.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.lut.2025 21:17:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi z tylnim napedem :D
PostNapisane: 23.mar.2004 18:54:22 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
dzis wlasnie sobie taki wyrezalem w 100ce :D ... allle jjjazzzzda :D ... roznica miedzy quattro jest na luznej nawierzcni kolosalna ale za to nie musze sobie kupowac BMki zeby polatac bokami :D

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2004 19:00:57 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Strasznie ostrooo !!!! Gratulacje ;)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2004 19:04:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2004 21:26:13
Posty: 26
Lokalizacja: Olsztyn
rowniez gratuluje, tyl naped to fajna sprawa, bardzo fajna :) Zwlaszcza na szuterku !!! KORMORAN rulez :D

_________________
Audi Coupe


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2004 19:06:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Hehe, gratuluję Hans!
Mamy pierwsze audi quattro RWD w klubie :D

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2004 19:14:46 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wyszlo tak dlatego ze mialem male problemy ze zwiezieniem dobrej skrzyni w krotkim czasie a auto zarowno mi bylo potrzebne jak i koledze (dzeki za cierpliwosc i pomoc Buba i Jarek :peace: ) zajmowalo warsztat ... wiec siedzac nad torsenem wydumalem jak to zrobic zeby jakos to jezdzilo .... w sumie to zabieg dosc propsty i obecnie przerobienie quattro na naped przedni czy tylni nie stanowi dla mnie zadnego problemu :D

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2004 22:28:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
teraz sie okaze ze RWD jest jedynym slusznym napedem ;)
czy przy tak zrezanym torsenie zmniejszaja sie straty przeniesienia napedu?
czy jest to dobre rozwiazanie na 1/4 mili?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2004 22:39:52 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
straty napewno sie zmniejszyly ... bo jako taki torsen nie istnieje ... co do czasow na 1/4 mili ... pewnie jakies 0,1-0,2 sekundy lepiej by bylo ... ale badzmy realistami .... kto sie sciga na 1/4 mili autem klasy wyzszej wazacym prawie 1.7 tony z silnikiem o mocy ponizej 300 KM ? ;)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2004 22:51:04 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
hans napisał(a):
straty napewno sie zmniejszyly ... bo jako taki torsen nie istnieje ... co do czasow na 1/4 mili ... pewnie jakies 0,1-0,2 sekundy lepiej by bylo ... ale badzmy realistami .... kto sie sciga na 1/4 mili autem klasy wyzszej wazacym prawie 1.7 tony z silnikiem o mocy ponizej 300 KM ? ;)

leo ma mniej niz 1.7 tony i wiecej niz 300 KM :diabel:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2004 22:59:01 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
ale ja mialem siebie na mysli :diabel: ..Leo moglby z takim setupem zawalczyc ... ale pod warunkiem slickow na tyl

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2004 00:10:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
hehe, no na przyszły sezon zaryzykuję napęd tył, w tym nadal będzie jedynie słuszny napęd quattro :peace:

Zobaczy się :)

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2004 11:23:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Leo napisał(a):
hehe, no na przyszły sezon zaryzykuję napęd tył, w tym nadal będzie jedynie słuszny napęd quattro :peace:

Zobaczy się :)


Leo zawsze można trenować z różnymi wariantami i wybrać ten najkorzystniejszy.. klasy przecież nie zmienisz ani regulaminu również. :peace:

Największą fantazją było by quattro na starcie a potem odłączenie go i popylanie na tylnej ośce... ale to fantazja.. chyba, że Hans nam coś wymyśli ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2004 12:53:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
DeS napisał(a):
Leo napisał(a):
hehe, no na przyszły sezon zaryzykuję napęd tył, w tym nadal będzie jedynie słuszny napęd quattro :peace:

Zobaczy się :)


Leo zawsze można trenować z różnymi wariantami i wybrać ten najkorzystniejszy.. klasy przecież nie zmienisz ani regulaminu również. :peace:

Największą fantazją było by quattro na starcie a potem odłączenie go i popylanie na tylnej ośce... ale to fantazja.. chyba, że Hans nam coś wymyśli ;)


haldex na przednia oś? :D

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2004 13:01:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Haldex to bzdura... :diabel:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2004 15:08:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Ale tak dzialajaknie ma poslizgu to fwd jak jest to awd - do jazdy to owszem gowno ale na 400 m to juz inna sprawa

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2004 15:45:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
mq napisał(a):
Ale tak dzialajaknie ma poslizgu to fwd jak jest to awd - do jazdy to owszem gowno ale na 400 m to juz inna sprawa


no wlasnie mi o to chodzilo, powyzej jakiejś prędkości mógłby
odłączać przednia oś :)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2004 15:53:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
HAldex na przód to jest dobre rozwiązanie, GS w A3 TT miał haldexa zmodyfikowanego, działał stale, zamiast dołączania, czyli idzie. ale jak to wygląda , czy można go odłączyć tak zmodyfikowanego to nie wiem...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: