.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Audi z tylnim napedem :D
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=3775
Strona 1 z 1

Autor:  hans [ 23.mar.2004 18:54:22 ]
Tytuł:  Audi z tylnim napedem :D

dzis wlasnie sobie taki wyrezalem w 100ce :D ... allle jjjazzzzda :D ... roznica miedzy quattro jest na luznej nawierzcni kolosalna ale za to nie musze sobie kupowac BMki zeby polatac bokami :D

Autor:  zuru [ 23.mar.2004 19:00:57 ]
Tytuł: 

Strasznie ostrooo !!!! Gratulacje ;)

Autor:  kania [ 23.mar.2004 19:04:14 ]
Tytuł: 

rowniez gratuluje, tyl naped to fajna sprawa, bardzo fajna :) Zwlaszcza na szuterku !!! KORMORAN rulez :D

Autor:  Leo [ 23.mar.2004 19:06:23 ]
Tytuł: 

Hehe, gratuluję Hans!
Mamy pierwsze audi quattro RWD w klubie :D

Autor:  hans [ 23.mar.2004 19:14:46 ]
Tytuł: 

wyszlo tak dlatego ze mialem male problemy ze zwiezieniem dobrej skrzyni w krotkim czasie a auto zarowno mi bylo potrzebne jak i koledze (dzeki za cierpliwosc i pomoc Buba i Jarek :peace: ) zajmowalo warsztat ... wiec siedzac nad torsenem wydumalem jak to zrobic zeby jakos to jezdzilo .... w sumie to zabieg dosc propsty i obecnie przerobienie quattro na naped przedni czy tylni nie stanowi dla mnie zadnego problemu :D

Autor:  BiLu [ 23.mar.2004 22:28:00 ]
Tytuł: 

teraz sie okaze ze RWD jest jedynym slusznym napedem ;)
czy przy tak zrezanym torsenie zmniejszaja sie straty przeniesienia napedu?
czy jest to dobre rozwiazanie na 1/4 mili?

Autor:  hans [ 23.mar.2004 22:39:52 ]
Tytuł: 

straty napewno sie zmniejszyly ... bo jako taki torsen nie istnieje ... co do czasow na 1/4 mili ... pewnie jakies 0,1-0,2 sekundy lepiej by bylo ... ale badzmy realistami .... kto sie sciga na 1/4 mili autem klasy wyzszej wazacym prawie 1.7 tony z silnikiem o mocy ponizej 300 KM ? ;)

Autor:  BiLu [ 23.mar.2004 22:51:04 ]
Tytuł: 

hans napisał(a):
straty napewno sie zmniejszyly ... bo jako taki torsen nie istnieje ... co do czasow na 1/4 mili ... pewnie jakies 0,1-0,2 sekundy lepiej by bylo ... ale badzmy realistami .... kto sie sciga na 1/4 mili autem klasy wyzszej wazacym prawie 1.7 tony z silnikiem o mocy ponizej 300 KM ? ;)

leo ma mniej niz 1.7 tony i wiecej niz 300 KM :diabel:

Autor:  hans [ 23.mar.2004 22:59:01 ]
Tytuł: 

ale ja mialem siebie na mysli :diabel: ..Leo moglby z takim setupem zawalczyc ... ale pod warunkiem slickow na tyl

Autor:  Leo [ 24.mar.2004 00:10:03 ]
Tytuł: 

hehe, no na przyszły sezon zaryzykuję napęd tył, w tym nadal będzie jedynie słuszny napęd quattro :peace:

Zobaczy się :)

Autor:  DeS [ 24.mar.2004 11:23:09 ]
Tytuł: 

Leo napisał(a):
hehe, no na przyszły sezon zaryzykuję napęd tył, w tym nadal będzie jedynie słuszny napęd quattro :peace:

Zobaczy się :)


Leo zawsze można trenować z różnymi wariantami i wybrać ten najkorzystniejszy.. klasy przecież nie zmienisz ani regulaminu również. :peace:

Największą fantazją było by quattro na starcie a potem odłączenie go i popylanie na tylnej ośce... ale to fantazja.. chyba, że Hans nam coś wymyśli ;)

Autor:  maciu [ 24.mar.2004 12:53:12 ]
Tytuł: 

DeS napisał(a):
Leo napisał(a):
hehe, no na przyszły sezon zaryzykuję napęd tył, w tym nadal będzie jedynie słuszny napęd quattro :peace:

Zobaczy się :)


Leo zawsze można trenować z różnymi wariantami i wybrać ten najkorzystniejszy.. klasy przecież nie zmienisz ani regulaminu również. :peace:

Największą fantazją było by quattro na starcie a potem odłączenie go i popylanie na tylnej ośce... ale to fantazja.. chyba, że Hans nam coś wymyśli ;)


haldex na przednia oś? :D

Autor:  DeS [ 24.mar.2004 13:01:38 ]
Tytuł: 

Haldex to bzdura... :diabel:

Autor:  mq [ 24.mar.2004 15:08:54 ]
Tytuł: 

Ale tak dzialajaknie ma poslizgu to fwd jak jest to awd - do jazdy to owszem gowno ale na 400 m to juz inna sprawa

Autor:  maciu [ 24.mar.2004 15:45:25 ]
Tytuł: 

mq napisał(a):
Ale tak dzialajaknie ma poslizgu to fwd jak jest to awd - do jazdy to owszem gowno ale na 400 m to juz inna sprawa


no wlasnie mi o to chodzilo, powyzej jakiejś prędkości mógłby
odłączać przednia oś :)

Autor:  Leo [ 24.mar.2004 15:53:42 ]
Tytuł: 

HAldex na przód to jest dobre rozwiązanie, GS w A3 TT miał haldexa zmodyfikowanego, działał stale, zamiast dołączania, czyli idzie. ale jak to wygląda , czy można go odłączyć tak zmodyfikowanego to nie wiem...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/