.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Audi S4 907KM !
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=30959
Strona 1 z 2

Autor:  Maroo [ 06.mar.2006 22:46:27 ]
Tytuł:  Audi S4 907KM !

http://moto.wp.pl/wiadomosc.html?wid=82 ... 685869.859

Od świateł do świateł w kilka sekund... :): Ciekawe jakie tam muszą być materiały żeby wytrzymały takie przeciążenia.

P.S. Idealny wózek "rodzinny", żeby przewieźć teściową :peace:

Autor:  KrzysiekR [ 06.mar.2006 22:51:46 ]
Tytuł: 

Pierwsza "setka" pojawia się na liczniku po zaledwie 2,7 sekundy, kolejna jest już po 7,5 sekundy od momentu ruszenia z miejsca. Prędkość maksymalna wynosi 325 km/h, a do jej rozwinięcia potrzeba zaledwie 26 sekund!
Jak motorem :peace: Super

Autor:  Combi [ 06.mar.2006 23:13:19 ]
Tytuł: 

Przynajmniej przy gwałtownym starcie nie muszę wymieniać połowy zawieszenia :P

Autor:  buberturbo [ 06.mar.2006 23:47:40 ]
Tytuł: 

Niech napisza jeszcze ile to pali i ile kosztuje literek 120 oktanowego paliwa;))

Autor:  zilla [ 07.mar.2006 07:06:51 ]
Tytuł: 

IIiiiiiiIIIIiiiiiIIII ja chce sie takim przejechac :D:D:D:D

Autor:  Hugo [ 07.mar.2006 07:34:15 ]
Tytuł: 

Combi napisał(a):
Przynajmniej przy gwałtownym starcie nie muszę wymieniać połowy zawieszenia :P


Coś kolego farmazony pleciesz :diabel:

Autor:  Simpson [ 07.mar.2006 07:37:03 ]
Tytuł: 

Samochodzik fajny, ale tylko na prostą :P
Osobiście wolałbym sie pobawić takim Prosiaczkiem GT3 który pojawil sie na jednej eliminacji... kurcze jak to brzmiało. :diabel: :peace:

Autor:  wariatquattro [ 07.mar.2006 08:49:10 ]
Tytuł: 

no super samochodzik widzialem pare razy jak to smiga :D ,ale to juz typowy samochod do dragu przemieszcza sie tylko na lawecie,a spalanie
cytat OZa z forum:na torze poznań - 80l-100l/h (pętla ok. 3 min, 4km) niech ktoś policzy na 100km :peace: ,cos tam w niej teraz kreca bo w ub sezonie miala trzeci czas ET 09.933 lepszy byl czernik subaru ET 09.856 i nagorski lancer ET 09.773

Autor:  szwagier [ 07.mar.2006 09:36:31 ]
Tytuł: 

Auto codne jeszcze ta moc to juz masakra :diabel: Chcialbym zeby ktos mnie takim przewiózł bo ja napewno bym niepotrafil tym wystartowac jak nalezy :peace:

Autor:  A4VTG [ 07.mar.2006 10:04:16 ]
Tytuł: 

Panowie przecież są szybsze auta w Polsce niż to S4 :) Np EVO ktore wykręciło 9.77 na 1/4 mili. Mi osobiście nardziej podobało się czarne S4 sedan ktore miało ok 700KM, jeździł nim 1 maja Grzesiek z VTG

Autor:  wariatquattro [ 07.mar.2006 10:36:08 ]
Tytuł: 

buberturbo napisał(a):
Niech napisza jeszcze ile to pali i ile kosztuje literek 120 oktanowego paliwa;))


cena elf turbo boost ok.30zl litr

Autor:  papaj [ 07.mar.2006 10:38:21 ]
Tytuł: 

~ 400KM z 1l pojemnosci
:peace:
Czekamy teraz jak bedzie tam pracowal ... diesel[/list]

Autor:  wariatquattro [ 07.mar.2006 13:52:26 ]
Tytuł: 

A4VTG napisał(a):
Panowie przecież są szybsze auta w Polsce niż to S4 :) Np EVO ktore wykręciło 9.77 na 1/4 mili


nie majac na pokladzie wtrysku podtlenku azotu,u czernika tez nie ma i wykrecili lepsze czasy,masa wieksza w avancie i czasy slabsze :D

Autor:  martab99 [ 07.mar.2006 14:34:02 ]
Tytuł: 

Szczerze..? Ani to ładne, ani funkcjonalne. Fajna ciekaawostka i popis speców od prawdziwego tuningu- ot co :P

Autor:  Combi [ 07.mar.2006 15:03:18 ]
Tytuł: 

Hugo napisał(a):
Combi napisał(a):
Przynajmniej przy gwałtownym starcie nie muszę wymieniać połowy zawieszenia :P


Coś kolego farmazony pleciesz :diabel:


Przecież jest tam napisane

"Niestety półosie, przeguby oraz tylny dyferencjał odmawia posłuszeństwa przy starcie z pełnym wykorzystaniem możliwości silnika. Arkadiusz Oziębło twierdzi, że części są "łamane jak zapałki"...

więc nie wiem o co Ci hazi :P

Autor:  Hugo [ 07.mar.2006 15:23:00 ]
Tytuł: 

Combi napisał(a):
Hugo napisał(a):
Combi napisał(a):
Przynajmniej przy gwałtownym starcie nie muszę wymieniać połowy zawieszenia :P


Coś kolego farmazony pleciesz :diabel:


Przecież jest tam napisane

"Niestety półosie, przeguby oraz tylny dyferencjał odmawia posłuszeństwa przy starcie z pełnym wykorzystaniem możliwości silnika. Arkadiusz Oziębło twierdzi, że części są "łamane jak zapałki"...

więc nie wiem o co Ci hazi :P


A to te elementy o których mowa wyżej to jest zawiesznie??

Autor:  Combi [ 07.mar.2006 17:30:55 ]
Tytuł: 

Hugo napisał(a):
Combi napisał(a):
Hugo napisał(a):
Combi napisał(a):
Przynajmniej przy gwałtownym starcie nie muszę wymieniać połowy zawieszenia :P


Coś kolego farmazony pleciesz :diabel:


Przecież jest tam napisane

"Niestety półosie, przeguby oraz tylny dyferencjał odmawia posłuszeństwa przy starcie z pełnym wykorzystaniem możliwości silnika. Arkadiusz Oziębło twierdzi, że części są "łamane jak zapałki"...

więc nie wiem o co Ci hazi :P


A to te elementy o których mowa wyżej to jest zawiesznie??


Nie, elementy tapicerki... Tak czy inaczej, tego typu części ulegające awarii wskutek słabości materiału oznaczają, że nie jest to auto zbyt praktyczne (w założeniu nie miało być), dlatego wolę swoje co chyba logiczne, heh, ale zawsze fajnie jest popatrzeć na możliwości tunningowców.

Autor:  piotr [ 07.mar.2006 17:47:03 ]
Tytuł: 

Combi napisał(a):
Hugo napisał(a):
A to te elementy o których mowa wyżej to jest zawiesznie??


Nie, elementy tapicerki...



Ciekawych rzeczy nas tutaj uczysz..... a te elementy przeniesienia napędu lecą jak się go na maxa katuje.... jak spokojnie ruszasz (hehehe, spokojnie autem 900KM :P ) to niekoniecznie :)

Autor:  spanky [ 07.mar.2006 19:09:33 ]
Tytuł: 

fajne szyyyyyyyyyyyyyyyybkie autko.....................
na likendowe sciganko jak znalazl........ :diabel:

Autor:  Metroid [ 07.mar.2006 19:52:08 ]
Tytuł: 

A co z tym muscle car'em robionym na dragstera ktorego przywiozl jakis kolo za wielkiej wody? Podobno robil lepsze czasy bez podtlenku niz to audi. A z podtlenkiem miala byc masara :D i hamowenia z tej masakry przy pomocy spadochronu:)
Pozdr

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/