.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.lis.2024 05:38:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4, 2.0] B4 (90 KM) - bierze olej.
PostNapisane: 23.lip.2006 22:11:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2006 22:02:50
Posty: 8
Lokalizacja: lomza
Witam Wszystkich.

Mam Audi jak w temacie. Bierze mi olej.Przyjechalem nim z angli i po powrocie musialem z 1litr oleju dolac. Auto nie kopci zapala od strzalu nie traci na mocy pracuje rowno. Słyszałem, że w audi to normalne i że da się to naprawić ale tyle oleju to troche przyduzo bierze Jeśli ktoś mógłby mi to jakoś wytłumaczyć to byłbym wdzięczny. Obecnie leje mobila pełny syntetyk. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Simpson: zmieniłem temat by był zgodny z regulaminem forum technicznego.
Nastepnym razem wątek będzie usunięty


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2006 22:21:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
1. Nie to forum
2. Jaki silnik ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2006 22:25:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lip.2006 22:02:50
Posty: 8
Lokalizacja: lomza
to jest silnik 2.0 E 90KM oczywiscie audi 80 B4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2006 22:28:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Było wieeeeeele razy..
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=30425

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2006 13:02:53 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
I to nie jest 2.0 E :)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2006 14:02:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
No tak sie dzieje w uzywanych modelach Audi. To nie powinno byc normalne ale tak jest bo auto ma swoj wiek i przebieg. Swiadczy to o zuzyciu silnika. Po co placic i dolewac olej ? Rozwiazanie jest jedno wymienic uszczelniacze zaworowe. Jest ich 8 sztuk kosztuja 3 zl sztuka. Wymiane mozna zrobic bez sciagania glowicy. Ja u siebie mialem tak tez tak samo ze bral litr oleju na 1000 km. Teraz nic nie trzeba juz dolewac. VTC ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2006 20:08:11 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
koru nie trzeba dolewać paliwa :583: ;) A na serio w moim też gumki pomogły. Ja jak tylko zobaczyłem jego spaliny nie czekałem czy będzie brał olej. Po 2 dniach od zakupu pojechałem na gumkowanie i spalin już nie było widać :D Zrobili to też bez zwalania głowicy.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2006 20:19:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
emge widze ze wiekszosc ludzi przez to przechodzi (te typy tak maja) :peace: moge powiedziec ze kultura pracy zimnego silnika sie poprawila po tej wymianie uszczelniaczy zaworowych. Nie ma co sie zastanawiac wymienic i jest spokoj.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2006 20:33:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
Witam.
U mnie też połykał silniczek abk duuuże ilości oleju i też wymieniłem gumki na zaworach i nic nie pomogło :( .
Znikanie dużych ilości może świadczyć poprostu o dużym zużyciu pierścieni. Ja się ostatnio zdecydowałem na ten zabieg i zobaczymy co będzie. Mam nadzieję że się nie rozczaruję, dymu już w lusterku nie widzę.

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2006 20:50:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
uki no masz racje jednak w naszym przypadku pomogla wymiana samych uszczelniaczy. No tak pierscienie moga tez przepuszczac olej. Zreszta to wina poprzedniego wlasciciela pewnie ostro jezdzil, bo silnik powinien ponad 200 000 km zrobic bez takiego remontu. Silnik ostro przegrzany moze byl no i pierscienie trafilo. Czy sprawdzales moze jaka masz kompresje na cylindrach ?

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 24.lip.2006 22:36:19 przez KORU, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lip.2006 22:03:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.maja.2006 13:26:07
Posty: 540
Lokalizacja: WG
Być może, że ktoś go nie szanował wcześniej, w końcu samochód ma 13 lat. Co do ciśnienia sprężania to nie zdążyłem go sprawdzić :D . Ostatnio zginęło mi ciśnienie oleju i rozbebrałem silnik w poszukiwaniu przyczyny. ALe jestem ciekaw bardzo jakie to ciśnienei było. Przy okazji jak silnik był rozebrany wymieniłem pierścionki. Ale muszę powiedzieć, że nie czułem jakiegoś spadku mocy. Jeszcze niedawno licznikowe 190 wyciskałem na gazowni. :D Jednak narazie nie ciskam mocno (do 3500 obr/min narazie wkręcam silniczek) i nie mogę powiedzieć czy jest silniejszy.

_________________
oooo A4 1.8 20V TQ


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: