazie zorientowalem sie ze przekladka kosztuje 500zeta!!!! kurde drugie 500 i mam nowa....
2)skrzynia biegow jest w stanie barrrrdzo tragicznym, bede musial przelozyc z mojej "bylej" duzo bedzie z tym roboty? czy w weekend sie wyrobie z ojcem? (narzedzia i ew. dzwig do podniesienia silnika sie znajdzie)
3)bede musial kupic jakies zabezpieczenie, zeby mi nikt niedzwignal felg, duzo takie cos kosztuje?( i czy jest skuteczne)
4)jest podly alaram na pilota, jak otwiorze dzwi to mam 30 sek zeby wlozyc kluczyk do stacyjki bo inaczej bedzie wyl, troche denerwujace to, zazwyczaj alarm wylaczasz z pilota i juz jest okij a tu raz ze z pilota to 2 ze ten kluczyk jeszcze, czyli jak np siegam po cos do bagaznika to musze jeszcze wtykac klucz do stacyjki....wrrr [/b]chyba ze da rade to jakos przerobic?? zna sie ktos?


no to chyba tyle....foty porobie to wrzuce....

pozdr!!
:diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :diabel: :peace: :diabel: :D


Silnika nie musisz wyciągać by dostać się do skrzyni. Jedynie będziesz potrzebował odkręcić półosie oraz wszystko to co trzyma skrzynię przy silniku i umożliwia zabawę nią :): Musisz sprawdzić, czy te skrzynie będą pasowały do siebie :)

Gazu przełożyć już nie wolno :D Zmieniły się przyepisy i teraz można założyć wyłącznie nową instalację :(

Zapodaj fotki nowego toczydełka i napisz jaki tam jest silnik :):

Pozdrawiam :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2005 15:15:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2005 09:51:48
Posty: 403
Lokalizacja: wawa o'chota
silnik 1.6 taki jaki byl....
w warsztatch przelozenie gazu kosztuje 500zeta plus nowy reduktor 300 to razem 800 wiec lepiej kupic nowa i miec roczna gwaracnje i jakis tam bonusik, tankowanie gratis abo pokrowiec na kolo....

ceny sa warszawskie, niewiem jak w innych czesciach polski..

aha jeszcze jedna rzecz, ten egzemplarz dluzej sie nagrzewa i ma nieco wyzsza temp...ma niecale 100stopni , "byla" utrzymywala ok 90....

a wracajac do skrzyni to u mnie byla 5ciobiegowa i wsteczny sie wlaczalo jak w maluchu w dol i jakby 4ka a w obecnym jest 4robiegowa i wsteczny >w dol i jakby 1ka....ale widzialem ze w niekturych jest 5ciobiegowa i wsteczny w dul i 1ka....hmm to musi byc chyba kilka rodzaji.....ale mysle ze bedzie pasowac :) skoro nietrzebabedzie wyjmowac silnika to rzeczywiscie bedzie szybciej, ale cos czuje ze jaja beda z drazkami miedzy lewarkiem a skrzynia...no ale bede dobrej mysli:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2005 12:52:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.maja.2004 17:10:38
Posty: 407
Lokalizacja: Zabrze gg:1348563
co do sktzyni powinna pasowac, potrzeba będzie kanał, klucz imbus chyba 6 do półosi, zwykłe 13 i 17 +najlepiej nasadowe+grzechotka i przedłużenie, z drążkami między lewarkiem a skrzynią nie powinno być problemu... miłej zabawy :)

_________________
<- ex B2: 1.6 SC `84 [04-05] // B2 1.8 `81 [05-06]// B3 1.8s `88 [05-11] // B5 1,9 `01 [11-12]
/// jest: A3 8L `98 1,9 [14-...]
// i w międzyczasie 10 BMW...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2005 13:27:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
Michauu napisał(a):
silnik 1.6 taki jaki byl....
w warsztatch przelozenie gazu kosztuje 500zeta plus nowy reduktor 300 to razem 800 wiec lepiej kupic nowa i miec roczna gwaracnje i jakis tam bonusik, tankowanie gratis abo pokrowiec na kolo....

ceny sa warszawskie, niewiem jak w innych czesciach polski..

aha jeszcze jedna rzecz, ten egzemplarz dluzej sie nagrzewa i ma nieco wyzsza temp...ma niecale 100stopni , "byla" utrzymywala ok 90....

a wracajac do skrzyni to u mnie byla 5ciobiegowa i wsteczny sie wlaczalo jak w maluchu w dol i jakby 4ka a w obecnym jest 4robiegowa i wsteczny >w dol i jakby 1ka....ale widzialem ze w niekturych jest 5ciobiegowa i wsteczny w dul i 1ka....hmm to musi byc chyba kilka rodzaji.....ale mysle ze bedzie pasowac :) skoro nietrzebabedzie wyjmowac silnika to rzeczywiscie bedzie szybciej, ale cos czuje ze jaja beda z drazkami miedzy lewarkiem a skrzynia...no ale bede dobrej mysli:)


Lewarki są takie same :): Wiem bo oglądałem swoje B1 oraz C2 i to jest praktycznie to samo :D Biegi chodzą dokładnie tak samo jak u mnie. Ja mam co prawda skrzynię 4rkę.

Podjedź na spota dzisiaj to się pochwalisz nabytkiem :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2005 15:03:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Mechanizm zmiany biegow tez bedziesz musial przelozyc, zmienialem w poprzedniej b2 skrzynie z 4 na 5 .

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2005 15:30:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
Mechanizm zmiany biegow tez bedziesz musial przelozyc, zmienialem w poprzedniej b2 skrzynie z 4 na 5 .

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2005 18:54:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 11.sie.2003 12:54:35
Posty: 1026
Lokalizacja: Poznań
nikt jeszcze nic nie mówił o alarmie :)
jeżeli masz taki jak ja to można to wyłączyć - trzeba go jednak przeprogramować a do tego potrzebujesz instrukcje obsługi. U mnie przeprogramowanie wygląda tak, że musze:
- przełączyć ukryty przełącznik do programowania
- zapalić silnik
- nacisnąć przycisk piolota
- zgasić silnik
wchodze wtedy do trybu programowania:
do wyboru mam kilak opcji, chyba 3 lub 4 (alarm po 30 sekundach jeżeli silnik nie będzie uruchomiony, ponowne zamknięcie po 30 sekundach, automatyczne zamknięcie drzwi po 30 sekundach po uruchomieniu silnika i coś jeszcze
jeżeli opcja ma być włączona to uruchamiam silnik i naciskam przycisk na pilocie, jeśli ma być wyłączona to naciskam przycisk bez uruchomienia i tak przez wszystkie opcje. Alarm potwierdza opcje mignięciami awaryjnych.

ps.
opis jest taki mniej więcej, jesli chcesz znać szczegóły to muszę poszukać instrukcji, napisałem mniej więcej jak pamiętam :) a Ty przede wszystkim sprawdź typ centralki alarmowej to przypuszczam że wtedy dostaniesz konkretne odpowiedzi

powodzenia

_________________
AUDI 100 C4 AAD, 2,0 + GAZ - //XII.2001 - VIII.2010
AUDI A6 C4 - 2,6 V6 //IX.2007 - II.2015
AUDI A6 C6 3,0 tdi ASB - IX.2014 - VIII.2019


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2005 16:29:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2005 09:51:48
Posty: 403
Lokalizacja: wawa o'chota
dzis caly dzien dzwonilem za instalacja gazowa....i podobno zmienily sie przepisy i juz niemozna przekladac instalacji z auta do auta, ale o tym powiedzieli mi tylko w 3 warsztatach, czyli fizycznie by przelozyli ale niewydadza mi papierow i beda jaja zeby mi to wbic w dowod(naciagaja ludzi "wprowadzajac w blad klijenta" ), wiec olewam to i bede montowal nowa....jednak ceny sa rozne, najtaniej znalazlem za 1050zeta, ale termin to dopiero pod koniec grudnia, ale mam warsztat ktory mi w poniedzialek zamontuje w kilka godzin daje 2 latka gwarancji, wiec sie chyba zdecyduje i bede mial juz z tym spokoj...wrr jak pomysle ze cos mi beda robic w mojej furce, wiercic dziury....to bede sie chyba bardziej denerwowal jak przy porodzie mojego potomka :) mam nadzieje ze nic niezepsuja :|
a co do spotow to zobacze w przyszlym tygodniu, moze zorganizuje jakis wolny czas...
pozdr!

_________________
cbx750 <motór
80cc '84 <były pogromnca obcokrajowców
80cc '85 <obecna błyskotka
Solaris Urbino #1516 :D MZA driver
hummerLimo H2 '08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lis.2005 18:09:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 12:06:01
Posty: 778
Lokalizacja: Gdynia
Michauu napisał(a):
wrr jak pomysle ze cos mi beda robic w mojej furce, wiercic dziury....to bede sie chyba bardziej denerwowal jak przy porodzie mojego potomka :) mam nadzieje ze nic niezepsuja :|

pozdr!


Ty się nie denerwuj, tylko jakieś fotki zapodaj :) A tę skrzynię już przełożyłeś?
Niech Ci nowe autko dobrze służy.
M

_________________
Skoda Rapid TDI (2015-)
Skoda Fabia II TDI 2009 r. (2009-2015)
Rover 75 CDT 2000 r. (2008 - 2009)
Audi A4 1.6 (ADP) 1995 r. (2004 - 2007)
Audi 80 B3 1.8 (PM) 1990 r. (1999-2004)
Audi 80 B2 GTE (MU) przejściowka 1985 r. (1996-1999)
Audi 80 B2 GTE (DZ) 1983 r. (1992-1996)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: