.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Bixenon i trwałość żarówek xenonowych https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=39845 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | maciu [ 19.maja.2006 19:02:28 ] |
Tytuł: | Bixenon i trwałość żarówek xenonowych |
Czy są komuś znane instalacje bixenonowe bez przesłony tylko klasycznie na dwóch żarówkach? Czy opcja z przesłoną powstała tylko dlatego że kiedyś xenony potrzebowały długiego (relatywnie) czasu na zapalenie się czy takie mruganie xenonem jak sie to robi długimi zaszkodzi przetwornicy bądź żarówce? |
Autor: | BiLu [ 19.maja.2006 19:17:26 ] |
Tytuł: | |
qrcze maciu - skad ty takie pomysly bierzesz? pewnie ze jest to do zrobienia (nawet przeciwmgielne moga byc xenonowe) tylko po co? po co pakowac 2 zestawy przetwornic i zarnikow skoro mozna zastapic to jednym zestawem i soczewka z ruchoma przeslona... przestan sie szczypac i zakladaj xenon po bozemu |
Autor: | maciu [ 19.maja.2006 19:36:20 ] |
Tytuł: | |
jak to po co pakować... po to: http://mitglied.lycos.de/maciu/AKP/zeno ... _small.jpg po prawej to nie pomyłka to normalne swiatła a chodzi mi nadal o to czy sie od tego mi szybciej nie zuzyje bo zapala się błyskawicznie (na razie testowane tylko za dnia) a o przeciwmgielnych tez myślałem bo to co jest standardowo w C4 to porażka są po prostu za wysoko... jedyne dobre pmgielne miałem w polonezie... tam to dawały radę |
Autor: | paulkendzi [ 19.maja.2006 20:12:24 ] |
Tytuł: | |
heh ten maciu -perfekcionista- a samochod rdza bierze... ladna robota i efekt tez poprosze zenony dla siebie |
Autor: | maciu [ 19.maja.2006 21:22:26 ] |
Tytuł: | |
no co ty nie wiesz że audi nie rdzewieje... |
Autor: | K@mil [ 19.maja.2006 22:00:57 ] |
Tytuł: | |
maciu napisał(a): jak to po co pakować... po to: Dobrze zrozumiałem-te po lewej to nie są prawdziwe xenony ,tylko zenony tanie?Bo ja też chcę u siebie w soczewki wsadzić coś nie żółtego?Z tego co na Allegro patrzałem ,to najtańszy zestaw przetwornic z żarówkami x.to 530pln.Nie wiem co to warte.Czy z tymi zenonami<głupszej nazwy nie mogli wymyślić>jest duża różnica od xenonów?W 100 C4 miałem zenony 100watowe,ale tam nie było soczewek-świeciły fajnie,ale do xenonów to do pięt nie dorastają,aż wstyd porównywać.Może w soczewkach zenonach byłoby lepiej,bo napewno taniej.
http://mitglied.lycos.de/maciu/AKP/zeno ... _small.jpg po prawej to nie pomyłka to normalne swiatła a chodzi mi nadal o to czy sie od tego mi szybciej nie zuzyje bo zapala się błyskawicznie (na razie testowane tylko za dnia) a o przeciwmgielnych tez myślałem bo to co jest standardowo w C4 to porażka są po prostu za wysoko... jedyne dobre pmgielne miałem w polonezie... tam to dawały radę |
Autor: | sampek [ 20.maja.2006 07:44:35 ] |
Tytuł: | |
maciu napisał(a): jak to po co pakować... po to:
http://mitglied.lycos.de/maciu/AKP/zeno ... _small.jpg po prawej to nie pomyłka to normalne swiatła a chodzi mi nadal o to czy sie od tego mi szybciej nie zuzyje bo zapala się błyskawicznie (na razie testowane tylko za dnia) a o przeciwmgielnych tez myślałem bo to co jest standardowo w C4 to porażka są po prostu za wysoko... jedyne dobre pmgielne miałem w polonezie... tam to dawały radę fajnie tez myslalem nad tym ale nie jedna osoba mi odradzala z tego wzgledu ze glowne zuzycie zarnika jest wlasnie podczas zaplonu. Ale stestuj |
Autor: | maciu [ 20.maja.2006 08:01:23 ] |
Tytuł: | |
nie skumałeś żartu słownego to po lewej od strony pasażera to dwie żarówki xenonowe 8000K H1 a po prawej klasyczne 50W nadal mam nadzieję że ktos się wypowie w temacie czyli na ile mruganie xenonem obniża jego trwałość... albo nie obniża |
Autor: | Elberr [ 20.maja.2006 11:22:02 ] |
Tytuł: | |
Obawiam sie ze nikt Ci na to pytanie nie odpowie, bo nikt takich badan nie przeprowadzal. Wiec Ty bedziesz jako pierwszy testujacy Czekamy na opinie |
Autor: | jajek2 [ 26.maja.2006 12:04:00 ] |
Tytuł: | |
Maciu, xenon to lampa wyładowcza, więc bardzo szkodzi częste załączanie i wyłączanie. Cierpi także przetwornica. A tak na marginesie, to gdyby poważnie potraktować trwałość żarnika, to powinno być tak jak w oświetleniowych lampach HQI, które nie dadzą się zapalić zaraz po wyłączeniu, bo mogą się uszkodzić. Ale byłby to problem w samochodzie, gdzie ważniejsze jest bezpieczeństwo oświetlenia po przypadkowym zgaszeniu, a nie trwałość. Zresztą podobnie jest z neonówkami, są przeznaczone do ciągłego świecenia, a częste zał/wył skraca ich żywotność. Tak więc nie wymyślaj. |
Autor: | dandifr [ 29.maja.2006 21:57:23 ] |
Tytuł: | |
ja mam wlasnie w c4 bixenon i mam soczeki od bmw 7 z przeslona a stare dlugie zostaly, tylko wycelowalem je jakies 50m przed samochod, bo dalej ju znikaly i nic nie dawaly w porownaniu do bialego swiatla jakie daje xenon. jezeli chodzi o kwestie migania komus po oknach to bixenon z przeslona jest naprawde rewelacyjny, bo dziala duzo agresywniej niz zwykle zarowki a jezeli zrobisz sobie dlugie na 2 przetwornicy to pamietaj ze to wszystko zanim zacznie swiecic na 100% potrzebuje ok 5s zeby sie rozgrzac, najpierw jets niebieskie, pozniej niewiadomo jakies a pozniej dopier megabiale wiec chyba klasyczna soczewka + przeslona |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |