.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

audi 80 quattro
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=40846
Strona 1 z 1

Autor:  majkel1 [ 06.cze.2006 16:20:45 ]
Tytuł:  audi 80 quattro

Mam zamiar kupić Audi 80 Quattro. Chciałbym zapytac z jakiimi silnikami występował napęd Quattro w wersji Avant.
jak jest z awaryjnością napędu.
Czy duże sa koszty eksploatacyjne??
Słyszałem coś o dużych kosztach tłumików i tylnich amortyzatorów??Prawda że występują tylko w oryginale??
To chyba na tyle co chciałbym wiedziec

Autor:  AMIGO [ 06.cze.2006 18:53:49 ]
Tytuł: 

Co do tlumokow to dobrze slyszales ale do V6 nawet te "normalne" sporo kosztuja i wystepuja chyba wylacznie w oryginalach, zawsze jednak mozna jechac do mechesa ktory naprawi gdzie trzeba i bedzie git :peace:
Cen amorow do quattro nie znam ale dzis jak bym byl na kupnie to tylko quattro wchodziloby w rachube :P te troche zlotowek nie robi az tak duzej roznicy bo wkoncu wydech i amory nie wymienia sie co 15tys.km :diabel:

Autor:  mq [ 06.cze.2006 20:15:21 ]
Tytuł:  Re: audi 80 quattro

majkel1 napisał(a):
Mam zamiar kupić Audi 80 Quattro. Chciałbym zapytac z jakiimi silnikami występował napęd Quattro w wersji Avant.
jak jest z awaryjnością napędu.
Czy duże sa koszty eksploatacyjne??
Słyszałem coś o dużych kosztach tłumików i tylnich amortyzatorów??Prawda że występują tylko w oryginale??
To chyba na tyle co chciałbym wiedziec


- quattro i avant to tylko V6 2.6 i 2.8 oraz oczywiscie S2 z 2.2T
- Naped jest bezawaryjny
- zalezy od stanu i co dla kogo znaczy duzo :D
- nie wiem jak jest w avantach V6 quattro ale w Coupe 2.8 tylny tlumik w najtanszym zamienniku to 1200 pln, zawsze jednak sie znajdzie jaies wyjscie ja swoj zrobilem za 200 pln. Jesli chodzi o amory to nie ma problemu sa zamienniki w normalnych pieniadzach i bez problemu dostepne

Autor:  Fishbone [ 06.cze.2006 20:18:42 ]
Tytuł: 

mq napisał(a):

- quattro i avant to tylko V6 2.6 i 2.8 oraz oczywiscie S2 z 2.2T
oczy wiscie ze nie tylko :) wychodziły jeszcze oczywiście 2.0 16V też w kombi i 2.3 chyba tylko wersji na gnuj niebyło :peace:

Autor:  martab99 [ 06.cze.2006 20:54:53 ]
Tytuł:  Re: audi 80 quattro

mq napisał(a):
- quattro i avant to tylko V6 2.6 i 2.8 oraz oczywiscie S2 z 2.2T


Jeszcze było z 2.0 16V ACE ale to raczej żadkość, choc kilka ogloszen juz widzialem ;-)

Autor:  AMIGO [ 06.cze.2006 21:01:32 ]
Tytuł: 

Fishbone napisał(a):
mq napisał(a):

- quattro i avant to tylko V6 2.6 i 2.8 oraz oczywiscie S2 z 2.2T
oczy wiscie ze nie tylko :) wychodziły jeszcze oczywiście 2.0 16V też w kombi i 2.3 chyba tylko wersji na gnuj niebyło :peace:
A ja musialem akurat na oske trafic :(:

Autor:  martab99 [ 06.cze.2006 21:07:03 ]
Tytuł: 

AVANT 2.6V6 napisał(a):
Fishbone napisał(a):
mq napisał(a):

- quattro i avant to tylko V6 2.6 i 2.8 oraz oczywiscie S2 z 2.2T
oczy wiscie ze nie tylko :) wychodziły jeszcze oczywiście 2.0 16V też w kombi i 2.3 chyba tylko wersji na gnuj niebyło :peace:
A ja musialem akurat na oske trafic :(:


Nie marudz, przynajmniej wiesz juz czego szukac jako nastepce :diabel:

Autor:  AMIGO [ 06.cze.2006 21:09:54 ]
Tytuł: 

martab99 napisał(a):
Nie marudz, przynajmniej wiesz juz czego szukac jako nastepce :diabel:

Ale wiem ze nastepne autko o conajmniej 200% bedzie lepsze :diabel:

Autor:  martab99 [ 06.cze.2006 21:22:28 ]
Tytuł: 

A wracajac do meritum, jak wczesniej pisal mq najczesciej znajdziesz 80 Avant quattro z silnikiem 2.6 lub 2.8 co juz pozwala myslec o ciekawych osiagach...;)

Autor:  majkel1 [ 08.cze.2006 10:01:27 ]
Tytuł: 

no dobra to mam jeszcze kolejny problem. Silnik będzie musiał iść do zagazowania. Czego szuakć znaczy jakiego silnika żeby jakos to chodziło. Wiem ze V6 to tylko sekwencje a to jest juz spory koszt. 2.3 to mechaniczny wtrysk takze raczej tez odpada. W 2.0 jaki jest wtrysk??

Autor:  martab99 [ 08.cze.2006 10:20:07 ]
Tytuł: 

W zasadzie jedyny silnik nadajacy sie jako-tako do gazowania najprostsza instalka to ABT- 2.0 90 km, ale w Avantach ciezko na takiego trafic i podejzewam, ze w budzie kombi to juz wogole nie jedzie...Zreszta w quattro i tak go nie bylo.

Jesli chcesz Avant quattro to konfiguracje silnikow w zasadzie wymuszaja zastosowanie porzadnej instalacji, czyt; wtrysk sekwencyjny. Wtedy każdy silnik z dobrze zainstalowanym LPG bedzie "chodził"

Poszukaj postów o gazach w poszczegolnych silnikach a bedziesz wiedziac czego sie spodziewac

Autor:  *Robi* [ 08.cze.2006 11:51:21 ]
Tytuł:  Re: audi 80 quattro

majkel1 napisał(a):
Mam zamiar kupić Audi 80 Quattro. Chciałbym zapytac z jakiimi silnikami występował napęd Quattro w wersji Avant.
Hehe zapomnieliscie dodac ze w avancie był jeszcze RS2 :D :D ale o tym zapomnji..

Autor:  Fishbone [ 08.cze.2006 12:09:53 ]
Tytuł:  Re: audi 80 quattro

*Robi* napisał(a):
majkel1 napisał(a):
Mam zamiar kupić Audi 80 Quattro. Chciałbym zapytac z jakiimi silnikami występował napęd Quattro w wersji Avant.
Hehe zapomnieliscie dodac ze w avancie był jeszcze RS2 :D :D ale o tym zapomnji..
bo będziesz miał problemy z zagazowaniem BUHAHAHAHAHAHA :peace:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/