.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 11:42:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Przesiadka z Hondy na Audi - wrażenia
PostNapisane: 13.gru.2005 15:32:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lis.2005 00:57:49
Posty: 210
Lokalizacja: Wrocław (czasem Jelenia Góra)
Vitam !

Niedawno przesiadłem się ze skośnookiej Hondy Prelude (1989) na "gnojówką" napędzane A4 Quattro (1997). Przejechałem już z 2 tysiace km i jeśli ktoś ma ochotę - mogę podzielić się wrażeniami i SUBIEKTYWNYM porównaniem tych jakże innych od siebie aut.
Powtarzam - porównanie jest SUBIEKTYWNE więc ekstremistów proszę o zakończenie lektury już w tym momencie ;) Nie podejmuję dyskusji na temat skali punktowej tudzież ważności poszczególnych cech i kategorii jak i sensu porównania. :)
Aby jakoś usystematyzować porównanie podzielę je na kategorie: wygląd zewnętrzny, jakśoć wykonania wnętrza i materiałów, przestrzeń z przodu, przestrzeń z tyłu, bagażnik, ergonomia wnętrza z punktu widzenia kierowcy, silnik, skrzynia biegów, trakcja.

Wygląd zewnętrzny:
Honda - drapieżna, nieprzeciętna sylwetka: 5 pkt.
Audi - jak na kombi całkiem zgrabne, "lekkie", jednak już mocno pospolite, przód nieco "spuchnięty": 4 pkt.

Jakość wykonania wnętrza i materiałów:
Honda - bardzo dobre materiały, "miękka" deska rozdzielcza, doskonały welur - zero przetarć. Prawie nic nie trzeszczy (za wyjątkiem

obudowy zegarów po nagrzaniu) , wszystko bardzo dobrze spasowane: 4 pkt.
Audi - również dobre materiały, imitacja drewna, skóra całkiem przyzwoita - pozytywne zaskoczenie ! "Miękkie" plastiki na desce

rozdzielczej. Jednak klamka od drzwi kierowcy pracuje już z luzem, uchwyt na drzwiach z pościeranym lakierem, lampka w bagażniku nie działa, roleta bagażnika trzeszczy, fotele przesuwają się z potwornym oporem na prowadnicach, elektryczne lusterka chałasują niczym silniki obracające wieżyczkę tygrysa ;): 4 pkt

Przestrzeń z przodu:
Honda - rewelacja ! Bardzo dużo miejsca dla kierowcy i pasażera. Dużo miejsca nad głową: 5 pkt.
Audi - nie jest źle, ale nie tak dobrze jak w Hondzie. Mniej miejsca na nogi - szczególnie pasażera, mniej miejsca z boku: 4 pkt.

Przestrzeń z tyłu:
Honda - ciasnota straszna - jak za karę dla 16-to latka. O dorosłym nie wspominając :) : 2 pkt.
Audi -bez rewelacji, ale w mierę wygodnie da się jechać w 4 osoby: 4 pkt

Bagażnik:
Honda - duża pojemność jak na Coupe, ale wąski otwór i zawiasy wchodzące w przestrzeń bagażnika: 3 pkt.
Audi - wiadomo... kombi. Dużo miejsca - 5 pkt.

Ergonomia wnętrza z pubktu widzenia kierowcy:
Honda - doskonała. Wspaniałe, wygodne fotele, wszystkie wskaźniki czytelne, regulacja pod ręką. Jedynu minus, to radio nieco zbyt głęboko osadzone i wymaga lekkiego pochylenia się w celu regulacji. Doskonała widoczność we wszystkich kierunkach. Świetne, duże lusterka. Drzwi z uchwytem będącym doskonałym podparciem. Przyciski regulacji szyb i lusterek w idealnym miejscu. Wygoda i widoczność to dewizy tego auta. Brakosobnego oświetlenia dla pasażera (ów), brak timera ogrzewania tylnej szyby: 4pkt.
Audi - niezłe fotele z regulacją pochylenia siedziska (!). Czytelne wskaźniki, ale... brak regulacji jasności podświetlenia !! Niewygodna (wymagająca przyzwyczajenia) w obsłudze instalacja nawieeu/klimatyzacji. Za to jest "klimatronik". Niezbyt szczęśliwa obsługa świateł drogowych (tzw. "długie"). Fatalnie umieszczone przyciski do operowania szybami - trzeba prawie wbijać łokiec między fotel a słupek i zginać dłoń w nadgarstku aby je obsłużyć. Podczas wysiadania zdarza się wżłączyć kurtką/ramieniem opuszczanie tylnej szyby :/ Widoczność na boki ograniczana przez boczne i przednie słupki bardziej niż w Hondzie (to przez 4 drzwi). Widoczność do tyłu z oczywistych względów słabsza. Schowek pasażera niemal symboliczny. Za to jest dużo światełek osobnych dla kierowcy i pasażerów. Podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych. Regulacja kierownicy w 2 płaszczyznach. Timer ogrzewania tylnej szyby - miłe. Wyłączanie radia i zapalanie światła po wyjęciu kluczyka - miłe i przydatne. Brak oświetlenia stacyjki.. buuu :( Najbardziej irytują trzy rzeczy:
1 -"guzikowa" obsługa klimatronika i nawiewów z bardzo nisko umieszczonymi przyciskami
2 - radio firmowe bez regulacji balansu przód/tył i prawo/lewo !!??!!
3 - prawe lusterko zmniejszone niemal do wymiarów kapsla od butelki... dlaczego ? Czy to taka straszna oszczędność ?
W sumie 4 pkt.


Silnik:
Honda - poezja obrotów i muzyka z silnika. Radość z jazdy, szybka reakcja na pedał gazu. Smutek na stacji benzynowej ;) : 4pkt.
Audi - stary niemiecki diesel pozbawiony wad i przyspieszenia ;) Po "zawirusowaniu" bedzie żywszy. Do tego jak na klekota dość cichy zza kierownicy. W szerokim ;) zakresie obrotów - od 3000 do 4000 RPM ::LOL:: daje namiastkę przyspieszenia. Spalanie to jego mocna strona - tu Hondę bije na głowę - średnio wychodzi 2 razy taniej. I właśnie dla tego, plus duże możliwości zwiększenia mocy za niewielkie pieniądze: 5pkt. (!!!)

Skrzynia biegów:
Honda - precyzyjna, bezkompromisowa: 5 pkt.
Audi - lepsza niż się spodziewałem ! Dosc krotki skok, w miare precyzyjna, jednak drgania z silnika przenosza sie na dzwignie. Sprzeglo wymaga duzo wiekszej sily. Czasem problemy z wrzuceniem jedynki (nie synchronizowana ?) Lepsza niz w Toyotach: 4 pkt

Trakcja:
Honda - Doskonałe trzymanie i czucie drogi. Czujesz każdy kamyk... :) Prędkość 200 kph nie robi wrażenia (ale fakt - zawias obniżony na sprężynach progresywnych). Punkt mniej za brak komfortu: 4 pkt.
Audi - również wielowachaczowe zawieszenie ! Przyjemnie kołysze, dziur prawie nie czuć :) Miękko = wygodnie jeśli jedziesz powoli (diesel = powoli). Prędkości powyżej 170 kph zaczynają być niebezpieczne - tył w zakrętach zaczyna żyć własnym życiem. Pewien zakręt na trasie Świdnica - Wrocław brany w Audi 150 kph daje tyle samo wrażeń, co 200 kph w Lude. Dobra ocena za wygodę i ciszę: 4 pkt.


Ogólnie - Audi wygrywa ekonomią, ładownością i ogólnie pojętym komfortem podróży (szczególnie dla dziecka). Ma wiecej drzwi i jest wygodniejsze dla rodziny. Mniej ascetyczne wewnątrz. Jest równie dobrze wykonane w środku. Przegrywa wygodą dla kierowcy, trakcją i osiągami (ale tu jest pole do popisu dla traktoro-wirusów :) ).

Decydujące znaczenie miała przestrzeń z tyłu i ekonomia. Zmiany na razie nie żałuję a kto wie - może nawet błotniaka polubię ? ;)

---------------------------------------------
edit -wytłuściłem conieco :)


Ostatnio edytowano 13.gru.2005 16:07:00 przez Damos, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2005 15:44:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
No koncepcja auta zupełnie odmienna ;)
Tak czy inaczej- powodzenia z Audi :peace:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2005 15:52:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.gru.2004 22:21:00
Posty: 1642
Lokalizacja: Warszawa
Wiesz..... przeczytałem tego posta i nie wiedziałem czy śmiać się czy płakać.

