.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Zawirusowalem swojego dupowoza :)....Nowe mody zrobione
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=33188
Strona 1 z 2

Autor:  wariatquattro [ 06.kwi.2006 17:35:39 ]
Tytuł:  Zawirusowalem swojego dupowoza :)....Nowe mody zrobione

Dzisiaj z Lukasikiem bylismy u niedzwiadka,wgralem sobie programik MTM'u niby na 304km ;-) ale jak jest 270-280km to tez dobrze :diabel: ,chcialem odrazu skoczyc do VTG na hamownie ale nie bylo czasu
jazda sie zmienila na super extra, teraz w piku laduje mi 1.3 1.4 bara, do 7000tys idzie jak rakieta,przy 200 km/h na szostm biegu tak przyspiesza jak przy 150 (volvo i opelek naciely sie na nas dzisiaj w drodze powrotnej,szczegolnie litwin w volvo byl strasznie zdziwony :D )Lukasz pewnie dopisze jakies wrazenia co ja pominalem generalnie jestem bardzo zadowolny i to chyba poczatek modow bo juz sa nowe pomysly w glowie :) ,po swietach ja zhamuje i zapodam wykres

Autor:  BiLu [ 06.kwi.2006 18:23:14 ]
Tytuł: 

samym programem ponad 300 psow?
ja mam w piku niby 1,5 bara :diabel:

Autor:  Artur Szczepaniak [ 06.kwi.2006 19:06:58 ]
Tytuł: 

a czy jest jakiś niezły wirus do mojego 1Z - 1.9 TDI - mam 66 kW jak w fabryce dali. No i ile coś takiego może kosztow żeby sie nie naciąć ...
P.S.
nie chce zniszczyś auta więc ile można bezpiecznie go podkręcic ?

Autor:  martab99 [ 06.kwi.2006 20:15:22 ]
Tytuł:  Re: Zawirusowalem swojego dupowoza :)

wariatquattro napisał(a):
to chyba poczatek modow bo juz sa nowe pomysly w glowie :) ,po swietach ja zhamuje i zapodam wykres


Hehe, widze ze jednak wirus "S" istnieje i jest nieodwracalny w skutkach... :diabel:

Gratuluje, zazdroszcze i czekam na wyniki :peace:

Autor:  maciu [ 06.kwi.2006 20:26:13 ]
Tytuł: 

miałem przyjemność testować ten program jakiś czas temu...
musze powiedzieć róznica w stosunku do serii jest znaczna

1.3-1.4 i jazda :D

tak przy okazji... co na takie podniesienie DV i WG? nie warto tam trochę
namieszać?

Autor:  wariatquattro [ 07.kwi.2006 05:45:35 ]
Tytuł: 

WG mam wkrecony 3,5obrotu (potestuje jeszcze),a DV seryiny to wielka "kupa" podobno szybko pada i zdarza sie ze przy 90%doladowania moze juz byc uchylony...
warto wstawic cos takiego tylko potem trzeba wyregulowac sprezyne

Obrazek

Autor:  wariatquattro [ 09.kwi.2006 15:06:19 ]
Tytuł: 

dzisiaj u nas na lotnisku pomierzylem g-tech'em
0-100km/h 5,42s sam w samochodzie
0-400m. 14,28 w dwie osoby predkosc na koncu 400m 170km/h(105mil)
ale juz sprzeglo nie daje rady :D

Autor:  DeS [ 09.kwi.2006 16:20:56 ]
Tytuł: 

Coś za dobre te wyniki jak na S4 :P

Autor:  wariatquattro [ 09.kwi.2006 16:35:42 ]
Tytuł: 

tak pokazalo na g-tech'u

Autor:  BiLu [ 09.kwi.2006 17:34:34 ]
Tytuł: 

wariatquattro napisał(a):
ale juz sprzeglo nie daje rady :D

ile niutkow masz teoretycznie? ;-)

Autor:  wariatquattro [ 09.kwi.2006 18:01:19 ]
Tytuł: 

niby 420 ;-) ,ono dziala normalnie czasami tylko przy strzale z jedynki i po przelaczeniu na dwa pare razy sie usliznelo,a tak jak narazie dzilala normalnie pewnie juz wczesniej kulalo
Bilu masz u siebie k24?

Autor:  BiLu [ 10.kwi.2006 07:27:49 ]
Tytuł: 

wariatquattro napisał(a):
niby 420 ;-) ,ono dziala normalnie czasami tylko przy strzale z jedynki i po przelaczeniu na dwa pare razy sie usliznelo,a tak jak narazie dzilala normalnie pewnie juz wczesniej kulalo
Bilu masz u siebie k24?

u mnie tez zaczyna sie slizgac.
mam k24.

Autor:  Lukasik [ 10.kwi.2006 07:30:54 ]
Tytuł: 

:D jechalem obok kierowcy. Wrazenia calkiem pozytywne :) fajnie napisany program MTM, autko plynnie cisnie do przodu, nawet na 6tym biegu przy 200km/h nagniata w plecy :D

wg zapewnien niedzwiadka, jest to tzw program bezpieczny, czyli na niskich obrotach jest delikatny i nie obciaza silnika. Rozwija moc plynnie, bez "kopa" przy 3000-3500. tak z moich odczuc max(!) wydajnosc lapie (na 2gim biegu) troche ponizej 4tys (co nie oznacza ze nizej nie przyspiesza, na pewno lepiej niz w serii :D) i ciagnie plynnie, mocno i rowno do ~6500. Tak mi sie podoba, bo przy dynamicznej jezdzie i tak bedzie sie korzystalo z zakresu 4-6+tys.

hohenester ktory siedzi u barta.w moim zdaniem jest troche bardziej agresywny, szczegolnie nizej, juz od 3tys , ale chyba max wydajnosc jest porownywalna. Troche ciezko jest to wyczuc ;) trzeba bedzie kiedys zmierzyc.

Na trasie astra 2.0T mogla cmoknąć pompke, a volvo T5 nie wiedziało co sie dzieje ;) Fajnie to musi wygladac z zewnatrz jak ktos 170-200 konna astra przyspiesza max na szybkostradzie przy 160-180km/h ;) a tu z tylu podjezdza wsciekle audi ;) kierunek i wciaga jedna dziurką tylko smiech :D jeszcze kowboj jechal lewa stroną :D

generalnie jestem za chipowaniem, bo spalanie przy normalnej jezdzie wcale nie wzrasta, a jednak ma sie do dyspozycji troche wiecej mocy ;)

Autor:  Leo [ 10.kwi.2006 08:06:18 ]
Tytuł: 

dobra, a teraz obstawiamy, co pierwsze padnie :] Stawiam na sprzęgło a potem skrzynię :D

Autor:  Lukasik [ 10.kwi.2006 08:34:56 ]
Tytuł: 

Leo napisał(a):
dobra, a teraz obstawiamy, co pierwsze padnie :] Stawiam na sprzęgło a potem skrzynię :D


sprzeglo juz do wymiany bo sie poslizguje ;) a skrzynia potrzyma, bo darek spokojnie smiga, szczegolnie na jedynce, ktora troszke wyje ;)

...sprzeglo bedzie pierwsze ;)

Autor:  Ivo [ 10.kwi.2006 10:17:15 ]
Tytuł: 

jestem laikiem w temacie ale napiszcie mi (moze byc na PW) ile caly koszt operacji kosztuje $$ ;)

Autor:  wariatquattro [ 17.maja.2006 19:48:48 ]
Tytuł: 

kolejne mody zrobione :peace:
wydech 65mm
poprawiony dolot
zmiana turbo na k26,jutro koncze skrecac zobacze co sie bedzie dzialo :D
zdam relacje
dalsze plany to
zmiana IC (wypie..le chyba chlodnice od kilmy) bo w tym dupowozie miejsca z przodu nie ma :<
poprawienie kolektora dolotowego
wywalenie wszystkich gumek od turbo do przepustnicy
no i przede wszystkim wkoncu pojechac na hamownie :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


foty slabej jakosci bo telefonem roboine

Autor:  DeS [ 17.maja.2006 19:55:48 ]
Tytuł: 

No to będzie się działo.... :diabel: :diabel:

Czekam na dalsze relacje.

Napisz ile kosztował wydech :peace:

Autor:  wariatquattro [ 17.maja.2006 20:08:31 ]
Tytuł: 

niecale 300zl :D caly dzien z kolega robilem,oczywiscie nie z kwasowki,z czasem mam w planach zrobic DP 3cale i dalej tak jak mam 2,5 wtedy z kwasowki zrobie

EDIT:
przed chwila po wlozeniu K26 odbylem pierwsze testy :diabel:
zmiana jest duza,od 1,4 bara do ociecia spada do 1bar doladowania :D(w K24 spadalo do 0.8) ,roznica w przyspieszaniu jest duza, zaczyna ladowac od 3000tys/obr (K24 od 2500 obr ladowalo) teraz szybciej sie w obroty wkrec,w sobote dalsze testy :peace:
mam jeszcze jedna K26 i w poniedzialek wioze zrobic hybryde K24/26
tylko do konca nie wiem jak to zrobic moja goraca strona a zimna z K26 lub odwrotnie :zly:

Autor:  jupo [ 03.sie.2006 18:30:08 ]
Tytuł:  No Bardzo Nieźle

No powiem Ci że ładnie ci śmiga jak na 2.2T.Ja mam S4 2.7T z programem 315KM i mam prawie identyczny filmik od 0-100 i porównywałem go z twoim też do 140km/h to idzie prawie tak samo (różnice najwyżej ok. 0,3s).Także wierzę że masz te osiągi.Kto ci robił silnik i skąd bierzesz turbiny?Ja też mam ochotę jeszcze zwiększyć moc.
Pozdro

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/