.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

AUDI A6 z silnikiem 2.4 2000/2001 rok - czy warto ? - pilne
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=31403
Strona 1 z 1

Autor:  lucky_luc [ 13.mar.2006 19:43:34 ]
Tytuł:  AUDI A6 z silnikiem 2.4 2000/2001 rok - czy warto ? - pilne

Witam ,czy warto kupić taki samochód 6V 30 V 2.4 (121 KW, 165 KM) ?
Czy ktoś wie ile może realnie palić w cyklu miejskim ?
Dobry model ?
pomóżcie proszę - pline
dzięki

Autor:  barylkaq [ 13.mar.2006 20:28:55 ]
Tytuł: 

hmm 2.4 byłby dla mnie ostatnim silnikiem, ktory brałbym pod uwagę ;] wolałbym już 1.8 T (tylko 15KM mniej). Ja bym brał 2.8 (193KM) a jesli chcesz disla to oczywiście 2.5 TDI :) (150KM lub 180KM)

Autor:  lucky_luc [ 14.mar.2006 12:42:36 ]
Tytuł:  RE A6 z silnikiem 2.4

Witaj , a dlaczego ? 1.8 T pali chyba jeszcze więcej ?
pozdrawiam

Autor:  atal [ 14.mar.2006 14:20:56 ]
Tytuł: 

spalanie znajdziesz tu: http://www.motofakty.pl/?marka=760&model=0 w dziale dane techniczne....
Ja bym wybral 1,8T 180KM +Chip.....

Autor:  mały v8 [ 14.mar.2006 16:18:05 ]
Tytuł: 

Do przetaczania się może być ale szału na trasie tym nie zrobisz.

Autor:  spanky [ 14.mar.2006 17:05:01 ]
Tytuł: 

zadna rewelacja ............ ale nie jest zly i do toczenia sie moze byc ;-)

Autor:  Adam [ 15.mar.2006 16:57:47 ]
Tytuł: 

Atal-star napisał(a):
spalanie znajdziesz tu: http://www.motofakty.pl/?marka=760&model=0 w dziale dane techniczne....
Ja bym wybral 1,8T 180KM +Chip.....



bardzo akuratna ta stronka :D podają że C4 2.3 ma cztery cylindry i w dodatku przy każdym pracują cztery zawory ... :D dobre, nie wiedziałem

Autor:  atal [ 15.mar.2006 19:57:23 ]
Tytuł: 

Adam napisał(a):
Atal-star napisał(a):
spalanie znajdziesz tu: http://www.motofakty.pl/?marka=760&model=0 w dziale dane techniczne....
Ja bym wybral 1,8T 180KM +Chip.....



bardzo akuratna ta stronka :D podają że C4 2.3 ma cztery cylindry i w dodatku przy każdym pracują cztery zawory ... :D dobre, nie wiedziałem


czepiasz sie :D:D :P:P

Autor:  Jara [ 17.mar.2006 06:48:37 ]
Tytuł: 

2.4 w stosunku do 1.8 T
Zalety
- kultura pracy ( cichutki silniczek)
- prestirz

Wady
- koszty eskploatactjne ( 2 głowice, 2 katy itd.)
- więcej pali

Jak by mnie było stać utrzymać silnik V6 to bez wątpienia brałbym go ( no może prędzej 2.8/2.9).

Autor:  Hugo [ 17.mar.2006 07:27:20 ]
Tytuł: 

Jara napisał(a):
2.4 w stosunku do 1.8 T
Zalety
- kultura pracy ( cichutki silniczek)
- prestirz

Wady
- koszty eskploatactjne ( 2 głowice, 2 katy itd.)
- więcej pali

Jak by mnie było stać utrzymać silnik V6 to bez wątpienia brałbym go ( no może prędzej 2.8/2.9).


Jak już to prestiż.A więc uważasz , że 2,4 jest bardziej prestiżowy od 1.8T tylko i wyłącznie przez kulture pracy??

Autor:  Jara [ 17.mar.2006 08:27:28 ]
Tytuł: 

Hugo napisał(a):
Jara napisał(a):
2.4 w stosunku do 1.8 T
Zalety
- kultura pracy ( cichutki silniczek)
- prestirz

Wady
- koszty eskploatactjne ( 2 głowice, 2 katy itd.)
- więcej pali

Jak by mnie było stać utrzymać silnik V6 to bez wątpienia brałbym go ( no może prędzej 2.8/2.9).


Jak już to prestiż.A więc uważasz , że 2,4 jest bardziej prestiżowy od 1.8T tylko i wyłącznie przez kulture pracy??


Nie wiem jak ty uważasz dla mnie 4 cylindry jest to niezbędne minimum i tak dochodzimy do 12 luksusowe maksimum. I gdzieś posrodku jest 6 cylindrów.

Autor:  BiLu [ 17.mar.2006 08:59:03 ]
Tytuł: 

Jara napisał(a):
Hugo napisał(a):
Jara napisał(a):
2.4 w stosunku do 1.8 T
Zalety
- kultura pracy ( cichutki silniczek)
- prestirz

Wady
- koszty eskploatactjne ( 2 głowice, 2 katy itd.)
- więcej pali

Jak by mnie było stać utrzymać silnik V6 to bez wątpienia brałbym go ( no może prędzej 2.8/2.9).


Jak już to prestiż.A więc uważasz , że 2,4 jest bardziej prestiżowy od 1.8T tylko i wyłącznie przez kulture pracy??



Nie wiem jak ty uważasz dla mnie 4 cylindry jest to niezbędne minimum i tak dochodzimy do 12 luksusowe maksimum. I gdzieś posrodku jest 6 cylindrów.

po srodku jest 8 cylindrow ;-)

Autor:  quattros [ 17.mar.2006 12:03:38 ]
Tytuł: 

Jara napisał(a):
Hugo napisał(a):
Jara napisał(a):
2.4 w stosunku do 1.8 T
Zalety
- kultura pracy ( cichutki silniczek)
- prestirz

Wady
- koszty eskploatactjne ( 2 głowice, 2 katy itd.)
- więcej pali

Jak by mnie było stać utrzymać silnik V6 to bez wątpienia brałbym go ( no może prędzej 2.8/2.9).


Jak już to prestiż.A więc uważasz , że 2,4 jest bardziej prestiżowy od 1.8T tylko i wyłącznie przez kulture pracy??


Nie wiem jak ty uważasz dla mnie 4 cylindry jest to niezbędne minimum i tak dochodzimy do 12 luksusowe maksimum. I gdzieś posrodku jest 6 cylindrów.

Dla mnie minimum to 5 cylindry, 4 cylindry mają wszyscy nawet Seicento 900, to nic szczególnego a napewno zero prestiżu, nie mówiąc o kólturze pracy wielocylindrowców i pięknym głosie szczególnie V8 a turbina to tylko gadżet który ma nawet 30letni Jelcz - nie ma to jak czysta moc bez pierdółek

Autor:  martab99 [ 17.mar.2006 12:07:57 ]
Tytuł: 

A wracajac do pytania kolegi...

Jesli jestes dopiero na etapie szukania wozu, to rozgladnij sie za 2.8 30V. Silnik bardzo fajny, elastyczny i wbrewe pozorom ani bardziej paliwozerny ani drozszy w eksploatacji niz 2.4

Jesli masz juz na oku to 2.4 i jest to jakas ciekawa sztuka (cena, stan itd) to nie boj sie. Osiagi moze nie powalaja, ale do sprawnego przemieszczania sie wystarcza zupelnie

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/