Porównałeś samochody należące do dwóch różnych klas i wyszło tak jakbyś starego dużego fiata 1.5 porównywał do starego opla recorda 1.6D :):

No ale może się czepiam :):

Powodzenia życzę z bezstresowej eksploatacji tego wspaniałego i w zasadzie bezawaryjnego klekota :): :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2005 16:00:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Kordek napisał(a):
Wiesz..... przeczytałem tego posta i nie wiedziałem czy śmiać się czy płakać.
...
No ale może się czepiam :):

Dokładnie, czepiasz sie :>
Kolega na samym początku napisał o swoich SUBIEKTYWNYCH wrazeniach i ze o takich napisze :!!:

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2005 16:00:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lis.2005 00:57:49
Posty: 210
Lokalizacja: Wrocław (czasem Jelenia Góra)
Kordek napisał(a):
Wiesz..... przeczytałem tego posta

Nie przeczytałeś....
Kordek napisał(a):
i nie wiedziałem czy śmiać się czy płakać
A rób co chcesz - mnie się nie pytaj - twoje problemy... :diabel:
:P :P
Kordek napisał(a):
Porównałeś samochody należące do dwóch różnych klas
Naprawdę :?: :!: :?: :!: :?: Nie wiedziałem..... Tak zupełnie przypadkowo na początku napisałem:
Cytuj:
jeśli ktoś ma ochotę - mogę podzielić się wrażeniami i SUBIEKTYWNYM porównaniem tych jakże innych od siebie aut

Kordek napisał(a):
No ale może się czepiam :):
Z całą pewnością. Tylko nie wiem, po jaką cholerę :?: :peace:

Kordek napisał(a):
życzę z bezstresowej eksploatacji tego wspaniałego i w zasadzie bezawaryjnego klekota :): :peace:
Dziękuję uprzejmie :D Na to właśnie liczę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2005 16:27:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.wrz.2005 12:49:58
Posty: 58
Lokalizacja: Radomsko/Wrocław
jedyny właściwy wybór AUDI

życze bezproblemowej eksploatacji

_________________
tanie noclegi wyszukiwarka wczasów w Polsce
forum turystyczne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2005 16:31:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
Damos... Obrazek zachowuj sie, byle jak ale zachowuj...

ZMIEŃ WIELKOŚĆ ZDJĘCIA W PODPISIE!

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2005 17:22:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Co do trakcji.Czy Honda nie miała czasem systemu AWS bo i takie były????

Cytuj:
Prędkości powyżej 170 kph zaczynają być niebezpieczne - tył w zakrętach zaczyna żyć własnym życiem. Pewien zakręt na trasie Świdnica - Wrocław brany w Audi 150 kph daje tyle samo wrażeń, co 200 kph w Lude.


Że tak zapytam gdzie na tej trasie można jechać szybciej niz 140 Km/h :?:

A tak poza tym to kongratulejszyn wyboru.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Przesiadka z Hondy na Audi - wrażenia
PostNapisane: 13.gru.2005 17:32:40 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
Damos napisał(a):
Czytelne wskaźniki, ale... brak regulacji jasności podświetlenia !!


Jak to nie ma regulacji jasności ?? Może po prostu nie wiesz jak to zrobić ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2005 19:37:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lis.2005 00:57:49
Posty: 210
Lokalizacja: Wrocław (czasem Jelenia Góra)
ADAM 12 napisał(a):
Co do trakcji.Czy Honda nie miała czasem systemu AWS bo i takie były????
Dokładnie tak. Ten system nazywa się 4WS (4 wheel steering) i jest bardzo dobry... do czasu pierwszej usterki ;)
ADAM 12 napisał(a):
Że tak zapytam gdzie na tej trasie można jechać szybciej niz 140 Km/h :?:
Piszesz "można" a myślisz "dozwolone przez przepisy kodeksu ruchu drogowego" ? :) W tym drugim wariancie odpowiedź brzmi oczywiście: w Polsce - nigdzie poza zamkniętymi dla ruchu odcinkami :diabel: W tym pierwszym... są takie miejsca (np. DOL) , że można i 240... tzn - "da się" odpowiednim autem, ale nie poruszajmy tutaj tego tematu, bo zrobi się flame war...

HUGO napisał(a):
Jak to nie ma regulacji jasności ?? Może po prostu nie wiesz jak to zrobić
Zgadza się. Nie znalazłem jakiegokolwiek pokrętła przeznaczonego dla tekiej czynności :( Jeśli można za pomocą VAG'a, to dziękuję :) Jeśli za pomocą "rezania" to również podziękuję.
BTW - jak da się zmieniać balans systemu audio (radio Delta) bez rezania zwrotnicami, opornikami lub głośnikami (tzn - całkowicie bez reaznia) to poproszę o info :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2005 19:48:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.wrz.2005 16:23:00
Posty: 190
Lokalizacja: stad
Podswietlanie reguluje sie lewym pokretlem w liczniku. A co do radia to nie wiem bo ja mam concert i mam taka regulacje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2005 20:22:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 16.gru.2004 20:41:33
Posty: 834
Lokalizacja: Marki
w Delcie tez jest.
Przyciskasz 2 z prawej male pokretlo obok pokretla glosnosci i jak sie wysunie to
lekko je jeszcze wyciagasz (bedzie czuc jak przeskoczy) wtedy regulujesz sobie naterzenie przod/tyl.

Pozdrawiam

_________________
A6 C4 2,5 TDI AEL > sprzedany


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2005 21:17:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lis.2005 00:57:49
Posty: 210
Lokalizacja: Wrocław (czasem Jelenia Góra)
Pikuś napisał(a):
Podswietlanie reguluje sie lewym pokretlem w liczniku. A co do radia to nie wiem bo ja mam concert i mam taka regulacje.
THX ! A ktoś się śmiał "co - nie umiesz auta odpalić?" kiedy poruszałem temat instrukcji... Lewe pokrętło ustawia u mnie zegarek. Zgaduję, że do podświetlenia trzeba je wyciągnąć ?

Elberr napisał(a):
w Delcie tez jest.
Przyciskasz 2 z prawej male pokretlo obok pokretla glosnosci i jak sie wysunie to
lekko je jeszcze wyciagasz (bedzie czuc jak przeskoczy) wtedy regulujesz sobie naterzenie przod/tyl.
Dzięki ! Próbowałem, ale widocznie za słabo... Próbowałem też z pokrętłem głośności, ale ono wtedy poprostu spadło z potencjometru :) i Bądź tu mądry. W niemieckiej instrukcji nic takiego nie znalazłem - jeszcze raz dzięki ! :D :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2005 21:40:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2005 04:11:28
Posty: 585
Lokalizacja: Hameryka NJ
lewe jak normalnie krecisz to powinna byc zmiana podswietlania....

:diabel: Zegarek ustawia sie ciagnac je........ :peace: i obracajac...

_________________
OOOO S6 & A6
Obrazek
Hehehe Autocross Esssss ;) Psssss!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2005 21:58:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
proszę bez OT i bez kłótni :diabel:

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2005 22:23:25 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
porownanie calkiem bez sensu :D ... dobrze ze chociaz domyslasz sie ze jest bez sensu ale nie wiesz jak bardzo :P .... to tak jakbym porownal malucha ktorego mialem 10 miesiecy i C4 zaraz po zakupie ... "maluch , poezja ... wszystko pod reka itp itd ... w Audi wszystko buja , 100 km/h to max ... straszne :P ... a wystaczylo wwymienic amortki :-D .... zrob porzadek z Audi to nie bedziesz sie dowartosciwowyal piszac takie glupoty :peace:

p.s.
Malibor zaje@$sty podpis ... wiekszego nie dalo rady ? ... kumpel skanuje negatywy na dobrym skanerze to moze podeslac Ci dobrej jakosc fotke ktora zajmuje kolo 1 GB ? :-D

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2005 00:14:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Porównania nie skomentuję, bo wyżej chłopaki wyrazili podobne odczucia do moich. Napiszę za to coś innego. Ta Honda czy większość japońców, to może i bezawaryjne auta z całkiem przyzwoitymi osiągami, ale mają jedną cholernie mocną wadę... SĄ NUDNE.
Audi mają to coś, są tacy którzy mówią "auto z duszą", mają rację !

Każde 10,15,20,25 letnie audi jest piękne jeśli tylko właściciel o to zadba, ta marka po prostu ma coś w sobie...

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2005 03:42:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Sprinter napisał(a):
Ta Honda czy większość japońców, to może i bezawaryjne auta z całkiem przyzwoitymi osiągami, ale mają jedną cholernie mocną wadę... SĄ NUDNE.

Doszedlem do takiego samego wniosku, niestety juz po zakupie Accorda V6. W dodatku, jesli chodzi o jakosc wykonania, byl gorszy od A4.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2005 12:37:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.lis.2005 00:57:49
Posty: 210
Lokalizacja: Wrocław (czasem Jelenia Góra)
hans napisał(a):
porownanie calkiem bez sensu :D
:D Raczej "rozmijające się z oczekiwaniami" :D Tu zgodnei z obietnicą nie podejmę dyskusji :P :)
hans napisał(a):
domyslasz sie ze jest bez sensu ale nie wiesz jak bardzo :P
Za ty Ty wiesz, co ja wiem i czego nie wiem... no wiesz... ;) Te auta mają więcej wspólnego niż różnic. Niemożność umieszczenia ich na jednej płaszczyźnie to jedynie okowy szablonowego myślenia. Trzeba wyzwolić umysł i popatrzeć z szerszej perpektywy. Ten sam owner, trasy, ładunki, drogi przeznaczenie. Jeden silnik, 4 kola, kierownica i nieco dodatków umilających drogę (w Audi jest ich duuużo więcej). Różna jest tylko blaszana obudowa i szczegóły konstrukcyjne :diabel:
hans napisał(a):
"maluch , poezja ... wszystko pod reka itp itd
ROTFL rzuć to zioło lepiej, bo za mocne ;)
hans napisał(a):
w Audi wszystko buja , 100 km/h to max ...
Możesz to zasilić jakimś cytatem ? Bo jak na razie to konfabulujesz :/
hans napisał(a):
a wystaczylo wymienic amortki :-D .... zrob porzadek z Audi
Amorki zmienił mi Hans ee... to znaczy Helmut. Na teście miały 75% tłumienia i nie widze potrzeby wymiany. Że buja ? No, bo buja ! To fakt. Nie będę utwardzać zawieszenia, skoro szukałem auta z miękkim. Na obniżonym zawiasie przejeździłem ok. 300 tys. km i mam już dość. Teraz chcę miękko :) Ale jak jest miękko to nie jest precyzyjnie - i tu nie będę ściemniać, że jest inaczej bo śmiechem zabiją mnie wszyscy, którzy utwardzili i/lub obniżyli zawias w swoich Audikach wiedząc po co to robią. A że niektóre rzeczy nie są szczytem ergonomii... cóż, to nie powód do intifady :)
hans napisał(a):
nie bedziesz sie dowartosciwowyal piszac takie glupoty
Po pierwsze - nie życzę sobie wycieczek osobistych nawet od moderatorów. Po drugie - w przeciwieństwie do niektórych "młodych gniewnych" nie używam auta do dowartościowania się i leczenia kompleksów ale do przemieszczania się z punktu A do punktu B. Jeśli chcę się dowartościować to myślę o żonie, dzieciach i nowym mieszkaniu. :peace:

Zawsze ciekawily mnie wrażenia ludzi zaraz po zmianie auta. Następuje wtedy zderzenie starych przyzwyczajeń z "nowym" produktem. Ciekawe jest, co zostanie uznane za "lepsze" a co za "gorsze" rozwiązanie ? Może niektórych rozwiązań nie doceniamy lub nie potrafimy odpowiednio wykorzystać ? Taka dyskuja jest dużo ciekawsza niż manifestacja szowinizmu i ksenofobii.

Peace.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2005 13:07:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2004 10:33:22
Posty: 1075
Lokalizacja: Pruszkow
hans napisał(a):
p.s.
Malibor zaje@$sty podpis ... wiekszego nie dalo rady ? ... kumpel skanuje negatywy na dobrym skanerze to moze podeslac Ci dobrej jakosc fotke ktora zajmuje kolo 1 GB ? :-D


To bys mogl pogadac z tym koleszka to wpiernicze taka fote ze juz nikomu sie to (i tak slamazarne i czesto nie dzialajace) forum nie otworzy Obrazek

_________________
Don't you know I'm loco?...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: