.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
V8 1988/92 manual? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=28604 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Bogdan [ 26.sty.2006 15:47:53 ] |
Tytuł: | V8 1988/92 manual? |
Zastanawiam sie nad kupnem audi V8 rocznikowo 1988/92 i mam takie pytanko czy wszystkie one są w automatach.Bo mi sie jakoś automat niestety nie widzi. Może były wypuszczane w manualu ? ktoś sie orientuje? |
Autor: | szwagier [ 26.sty.2006 15:53:08 ] |
Tytuł: | |
Widzialem V8 w manualu ale jest tego bardzo mało, na alegro ostatnio byla jedna . |
Autor: | Simpson [ 26.sty.2006 15:53:19 ] |
Tytuł: | |
Tylko automat. Jesli nawet byl manual (kiedyś była chyba dyskusja że były jakies pojedyncze sztuki) to jest jak szukanie białego kruka Jesli sie zdecydujesz to polecam 4.2 zawsze to pare koni więcej niż w 3.6 EDIT: Etka mówi że 6 biegów w manualu było między: 8/1991-11/1993 Oznaczenia skrzyń CBM i CBN Pozdro |
Autor: | Bogdan [ 26.sty.2006 16:01:28 ] |
Tytuł: | |
dzięki za odpowiedzi nie mam zaufania jakoś do automatów,kiedys sie nieco zraziłem do tych automatów ,ale to nie było audi. |
Autor: | DeS [ 26.sty.2006 16:08:33 ] |
Tytuł: | |
Dla silnika 3.6 był pięciobiegowy manual a dla 4.2 sześciobiegowy. Można takie auto trafić - bez przesady z tym białym krukiem. |
Autor: | Bogdan [ 26.sty.2006 16:12:42 ] |
Tytuł: | |
To chyba zaczynam szukać 4,2 na 6 biegowiej skrzynce |
Autor: | yooo25 [ 26.sty.2006 20:25:30 ] |
Tytuł: | |
Bogdan napisał(a): To chyba zaczynam szukać 4,2 na 6 biegowiej skrzynce zanim kupisz v8 zobacz ile utrzymanie taiego auta kosztuje i ile czesci zamienne
|
Autor: | Bogdan [ 26.sty.2006 21:15:26 ] |
Tytuł: | |
Sprawdzałem jak z czesciami do V8 niestety nie sa takie tanie,przed kupnem wole dobrze sprawdzić samochód niż sie nadziać na jakąś zajezdzoną padline.wygląd zewnętrzny dla mnie nie gra az tak dużej roli bo mam blacharza pod ręką |
Autor: | yooo25 [ 27.sty.2006 08:35:07 ] |
Tytuł: | |
oglądałem duzo v8 bo chciałem swoja 100 na takie auto zamienic ale szybko wybiłem sobie pomysł z głowy bardziej chyba lepiej cos takie utrzymac niz v8 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=83615043 |
Autor: | hans [ 27.sty.2006 08:52:24 ] |
Tytuł: | |
lepiej poszukaj C4 4.2. znajdziesz o wiele szybciej i utrzymanie troche tansze bo poza silnikiem to zwykle C4 a V8 to V8 |
Autor: | j@cek [ 27.sty.2006 10:59:38 ] |
Tytuł: | |
i pamietaj ze s4/c4 mialy seryjnie manuala 6 biegowego |
Autor: | BART.W [ 27.sty.2006 20:25:40 ] |
Tytuł: | |
hans napisał(a): lepiej poszukaj C4 4.2. znajdziesz o wiele szybciej i utrzymanie troche tansze bo poza silnikiem to zwykle C4 a V8 to V8
Hans oświeć mnie i powiedz mi co takiego ma V8 specjalnego bo nie wiem ,zawias ten sam ,cała płyta podłogowa chyba jest taka sama .Czym takim specjalnym sie różni V8 od C4/S4/S6 91-95r? |
Autor: | DeS [ 27.sty.2006 21:16:56 ] |
Tytuł: | |
Hansowi chyba chodziło o różnicę miedzy V8 a zwykłym cygarem i między C4 i C4 V8. Jedna jest nieporównywalnie większa od drugiej |
Autor: | hans [ 27.sty.2006 23:27:58 ] |
Tytuł: | |
ano ma ... V8 od cygara , bo na jgo plycie zrobiono V8 rozni sie znacznie .... wszelkie dodatki , zderzaki , listweki , pas przedni komora silnika , wnetrze jest inne niz w cygarze pomimo ze nawet wyglada podobnie. w przypadku C4 S4 V8 to roznica tylko silnka i przedniego zawieszenia a konkretniej wahaczy i hamulcow ... reszte masz dokladnie to samo co w C4 chocby 2.0 ... i to kolosalnie minimalizuje koszty dbania o auto .... glupi reflektor do V8 to szklo za 500 pln ... do C4 soczewka 170 pln .... i mowie o cenach ASO ... do C4 jest mase podrob ... do V8 brak. Na szczescie to co sie zuzywa czyli elementy eksploatacyjne sa dostepne bez problemu bo zawias sie powtarza w innych modelach jak i inne czesci ale wiadomo ze nie kupujemy auta nowego i bez przejsc ... przewaznie jest cos do roboty |
Autor: | BART.W [ 28.sty.2006 22:56:05 ] |
Tytuł: | |
Hans zgadzam sie z tym że listewki i tam inne pierdoły śą inne ale nie oto mi chodziło chodzi mi o zawieche wymieniałem kedyś skrzynie w V8 i rozwiązania konstrukcyjne w niej wydawały mi sie takie same jak C4 czy C3 jeden wachacz z niewymienną końcówką stabilizator macperson (chamulce UFO to co u mnie) no i niewiem w jaki sposób miała by być v8 bardziej komfortowa niż c4 /c3 (S4/200) ,niewiem może amorki są bardziej konfortowe |
Autor: | GrzesB [ 28.sty.2006 23:21:12 ] |
Tytuł: | |
yooo25 napisał(a): oglądałem duzo v8 bo chciałem swoja 100 na takie auto zamienic ale szybko wybiłem sobie pomysł z głowy
bardziej chyba lepiej cos takie utrzymac niz v8 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=83615043 Tył walony i nie odbudowany w oryginale, przedni zderzak uszkodzony i nawet klimy nie ma... ((( Co Ty polecasz nowemu koledze?? |
Autor: | yooo25 [ 29.sty.2006 00:32:02 ] |
Tytuł: | |
GrzesB napisał(a): yooo25 napisał(a): oglądałem duzo v8 bo chciałem swoja 100 na takie auto zamienic ale szybko wybiłem sobie pomysł z głowy bardziej chyba lepiej cos takie utrzymac niz v8 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=83615043 Tył walony i nie odbudowany w oryginale, przedni zderzak uszkodzony i nawet klimy nie ma... ((( Co Ty polecasz nowemu koledze?? |
Autor: | hans [ 29.sty.2006 06:40:39 ] |
Tytuł: | |
BART.W napisał(a): Hans zgadzam sie z tym że listewki i tam inne pierdoły śą inne ale nie oto mi chodziło chodzi mi o zawieche wymieniałem kedyś skrzynie w V8 i rozwiązania konstrukcyjne w niej wydawały mi sie takie same jak C4 czy C3 jeden wachacz z niewymienną końcówką stabilizator macperson (chamulce UFO to co u mnie) no i niewiem w jaki sposób miała by być v8 bardziej komfortowa niż c4 /c3 (S4/200) ,niewiem może amorki są bardziej konfortowe
przejedz sie V8 , powinienes wyczuc roznice |
Autor: | szwagier [ 29.sty.2006 08:11:08 ] |
Tytuł: | |
hans napisał(a): BART.W napisał(a): Hans zgadzam sie z tym że listewki i tam inne pierdoły śą inne ale nie oto mi chodziło chodzi mi o zawieche wymieniałem kedyś skrzynie w V8 i rozwiązania konstrukcyjne w niej wydawały mi sie takie same jak C4 czy C3 jeden wachacz z niewymienną końcówką stabilizator macperson (chamulce UFO to co u mnie) no i niewiem w jaki sposób miała by być v8 bardziej komfortowa niż c4 /c3 (S4/200) ,niewiem może amorki są bardziej konfortowe przejedz sie V8 , powinienes wyczuc roznice |
Autor: | mały v8 [ 29.sty.2006 09:37:37 ] |
Tytuł: | |
Mam C4 4,2 , miałem V8 3,6 w automacie, i powiem krótko , zebym miał do wyboru C4 i V8 z tym samym silnikiem i z manualna skrzynia to z pewnoscia wybrał bym V8. C4 przy tym to wóz drabiniasty.nie oszukujmy sie ale V8 to juz klasa najwyzsza, a co do cześci to całe allegro zawalone jest uzywkami, duzo podzespołów pasuje z poczciwego "cygara" a jedyna bolaczka to chyba tarcze ufo, reszta to normalne auto, a najwiecej do powiedzania na temat kosztów eksploatacji maja ci co nawet w V8 nie siedzieli. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |