.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 06:51:16

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Witam wszystkich klubowiczów:)
PostNapisane: 02.sty.2006 12:16:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2006 11:57:27
Posty: 11
Lokalizacja: Kraków
witam wszystkich:)
jestem z Krakowa obecnie jeżdżę 3 letnim Fiatem stilo 1.6 na Pb
mam zamiar przesiąść się na Audi Cabrio 2.8V6 najlepiej na gazie:)
na razie przeszukuję forum pod tym właśnie kątemtzn. koszty: zakupu eksploatacji no i jazda tzn. wygoda, wyciszenie i awaryjność
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Witam wszystkich klubowiczów:)
PostNapisane: 02.sty.2006 20:19:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lut.2005 11:36:31
Posty: 412
Lokalizacja: Wrocław
Auto: A4 B6 1.9 TDI Avant
Konrad100 napisał(a):
na razie przeszukuję forum pod tym właśnie kątemtzn. koszty: zakupu eksploatacji no i jazda tzn. wygoda, wyciszenie i awaryjność
pozdrawiam


he he - widzę, że nie tylko ja tak rozpoczynałem przygodę z audi

_________________
_________________________
A4 B6 TDI Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sty.2006 14:54:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7746
Lokalizacja: Wawa
witam
na Twoim miejscu szukałbym cabrio 2.3 na PB lub 1.9 TDi osiągi będą podobne jak 2.8 na LPG a tam i tak tylko ośka była montowana wiec to jest doskonały kompromis między osiągami a ekonomiką -> 2.3
Tdi to ekonomika a z chipsem to nawet osiagi fajne
pozdro

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.sty.2006 16:10:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2006 11:57:27
Posty: 11
Lokalizacja: Kraków
hmm mówisz 1.9 tdi, a jak tam z wyciszeniem?? no i z tym silnikiem są raczej w cenie ja myślę wydać coś ok 35kzł bo jeszcze trzeba dokupić twardy dach, a to ok 5kzł
2,3 na gazie chyba trochę mało??
2,8 na sekwencyjnym wtrysku chyba nie ma aż takiej różnicy w osiągach??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2006 12:53:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2004 20:02:38
Posty: 2279
Lokalizacja: Dublin-Kraków
Auto: TT 1.8T BAM QUATTRO
witam kolege z kraka , kupuj 2.3 bo śliczny dzwięk i niezawodna a jak wżucisz instalacje taką jak ja mam czy dred miał to możesz bezproblemu mieć te same osiągi co miałeś a nawet troszke lepsze :peace: warunek to dobry IGS pozdrawiam

_________________
Jakub
80 COUPE 2.0 16V
TT 1.8T Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... _TTbam.jpg
A2 1.4 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21/15011589_A2.jpg
A4 1.9 tdi -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... G_1797.JPG
B3 1.8 -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 1_b380.jpg
C3 2.3 Quattro -> http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2019/8/21 ... 267js7.jpg
B2 1.8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sty.2006 09:46:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2006 11:57:27
Posty: 11
Lokalizacja: Kraków
dziękuję za odpowiedzi:)
dyskusję przeniosłem na forum teczniczne:)
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: