.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Mogę kupić Audi A4 1.9TDi 110 PS za 19,000 - Czy warto ? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=43851 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Morgi [ 07.sie.2006 07:27:37 ] |
Tytuł: | Mogę kupić Audi A4 1.9TDi 110 PS za 19,000 - Czy warto ? |
Wiem z wielu źródeł że stan auta jest bardzo dobry, oglądałem go ja, mój wujek mechanik i klilka innych osób, wszyscy mówią że auto jest OK, ale za drogo. Ile uważacie takie auto jest warte? Audi A4, 1.9TDI 110 koni, 1995 rok, na polskich numerach, pół-skóra, klima, felgi ALU 16", Radio+CD, lekko przyciemniane szyby, tylne lampy takie ja w nowych passatach (biało-czerwone - sorki nie wiem jak się nazywają), silnik i turbina sprawne, wygląd idealny, nie bity (sprawdzane przyrządem do mierzenia grubości lakieru) Czy dużo przepłacam? Kupować? Już szukam auta ze 3 miesiące i to pierwszy NIE-złom jaki trafiłem |
Autor: | Baskecior [ 07.sie.2006 07:32:51 ] |
Tytuł: | |
W 95 roku nie było AFN`a (110 KM). Moc po chipie pewnie ? Obstawiam ze ma 1Z pod maska, jesli stan ok to cena tez jest ok. |
Autor: | Morgi [ 07.sie.2006 07:38:24 ] |
Tytuł: | |
Ten gość co je sprzedaje wiem że jest uczciwy, znam go od 10 lat, prawie sąsiad, ma wszystkie papiery, serwisowany w ASO, w Polsce od 1,5 roku, Co do silnika to nie wiedziałem że nie było wtedy 110 PS, muszę go zapytać jak to możliwe, czy faktycznie jest po tunningu ? Ma napis TDi (i-czerwone), facet twierdzi że to nie jest do końca seryjne audi, bo ma trochę inne reflektory, felgi 16", imitację drewna itd. Mówi że było w niemczech robione "tak jakby" na zamówienie, ma jeszcze spojler z tyłu To jeżeli jest po chip'ie to może dużo więcej palić ?? facet twierdzi że 5,5-6 l ON / 100 km, możliwe to jest? Pozdrawiam |
Autor: | Baskecior [ 07.sie.2006 07:40:08 ] |
Tytuł: | |
morgothdbma napisał(a): Ten gość co je sprzedaje wiem że jest uczciwy, znam go od 10 lat, prawie sąsiad, ma wszystkie papiery, serwisowany w ASO, w Polsce od 1,5 roku, Co do silnika to nie wiedziałem że nie było wtedy 110 PS, muszę go zapytać jak to możliwe, czy faktycznie jest po tunningu ?
Ma napis TDi (i-czerwone), facet twierdzi że to nie jest do końca seryjne audi, bo ma trochę inne reflektory, felgi 16", imitację drewna itd. Mówi że było w niemczech robione "tak jakby" na zamówienie, ma jeszcze spojler z tyłu To jeżeli jest po chip'ie to może dużo więcej palić ?? facet twierdzi że 5,5-6 l ON / 100 km, możliwe to jest? Pozdrawiam Popros go o zdjecie cyfrowka naklejki z bagaznika.Cos mi tu bajeczka zatraca. Naklejke wystaw to Ci powiemy co i jak. |
Autor: | Morgi [ 07.sie.2006 07:48:00 ] |
Tytuł: | |
Jadę dziś go ostatecznie obejrzeć i może kupię, A i jeszcze jedno pytanko, jak to jest z TURBO? Jak sprawdzić na 100% czy jest sprawne Znajomy mówi że ten przewód można sprawdzić i dodać gazu, powinien być twardy - że turbo daje ciśnienie. Słyszałem też że TURBINAnie powinna dymić/kopcić Ale w tym AUDI jak go odpalę i dam mu gaz na maxa, to kopci, chociaż ten znajomy mechanik twierdzi że każdy diesel zakopci jak mu się da w dechę... Mów że nie powinien kopcić na małych i średnich obrotacjh, oraz po tym jak się rozgrzeje (przejedzie kilka kilosów) Co do tego silnika 110 koni, to mówicie że to 1Z po chip'ie z 90 na 110 ? Nie jest to za bardzo szkodliwe dla silnika? I co ze spalaniem? ktoś wie ile taki 1Z po tunningu może palić (orientacyjnie)? Z góry dzięki za wszelkie informacje... pozdrawiam |
Autor: | meszrum [ 07.sie.2006 08:02:43 ] |
Tytuł: | |
morgothdbma napisał(a): Jadę dziś go ostatecznie obejrzeć i może kupię, A i jeszcze jedno pytanko, jak to jest z TURBO? Jak sprawdzić na 100% czy jest sprawne
Znajomy mówi że ten przewód można sprawdzić i dodać gazu, powinien być twardy - że turbo daje ciśnienie. Słyszałem też że TURBINAnie powinna dymić/kopcić Ale w tym AUDI jak go odpalę i dam mu gaz na maxa, to kopci, chociaż ten znajomy mechanik twierdzi że każdy diesel zakopci jak mu się da w dechę... Mów że nie powinien kopcić na małych i średnich obrotacjh, oraz po tym jak się rozgrzeje (przejedzie kilka kilosów) Co do tego silnika 110 koni, to mówicie że to 1Z po chip'ie z 90 na 110 ? Nie jest to za bardzo szkodliwe dla silnika? I co ze spalaniem? ktoś wie ile taki 1Z po tunningu może palić (orientacyjnie)? Z góry dzięki za wszelkie informacje... pozdrawiam stan silnika i jego osprzetu sprawdzamy VAG'iem, VAS'em i innym kompatybilnym robactwem (czyt. VAG-Com'em). co do reszty opinii, ktore zaszlyszales - powstrzymam sie od zlosliwych komentarzy. uwazam jednak, ze powinienes pojechac obejrzec ten samochod z kims, kto ma jakiekolwiek pojecie o TDI - w przeciwnym razie mozesz kupic sobie problem za 19 000. |
Autor: | Baskecior [ 07.sie.2006 08:12:11 ] |
Tytuł: | |
morgothdbma napisał(a): Jadę dziś go ostatecznie obejrzeć i może kupię, A i jeszcze jedno pytanko, jak to jest z TURBO? Jak sprawdzić na 100% czy jest sprawne
Znajomy mówi że ten przewód można sprawdzić i dodać gazu, powinien być twardy - że turbo daje ciśnienie. Słyszałem też że TURBINAnie powinna dymić/kopcić Ale w tym AUDI jak go odpalę i dam mu gaz na maxa, to kopci, chociaż ten znajomy mechanik twierdzi że każdy diesel zakopci jak mu się da w dechę... Mów że nie powinien kopcić na małych i średnich obrotacjh, oraz po tym jak się rozgrzeje (przejedzie kilka kilosów) Co do tego silnika 110 koni, to mówicie że to 1Z po chip'ie z 90 na 110 ? Nie jest to za bardzo szkodliwe dla silnika? I co ze spalaniem? ktoś wie ile taki 1Z po tunningu może palić (orientacyjnie)? Z góry dzięki za wszelkie informacje... pozdrawiam Zapnij mu VAG`a lub VAG-COM`a i testuj. Spalanie od 5,5 do 8 /100. Testy na rozgzanym silniku. Bloki 003,008,011,013. |
Autor: | Morgi [ 07.sie.2006 08:32:19 ] |
Tytuł: | |
Niestety nie mam za bardzo możliwości dokładnego sprawdzenia tego auta (np. VAG'iem), czyli mówicie że może być coś kombinowane? Nie brać ? |
Autor: | Hugo [ 07.sie.2006 08:39:16 ] |
Tytuł: | |
morgothdbma napisał(a): Niestety nie mam za bardzo możliwości dokładnego sprawdzenia tego auta (np. VAG'iem), czyli mówicie że może być coś kombinowane?
Nie brać ? Jakbyś sprawdził vagiem to byś się dużo dowiedział. Jak Ci się uda załatwić zdjęcie naklejki , która jest naklejona we wnęce na koło zapasowe , albo w książce serwisowej to byłoby fajnie Bo tak w ciemno to nic Ci nie doradzimy |
Autor: | spanky [ 07.sie.2006 08:46:10 ] |
Tytuł: | |
tak sobie czytam pytania samego zainteresowanego i jedyna odpowiedz jaka mi sie nasuwa to : Popros o pomoc kogos kto sie orientuje w silnikach TDI ... Bo z Twoja niewiedza (wynika z pytan jakie zadajesz) w zyciu sam bym nie kupowal auta .... |
Autor: | Morgi [ 07.sie.2006 08:46:20 ] |
Tytuł: | |
Niestety to jest na wsi, gość nie ma aparatu cyfrowego ((((( Pojadę ze znajomym mechanikiem, może będzie dobrze.... Trzymajcie qciuki ) Pozdry Nie wiem czy Ci tem mechanik coś da , bo diesla nie kupuje się na oko.Ale kto nie ryzykuje ten nie jedzie Ja obstawiam , że coś z tym autem było kombinowane |
Autor: | martab99 [ 07.sie.2006 09:16:02 ] |
Tytuł: | |
Czy warto to nikt Ci nie powie na forum, ale napewno warto wydac 300 zl i pojechac do ASO na szczegółowe trzepańsko wozu P.S. " kto nie ryzykuje ten nie jedzie", hmm, jesli masz nature kaskadera to po co zakladasz taki wątek? |
Autor: | Morgi [ 07.sie.2006 09:25:26 ] |
Tytuł: | |
Wielkie dzięki za rady, wszystko się dziś okaże, jadę z wujkiem który ma Borę TDi i jest mechanikiem, on wie o niebo więcej ode mnie, więc zobaczymy Pozdry P.S.: Sorki za lamerskie pytania, ale zrozumcie, ja mam tylko malucha, a w Audi to będzie mój debiut |
Autor: | meszrum [ 07.sie.2006 09:49:15 ] |
Tytuł: | |
pojedz wiec do ASO na diagnostyke VAS'em, tak jak sugerowali koledzy. kosztuje 150pln i pozwoli uchronic przed nieszczesciem. |
Autor: | Morgi [ 08.sie.2006 09:18:17 ] |
Tytuł: | |
No i nie kupiłem Audi. Rodzinka odcięła mi obiecaną pozyczkę 5K i zabrakło mi kasy |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |