.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi z tylnim napedem :D https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=3775 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | hans [ 23.mar.2004 18:54:22 ] |
Tytuł: | Audi z tylnim napedem :D |
dzis wlasnie sobie taki wyrezalem w 100ce ![]() ![]() ![]() |
Autor: | zuru [ 23.mar.2004 19:00:57 ] |
Tytuł: | |
Strasznie ostrooo !!!! Gratulacje ![]() |
Autor: | kania [ 23.mar.2004 19:04:14 ] |
Tytuł: | |
rowniez gratuluje, tyl naped to fajna sprawa, bardzo fajna ![]() ![]() |
Autor: | Leo [ 23.mar.2004 19:06:23 ] |
Tytuł: | |
Hehe, gratuluję Hans! Mamy pierwsze audi quattro RWD w klubie ![]() |
Autor: | hans [ 23.mar.2004 19:14:46 ] |
Tytuł: | |
wyszlo tak dlatego ze mialem male problemy ze zwiezieniem dobrej skrzyni w krotkim czasie a auto zarowno mi bylo potrzebne jak i koledze (dzeki za cierpliwosc i pomoc Buba i Jarek ![]() ![]() |
Autor: | BiLu [ 23.mar.2004 22:28:00 ] |
Tytuł: | |
teraz sie okaze ze RWD jest jedynym slusznym napedem ![]() czy przy tak zrezanym torsenie zmniejszaja sie straty przeniesienia napedu? czy jest to dobre rozwiazanie na 1/4 mili? |
Autor: | hans [ 23.mar.2004 22:39:52 ] |
Tytuł: | |
straty napewno sie zmniejszyly ... bo jako taki torsen nie istnieje ... co do czasow na 1/4 mili ... pewnie jakies 0,1-0,2 sekundy lepiej by bylo ... ale badzmy realistami .... kto sie sciga na 1/4 mili autem klasy wyzszej wazacym prawie 1.7 tony z silnikiem o mocy ponizej 300 KM ? ![]() |
Autor: | BiLu [ 23.mar.2004 22:51:04 ] |
Tytuł: | |
hans napisał(a): straty napewno sie zmniejszyly ... bo jako taki torsen nie istnieje ... co do czasow na 1/4 mili ... pewnie jakies 0,1-0,2 sekundy lepiej by bylo ... ale badzmy realistami .... kto sie sciga na 1/4 mili autem klasy wyzszej wazacym prawie 1.7 tony z silnikiem o mocy ponizej 300 KM ?
![]() leo ma mniej niz 1.7 tony i wiecej niz 300 KM ![]() |
Autor: | hans [ 23.mar.2004 22:59:01 ] |
Tytuł: | |
ale ja mialem siebie na mysli ![]() |
Autor: | Leo [ 24.mar.2004 00:10:03 ] |
Tytuł: | |
hehe, no na przyszły sezon zaryzykuję napęd tył, w tym nadal będzie jedynie słuszny napęd quattro ![]() Zobaczy się ![]() |
Autor: | DeS [ 24.mar.2004 11:23:09 ] |
Tytuł: | |
Leo napisał(a): hehe, no na przyszły sezon zaryzykuję napęd tył, w tym nadal będzie jedynie słuszny napęd quattro
![]() Zobaczy się ![]() Leo zawsze można trenować z różnymi wariantami i wybrać ten najkorzystniejszy.. klasy przecież nie zmienisz ani regulaminu również. ![]() Największą fantazją było by quattro na starcie a potem odłączenie go i popylanie na tylnej ośce... ale to fantazja.. chyba, że Hans nam coś wymyśli ![]() |
Autor: | maciu [ 24.mar.2004 12:53:12 ] |
Tytuł: | |
DeS napisał(a): Leo napisał(a): hehe, no na przyszły sezon zaryzykuję napęd tył, w tym nadal będzie jedynie słuszny napęd quattro ![]() Zobaczy się ![]() Leo zawsze można trenować z różnymi wariantami i wybrać ten najkorzystniejszy.. klasy przecież nie zmienisz ani regulaminu również. ![]() Największą fantazją było by quattro na starcie a potem odłączenie go i popylanie na tylnej ośce... ale to fantazja.. chyba, że Hans nam coś wymyśli ![]() haldex na przednia oś? ![]() |
Autor: | DeS [ 24.mar.2004 13:01:38 ] |
Tytuł: | |
Haldex to bzdura... ![]() |
Autor: | mq [ 24.mar.2004 15:08:54 ] |
Tytuł: | |
Ale tak dzialajaknie ma poslizgu to fwd jak jest to awd - do jazdy to owszem gowno ale na 400 m to juz inna sprawa |
Autor: | maciu [ 24.mar.2004 15:45:25 ] |
Tytuł: | |
mq napisał(a): Ale tak dzialajaknie ma poslizgu to fwd jak jest to awd - do jazdy to owszem gowno ale na 400 m to juz inna sprawa
no wlasnie mi o to chodzilo, powyzej jakiejś prędkości mógłby odłączać przednia oś ![]() |
Autor: | Leo [ 24.mar.2004 15:53:42 ] |
Tytuł: | |
HAldex na przód to jest dobre rozwiązanie, GS w A3 TT miał haldexa zmodyfikowanego, działał stale, zamiast dołączania, czyli idzie. ale jak to wygląda , czy można go odłączyć tak zmodyfikowanego to nie wiem... |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |