.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
AUDI A6 z silnikiem 2.4 2000/2001 rok - czy warto ? - pilne https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=31403 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | lucky_luc [ 13.mar.2006 19:43:34 ] |
Tytuł: | AUDI A6 z silnikiem 2.4 2000/2001 rok - czy warto ? - pilne |
Witam ,czy warto kupić taki samochód 6V 30 V 2.4 (121 KW, 165 KM) ? Czy ktoś wie ile może realnie palić w cyklu miejskim ? Dobry model ? pomóżcie proszę - pline dzięki |
Autor: | barylkaq [ 13.mar.2006 20:28:55 ] |
Tytuł: | |
hmm 2.4 byłby dla mnie ostatnim silnikiem, ktory brałbym pod uwagę ;] wolałbym już 1.8 T (tylko 15KM mniej). Ja bym brał 2.8 (193KM) a jesli chcesz disla to oczywiście 2.5 TDI (150KM lub 180KM) |
Autor: | lucky_luc [ 14.mar.2006 12:42:36 ] |
Tytuł: | RE A6 z silnikiem 2.4 |
Witaj , a dlaczego ? 1.8 T pali chyba jeszcze więcej ? pozdrawiam |
Autor: | atal [ 14.mar.2006 14:20:56 ] |
Tytuł: | |
spalanie znajdziesz tu: http://www.motofakty.pl/?marka=760&model=0 w dziale dane techniczne.... Ja bym wybral 1,8T 180KM +Chip..... |
Autor: | mały v8 [ 14.mar.2006 16:18:05 ] |
Tytuł: | |
Do przetaczania się może być ale szału na trasie tym nie zrobisz. |
Autor: | spanky [ 14.mar.2006 17:05:01 ] |
Tytuł: | |
zadna rewelacja ............ ale nie jest zly i do toczenia sie moze byc |
Autor: | Adam [ 15.mar.2006 16:57:47 ] |
Tytuł: | |
Atal-star napisał(a): spalanie znajdziesz tu: http://www.motofakty.pl/?marka=760&model=0 w dziale dane techniczne....
Ja bym wybral 1,8T 180KM +Chip..... bardzo akuratna ta stronka podają że C4 2.3 ma cztery cylindry i w dodatku przy każdym pracują cztery zawory ... dobre, nie wiedziałem |
Autor: | atal [ 15.mar.2006 19:57:23 ] |
Tytuł: | |
Adam napisał(a): Atal-star napisał(a): spalanie znajdziesz tu: http://www.motofakty.pl/?marka=760&model=0 w dziale dane techniczne.... Ja bym wybral 1,8T 180KM +Chip..... bardzo akuratna ta stronka podają że C4 2.3 ma cztery cylindry i w dodatku przy każdym pracują cztery zawory ... dobre, nie wiedziałem czepiasz sie :D :P |
Autor: | Jara [ 17.mar.2006 06:48:37 ] |
Tytuł: | |
2.4 w stosunku do 1.8 T Zalety - kultura pracy ( cichutki silniczek) - prestirz Wady - koszty eskploatactjne ( 2 głowice, 2 katy itd.) - więcej pali Jak by mnie było stać utrzymać silnik V6 to bez wątpienia brałbym go ( no może prędzej 2.8/2.9). |
Autor: | Hugo [ 17.mar.2006 07:27:20 ] |
Tytuł: | |
Jara napisał(a): 2.4 w stosunku do 1.8 T
Zalety - kultura pracy ( cichutki silniczek) - prestirz Wady - koszty eskploatactjne ( 2 głowice, 2 katy itd.) - więcej pali Jak by mnie było stać utrzymać silnik V6 to bez wątpienia brałbym go ( no może prędzej 2.8/2.9). Jak już to prestiż.A więc uważasz , że 2,4 jest bardziej prestiżowy od 1.8T tylko i wyłącznie przez kulture pracy?? |
Autor: | Jara [ 17.mar.2006 08:27:28 ] |
Tytuł: | |
Hugo napisał(a): Jara napisał(a): 2.4 w stosunku do 1.8 T Zalety - kultura pracy ( cichutki silniczek) - prestirz Wady - koszty eskploatactjne ( 2 głowice, 2 katy itd.) - więcej pali Jak by mnie było stać utrzymać silnik V6 to bez wątpienia brałbym go ( no może prędzej 2.8/2.9). Jak już to prestiż.A więc uważasz , że 2,4 jest bardziej prestiżowy od 1.8T tylko i wyłącznie przez kulture pracy?? Nie wiem jak ty uważasz dla mnie 4 cylindry jest to niezbędne minimum i tak dochodzimy do 12 luksusowe maksimum. I gdzieś posrodku jest 6 cylindrów. |
Autor: | BiLu [ 17.mar.2006 08:59:03 ] |
Tytuł: | |
Jara napisał(a): Hugo napisał(a): Jara napisał(a): 2.4 w stosunku do 1.8 T Zalety - kultura pracy ( cichutki silniczek) - prestirz Wady - koszty eskploatactjne ( 2 głowice, 2 katy itd.) - więcej pali Jak by mnie było stać utrzymać silnik V6 to bez wątpienia brałbym go ( no może prędzej 2.8/2.9). Jak już to prestiż.A więc uważasz , że 2,4 jest bardziej prestiżowy od 1.8T tylko i wyłącznie przez kulture pracy?? Nie wiem jak ty uważasz dla mnie 4 cylindry jest to niezbędne minimum i tak dochodzimy do 12 luksusowe maksimum. I gdzieś posrodku jest 6 cylindrów. po srodku jest 8 cylindrow |
Autor: | quattros [ 17.mar.2006 12:03:38 ] |
Tytuł: | |
Jara napisał(a): Hugo napisał(a): Jara napisał(a): 2.4 w stosunku do 1.8 T Zalety - kultura pracy ( cichutki silniczek) - prestirz Wady - koszty eskploatactjne ( 2 głowice, 2 katy itd.) - więcej pali Jak by mnie było stać utrzymać silnik V6 to bez wątpienia brałbym go ( no może prędzej 2.8/2.9). Jak już to prestiż.A więc uważasz , że 2,4 jest bardziej prestiżowy od 1.8T tylko i wyłącznie przez kulture pracy?? Nie wiem jak ty uważasz dla mnie 4 cylindry jest to niezbędne minimum i tak dochodzimy do 12 luksusowe maksimum. I gdzieś posrodku jest 6 cylindrów. Dla mnie minimum to 5 cylindry, 4 cylindry mają wszyscy nawet Seicento 900, to nic szczególnego a napewno zero prestiżu, nie mówiąc o kólturze pracy wielocylindrowców i pięknym głosie szczególnie V8 a turbina to tylko gadżet który ma nawet 30letni Jelcz - nie ma to jak czysta moc bez pierdółek |
Autor: | martab99 [ 17.mar.2006 12:07:57 ] |
Tytuł: | |
A wracajac do pytania kolegi... Jesli jestes dopiero na etapie szukania wozu, to rozgladnij sie za 2.8 30V. Silnik bardzo fajny, elastyczny i wbrewe pozorom ani bardziej paliwozerny ani drozszy w eksploatacji niz 2.4 Jesli masz juz na oku to 2.4 i jest to jakas ciekawa sztuka (cena, stan itd) to nie boj sie. Osiagi moze nie powalaja, ale do sprawnego przemieszczania sie wystarcza zupelnie |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |