.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Korba wyszła mi bokiem :( https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=28301 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | PiJey [ 21.sty.2006 12:04:00 ] |
Tytuł: | Korba wyszła mi bokiem :( |
No i stało się. Założyłem sobie nowy silnik do mojej awanturnicy. Jest to, a raczej był NG zamiast KK bo w KK miałem wżery na gładziach cylindrów. Wczoraj odpaliłem auto, a dzisiaj korba na 1 cylindrze mi się albo odkręciła, albo urwała i rozerwała pięknie blok po obu stronach I znowu jestem bez auta 1500 zł poszło sobie w las bo tyle dałem za silnik z osprzetem + olej, panewki, uszczelki itp. itd. Teraz rzucę sobie 1.6 TD bo taki silnik mi się jeszcze ostał, trochę słaby ale muszę uzbierać na 1.9 TDI 110KM / 130KM bo taki mi się marzy |
Autor: | Kirdan_ [ 21.sty.2006 12:09:34 ] |
Tytuł: | |
O staryyyy Współczuję Nie dane Ci było nacieszyć sie silnikiem A może weź i zostaw tego dieselka na stałe? Niby słaby ale chyba bardziej ekonomiczny (no i OC będzie mniejsze) Pozdrawiam i życzę powodzenia przy przekładkach |
Autor: | PiJey [ 21.sty.2006 12:21:17 ] |
Tytuł: | |
1.6 TD to tylko 80 KM i to tylko jesli zrobię intercooler, a to troszkę mało jak na fajne zabawy z QUATTRO a 1.9 TDI spalą najwyżej z 1.5 litra więcej, a różnica w mocy ogromna |
Autor: | Kamill [ 21.sty.2006 12:26:41 ] |
Tytuł: | |
Wspolczuje, ja bym chyba zwariowal jak by mi sie taka przygoda przydarzyła. Nie miales zadnej gwarancji na ten silnik? Wazne ze sie nie poddałeś i juz myslisz o kolejnum przeszczepie. |
Autor: | PiJey [ 21.sty.2006 12:35:05 ] |
Tytuł: | |
Za długo szuklałem mojej awanturnicy żeby się poddawać Gwarancji nie miałem niestety i nic nie mogę z tym zrobić niestety |
Autor: | szwagier [ 21.sty.2006 14:05:43 ] |
Tytuł: | |
PiJey napisał(a): Za długo szuklałem mojej awanturnicy żeby się poddawać Strasznie ci wspolczuje to sie nazywa pech Nieda sie jakos reklamować tego silnika przeciez niemogl tak szybko paść
Gwarancji nie miałem niestety i nic nie mogę z tym zrobić niestety |
Autor: | PiJey [ 21.sty.2006 14:36:47 ] |
Tytuł: | |
Wymieniałem w nim panewki na korbach, dokręciłem dobrze, ale może któraś puściła, albo mimo wszystko za słabo jak go rozbiorę to będę wiedział co się stało. |
Autor: | Neme [ 21.sty.2006 14:50:05 ] |
Tytuł: | |
1500zl za NG nawet z osprzetem to troche drogawo. Jezeli poszukasz gdzies na szrotach albo znajdziesz kogos kto Ci taki silnik (mowie juz teraz o 1Z) sciagnie z dojczow to wyjdzie duuuuzo mniej. Neme |
Autor: | PiJey [ 21.sty.2006 14:57:29 ] |
Tytuł: | |
Sam silnik z osprzętem mnie kosztował 900 zł, ale do tego uszczelki, olek, płyn, panewki, przygotowanie wydechu (łącznik elastyczny), świece, kopółka, kable, palec.... ech... i jest 1500 |
Autor: | bako-c2 [ 21.sty.2006 17:27:02 ] |
Tytuł: | |
przykro mi stary ale życzę powodzenia dla pocieszenia mogę ci powiedzieć że ja w swojej 4 razy wymieniałem układ wspomagania aż trafiłem na dobry na szczęście koleś ze szrotu wymieniał mi bez problemu na następną za każdym razem, miaałem się zamknąć w 200zł a doszło do 500zł (10000L płynu do wspomy wyciekło)no cóż ale wiem że było warto |
Autor: | maciu [ 21.sty.2006 17:45:52 ] |
Tytuł: | |
dobrze że się nie załamałeś... wiem jak to jest - same kłody pod nogi |
Autor: | Buba [ 21.sty.2006 22:26:39 ] |
Tytuł: | |
no to ja Ci oswiece co sie stalo najprawdopodobniej zle zlozyles mostek z korba ktore powinienes ponumerowac przed rozlozeniem. ja numerowalem zarowno mostki, korby jak i nawet SRUBY ktorymi je skrecalem mogles tez zle zlozyc mostek z korba po zalozeniu panewki czyli nie zamek do zamka choc akurat ine wiem czy w tym modelu sa zamki (u mnie sa) niestety mleko sie juz wylalo nawet zastanawialem sie czy nie oplaca Ci sie spawac bloku ale jesli korba wyszla z obu stron jest to nieoplacalne niestety zarowno ekonomicznie jak i uzytkowo niestety pozostaje Ci wymiana serca a ja osobiscie polecal bym takie jak miales oryginalnie w furce ..... moze oplaca sie zajrzec do starego silnika co ?? choc w sumie mowiles ze tam byly wzery na tulejach ...... ciezka sprawa i rozumiem Cie bardzo dobrze po mojej 8 miesiecznej walce |
Autor: | PiJey [ 21.sty.2006 22:39:03 ] |
Tytuł: | |
Zamki są i złożone dobrze, mostki też bo były odkręcane po kolei a nie wszystkie na raz, śrub też nie pomyliłem, zawsze nawet patrzę na ślady którą stroną były przykręcone do mostków. |
Autor: | Buba [ 22.sty.2006 09:26:43 ] |
Tytuł: | |
jezeli masz mozliwosc patrzenia na slady czyli nakretka mogla przyjsc "i tak i tak" to znaczy ze byly one nie oryginalne nakretka na korby moze przyjsc tylko w jeden sposob ... do gory nogami sie nie da wiec podejrzewam ze byly nieoryginalne dla tego puscily |
Autor: | PiJey [ 22.sty.2006 09:38:40 ] |
Tytuł: | |
A tego nie wiedziałem. Dół silnika na pewno był robiony bo korby były opisane od wywarzania. Silnik jest z auta z niemiec więc chyba tam był robiony remont. Mam pecha i tyle. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |