.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Końcowy etap prac nad RS4 sedan https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=3383 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Carlito [ 29.lut.2004 20:03:52 ] |
Tytuł: | Końcowy etap prac nad RS4 sedan |
Temat wrzuciłem równolegle na sr.pl bo z tamtym forum jestem bardziej zwiazany i tam miał swój początek... no ale mam nadzieję, że nikt mi nie będzie miał tego za złe a temat jak najbardziej na forum Audi sie nadaje. Po prawie 7 miesiącach prac auto jest prawie gotowe. Pod maską wszystko już siedzi na miejscu. Zewnętrznie poza lusterkami RS4, których jeszcze nie załatwiłem wszystko jest też juz poskładane. Wydech jest zamontowany. Wnętrze powinno być poskładane do kupy do końca przyszłego tygodnia. Do zamontowania pozostaje fotel kierowcy, poskładanie konsoli środkowej i przedniej, wstawienie kierownicy i podłączenie climatronica i wskaźników Defi. Ze spraw mechanicznych do zamontowania pozostaje część zawieszenia i hamulce, ale to kwesti max 3-4 dni. Najważniejsze, że wszystkie części już są. Na a potem strojenie Unichipa, na którego sie ostatecznie zdecydowałem. Jako, że zmogła mnie ostatnio choroba i miałem trochę czasu żeby zgłębić tajniki Front Page'a postanowiłem stworzyć stronkę o aucie http://members.lycos.co.uk/rs4sedan Na razie jest dość uboga, ale z czasem się rozwinie. Na stronie jest zamieszczonych około 100 zdjęć zrobionych podczas prac na autem. Pozdrawiam |
Autor: | Hugo [ 29.lut.2004 20:06:40 ] |
Tytuł: | |
Niunia wyszła super.Nie mam pytań Kozak normalnie |
Autor: | ALF^666 [ 01.mar.2004 02:22:22 ] |
Tytuł: | |
no dales pan rade dales ... kozak fura .. taaaa .... taaaa kiedys robili RS2 sedan teraz poszlo dalej .... coz czasy sie zmieniaja ale i tak CONGRTULATIONS szefie .. pelen kozak .... czekamy na wyniki z hamowni |
Autor: | BiLu [ 01.mar.2004 11:51:25 ] |
Tytuł: | |
gratuluje!!! przypomina mi sie rs4 limo umbau jakie widzialem na zlocie w kronach(baaaaaardzo podobna): |
Autor: | roofy [ 01.mar.2004 13:29:57 ] |
Tytuł: | |
Moje gratulacje przede wszystki furki - ładne cacko !!! A po drugie gratuluję również stronki |
Autor: | Carlito [ 01.mar.2004 19:11:58 ] |
Tytuł: | |
Dzięki za opinie PS. Bilu obejrzałem sobie stronkę z Twojego podpisu no i zachorowałem na tą TT-kę. http://80.55.204.142/~szosti/index_plik ... ia/170.jpg |
Autor: | Kliku [ 01.mar.2004 19:29:17 ] |
Tytuł: | |
gratuluje furacza.... wyglada bosko, czekamy na wrazenia z jazdy pewnie beda jeszcze lepsze. Respect |
Autor: | Maridk [ 02.mar.2004 08:04:07 ] |
Tytuł: | |
Tak mi się nasuwa jedna myśl podczas przeglądania strony. Ile trzeba mieć cierpliwości żeby znaleść tyle części i tak zrobić auto. (że nie wspomnę o finansach) Podziwiam i gratuluję....... |
Autor: | michu [ 02.mar.2004 10:32:40 ] |
Tytuł: | |
dla mnie tez jestes super gosciem z zacieciem. gratuluje pomyslu i wykonania. mam nadzieje, ze bedzie ostro chodzilo! pozdro |
Autor: | Bzyku [ 02.mar.2004 10:59:19 ] |
Tytuł: | |
Nic dodac nic ujac.....MUCHA NIE SIADA!!! |
Autor: | roofy [ 02.mar.2004 12:40:49 ] |
Tytuł: | |
Co ja bym dał , aby się móc przejechać takim furaczem |
Autor: | BiLu [ 02.mar.2004 12:51:25 ] |
Tytuł: | |
roofy napisał(a): Co ja bym dał , aby się móc przejechać takim furaczem
doopy??? carlito - nie chcialoby ci sie opisac jakie przerobki stylistyczne (ingerencja w nadwozie) wymagane sa aby zrobic rs4 limo??? |
Autor: | Hugo [ 02.mar.2004 13:03:58 ] |
Tytuł: | |
Bilu napisał(a): carlito - nie chcialoby ci sie opisac jakie przerobki stylistyczne (ingerencja w nadwozie) wymagane sa aby zrobic rs4 limo??? To może ja wypisze - Zderzak przedni kompletny z Audi RS4 - Halogeny z Audi RS4 - Lampy Xenonowe z Audi RS4 - Spryskiwacze lamp z Audi RS4 - Nadkola przednie z Audi RS4 - Zmodyfikowana maska przednia (zaspawane dziury po spryskiwaczach) na wzór Audi A4 2001 - Spryskiwacze przeniesione na podszybie - Atrapa przednia z Audi RS4 - Wygładzone drzwi przednie na wzór Audi RS4 - Wygładzone, poszerzone i wyprofilowane na wzór Audi RS4 drzwi tylne - Progi boczne z Audi RS4 - Wyprofilowane i poszerzone nadkola tylne na wzór Audi RS4 - Zmodyfikowany na potrzeby nadwozia sedan zderzak tylny z Audi RS4 - Tylne światła z modelu 2001 - Zaspawane wszystkie zamki w drzwiach - Auto zostało pomalowane na kolor Czarny Metalic (A4 B6 2002) - Felgi 18" z Audi RS4 - Opony Good Year F1 225/40/18 ZR - Aluminiowe lusterka z Audi RS4 zostaną założone w najbliższym czasie |
Autor: | BiLu [ 02.mar.2004 13:09:07 ] |
Tytuł: | |
tyle to ja sobie przeczytalem na stronie. mi chodzi o opis a nie liste modow (co jak i dlaczego) |
Autor: | Rogal [ 02.mar.2004 13:23:05 ] |
Tytuł: | |
- Zmodyfikowana maska przednia (zaspawane dziury po spryskiwaczach) na wzór Audi A4 2001 Spryskiwacze na podszybiu juz były w A4 MR`99 BTW. carlito auteczko miód, żadne słowa nie są w stanie opisać efektu który uzyskałeś. Gratuluje. Pozrdawiam. |
Autor: | roofy [ 02.mar.2004 16:12:15 ] |
Tytuł: | |
Bilu napisał(a): roofy napisał(a): Co ja bym dał , aby się móc przejechać takim furaczem doopy??? carlito - nie chcialoby ci sie opisac jakie przerobki stylistyczne (ingerencja w nadwozie) wymagane sa aby zrobic rs4 limo??? Bilu nie przesadzaj, aż tak daleko to chyba desperaci są gotowi się posunąć, ale nie ja |
Autor: | SzOpEn [ 02.mar.2004 19:00:24 ] |
Tytuł: | |
niesamowity furacz Gratuluje cierpliosci i wogule |
Autor: | Carlito [ 03.mar.2004 18:07:05 ] |
Tytuł: | |
Bilu napisał(a): carlito - nie chcialoby ci sie opisac jakie przerobki stylistyczne (ingerencja w nadwozie) wymagane sa aby zrobic rs4 limo???
No to po kolei. Opis dotyczy transformacji modelu przed restylingiem w 1999. Z przednim zderzakiem, przednimi błotnikami, halogenami i atrapą nie ma problemu. Po prostu zamieniasz elementy. W przypadku maski mamy dwie opcje: nowa albo zaspawanie dziur na spryskiwacze szyb i wykorzystanie starej. W związku z przeniesieniem spryskiwaczy na podszybie jest potrzebne nowe podszybie oraz nowe dysze spryskiwaczy. Xenony pasują bez problemu po zmianie błotników. Nadkola plastikowe do szerszych błotników mozna zrobić lub kupić nowe. Drzwi przednie można pozostawić trzeba je tylko pozbawić listew. Kłopt jest taki, że pozostają klamki starego typu. I tu mamy dwie opcje przespawanie klamek albo wymiana drzwi na te z modeli po 99 oczywiscie tutaj też trzeba pozbyć się listw bocznych. Drzwi tylne moga zostać kupione od RS4 albo mogą zostać wymodelowane (ja wybrałem tą opcję) dobry fachowiec zrobi to tak, że nie dostrzeżesz żadnej różnicy. Kłopotem są znowu klamki, które trzeba przespawać z nowego modelu jeżeli zostawisz stare drzwi. Zarówno w przypadku przednich jak i tylnych drzwi u nie pozostały stare klamki. Czemu? To długa historia. Natomiast mam zaspawane zamki. Dotąd było w miarę prosto teraz zaczną się schody. Progi boczne trzeba wykorzystać od RS4 i spasowanie ich jest dość skomplikowaną operacją ze wzgledu na tylne błotniki. Tylne błotniki można wymodelować (ja wybrałem tą opcję) albu kupić od RS4. Problem jest tego typu, że tylne błotniki od Rs4 są od nadwozia kombi więc i tak trzeba je modyfikować do nadwozia sedan. Więc wychodzi na jedno, a koszty przy wykorzystaniu Rs4 błotników są dużo wyższe. Wyprofilowanie tylnych błotników to bardzo czasochłonne zajęcie, ale jesli jest to dobrze zrobione to zachowany jest idealny kształt rs4. Ja dostarczyłem blacharzowi oryginalne tylne drzwi od rs4 i na ich podstawie były modyfikowane moje tylne drzwi i tylne błotniki. Tylne plastikowe nadkola mozna dorobić albo kupić od RS4. Tylny zderzak musi zostać wykorzystany od Rs4, natomiast trzeba go zmodyfikować w górnej części. Oryginalnie tylna klapa od RS4 nachodzi na zderzak i ma on w związku z tym w górnej części wgłębienie w kształcie litery U. Wgłębienie to musi być wypełnione żeby dopasować zderzak do nadwozia sedan, w którym klapa bagażnika jest na równi ze zderzakiem. Można wymienić jeszcze tylną klapę, która ma odrobinę inny kształt w częsci na rejestrację w wersji po restylingu. Ja zostawiłem ostatecznie starą. Kupiłem nową i chciałem ją nawet założyć, ale stara mi się jednak bardziej podoba. Ostatnią rzeczą, ktorą trzeba wymienić to tylne światła, które są inne w modelach po 99. Aha zapomniałbym trzeba jeszcze zmienić lusterka na wersję aluminiową chociaż na specjalne zamówienie były produkowane RS4-ki z lusterkami w kolorze nadwozia. Najwięcej czasu w moim przypadku zabrało modelowanie tylnych błotników i drzwi oraz spasowywanie tego z progami od RS4 i tylnym zderzakiem. Prace blacharskie wraz z pomalowaniem auta (włącznie z komorą silnika) trwały około 2,5 miesiąca. Pozdrawiam |
Autor: | BiLu [ 04.mar.2004 00:02:13 ] |
Tytuł: | |
wielkie dzieki carlito twoje story znalazlo sie na ReZaCzOwEj liscie |
Autor: | Góral [ 04.mar.2004 10:12:43 ] |
Tytuł: | |
pikne |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |