.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Potrzebne informacje na temat B4 cabrio
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=44108
Strona 1 z 1

Autor:  WojtekA48E [ 11.sie.2006 09:15:38 ]
Tytuł:  Potrzebne informacje na temat B4 cabrio

Postanowiłem kupić B4 cabrio. Chciałbym usłyszeć opinie użytkowników na temat tego samochodu. Na co mam uważać przy kupnie, jaki silnik, najlepiej który rocznik (wiek/cena). Nie chodzi mi o oszczędność a o przyjemność z jazdy.

Autor:  hans [ 11.sie.2006 10:11:55 ]
Tytuł: 

silnik jak najwiekszy bo Cabrio samo w sobie jest ciezsze niz wersja z dachem z racji koniecznosci usztywnienia konstrukcji grubszymi blachami w profilach. najlepiej oczywscie 2.8 bo to najmocniejsza jednostka w tym aucie. w nowszych byla rowniez klima ale tylko manualna a wbrew pozorom warto to miec bo slonce nie zawsze jest porzadane a jezdzenie cabrio latem z dachem to troche perwersja :P niemniej jednak malo praktyczne

Autor:  mały v8 [ 14.sie.2006 07:49:52 ]
Tytuł: 

Nie słuchaj Hansa kupuj tylko 1,9 dizla, piękny cherchot z pod maski przy otwartym dachu, no i ten zapach spalin. :diabel:

Autor:  KORU [ 16.sie.2006 11:46:14 ]
Tytuł: 

Ale Diesel ma za mala moc, co z tego ze fajny klekot bedzie :P zreszta to najslabszy silnik do Cabrio. Przy zakupie radze dokladnie obejrzec dach jego mechanizm skladania oraz uszczelki wokol okien. Wszystko powinno dobrze sie skladac. Poszukaj sobie auta z Windschotem, to przynajmniej nie bedzie wialo podczas jazdy. Cabriolet to nie auto wyscigowe tylko bulwarowe. ;)

-> http://www.cabrionews.de/katalog/audi/80_cabrio.php
Dane techniczne wszystkich wersji silnikowych Audi 80 Cabrio

Autor:  Mauzer [ 16.sie.2006 13:47:55 ]
Tytuł: 

W sumie po co w cabrio setki ps'ów ja kto i tak jest i będzie osioł :D

ja proponuje zwykłe popularne nie skażone lpg 2.3 NG, poczyścić z pajęczyn (czyt. doprowadzić do serii) odetkać wydech z głową i delektować się głosem R5 :peace:

Autor:  WojtekA48E [ 17.sie.2006 16:01:56 ]
Tytuł: 

No właśnie cały czas po głowie chodzi mi 2.3 i 2.8. Jedynymi argumentami przemawiającymi za 2.3 jest właśnie miłe brzmienie i to że w sumie i tak moc 2.8 nie bedzie wykorzystana...przynajmniej tak mi sie wydaje...

Autor:  quattros [ 17.sie.2006 18:26:58 ]
Tytuł: 

mały v8 napisał(a):
Nie słuchaj Hansa kupuj tylko 1,9 dizla, piękny cherchot z pod maski przy otwartym dachu, no i ten zapach spalin. :diabel:

Diesel w cabrio - hehe :D to tak jak by w Ferrari 4 cylindry bylo albo w Seicento diesel 1 cylindrowy. Do B4 cabrio jest najlepszy 2.3 NG, przyjemny glos, moc wystarczajaca i mniej pali niz V6.

Autor:  AMIGO [ 17.sie.2006 20:41:34 ]
Tytuł: 

Hans dobrze prawi!!! min.2.8 bo to w cabrio jedzie jak moje 2.6 w Avancie, a wiecej nie wkladali pod pokrywe :zly:

Autor:  jmm [ 17.sie.2006 22:30:24 ]
Tytuł: 

Ja bym bral 2.3 najfajnieszy dzwiek ze wszystkich w nim montowanych. Poza tym Cabrio nie kupujesz na wyscigi tylko na spokojne przejazdzki, wiec gromada koni nie jestr do niczego potrzebna. Jak 1.9TDI albo 2.0 jakos to auto napedzaja to 2.3 spokojnie da rade.... no i wyobraz sobie ten efekt w tunelu ze zdjetym dachem i R5 pod machą...... :peace:

Autor:  KORU [ 18.sie.2006 00:15:10 ]
Tytuł: 

troche to dziwne ze rzedowa 5 brzmi lepiej niz V6... ale cos w tym jest bo wszyscy chwala 2.3 NG ;) jak Cabrio to bym bral z silnikiem 2.3 bo to dla tej wersji nadwozia wystarczy. Akurat dysponuje prospektem z 1992 roku o Audi Cabrio i tam na stronie 10 jest opisany wlasnie silnik 2.3 od 0 do 100 km/h 10.8 sekundy napisali tez ze ma Fahrprogramme Economy und Sport, jego predkosc maksymalna wynosi az 198 km/h :D

Autor:  s2power [ 23.sie.2006 22:18:44 ]
Tytuł: 

jezdzilem Cabrio 1.8 oraz 2.8. oczywiscie wybor jest prosty, jesli masz fundusze to 2.8. choc osiagow to rewelacyjnych nie ma to juz dosyc fajnie przyspiesza. czyms takim jak 1.8, 2.0 czy turbotraktorem bym sobie glowy nie zawracal. nie mialem okazji jezdzic 2.3 w Cabrio wiec nie wiem jak tam pracuje. autkiem przyjemni ejezdi sie do 120 km/h potem to juz troszke meczy.

Autor:  Losiak [ 24.sie.2006 11:11:10 ]
Tytuł: 

tak apropo cabrio to znalazlem 2.3 20V na allegro:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1409135
i zastanawiam się czy to była przekładka, ponieważ zawsze wydawało mi się że tych silników w cabrio nie było.

Autor:  davidos [ 24.sie.2006 16:19:12 ]
Tytuł: 

Tak poczytałem o cabrio i postanowiłem obejrzeć B4, która mi się zawsze podoba jak jadę obok komisu. Wrażenia: z wyglądu piękna (nie rozróznie, czy po dzwonie, czy nie-za ciemny jestem) W środku troche uboga, ale jak na samochód za 15k PLN to najpiękniejsze cabriolety jakie są dostępne w tej cenie i oczywiście 2,3 ten odgłos...

Oto ona http://margo.gratka.pl/ogl/74.html

Autor:  GrzesB [ 24.sie.2006 18:10:49 ]
Tytuł: 

Zdjęcie może być złudne, ale tylna klapa wydaje się być źle spasowana :/

Za takie pieniądze dobrego cabrio raczej nie kupisz...

Autor:  AMIGO [ 24.sie.2006 20:30:36 ]
Tytuł: 

Bylo sliczne w Monachium, rok urodzenia 96, serce 2.6V6, fela cudna 18", skora bezowa, farba czarna, ciapniety na zawiasie gwintowanym,... ale cena paskudna :zly: ...6000euro :):
...ale moze bylo warto bo nie bite (oblukalem z miernikiem)

Autor:  KORU [ 24.sie.2006 22:14:51 ]
Tytuł: 

Losiak napisał(a):
tak apropo cabrio to znalazlem 2.3 20V na allegro:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1409135
i zastanawiam się czy to była przekładka, ponieważ zawsze wydawało mi się że tych silników w cabrio nie było.


nie nie bylo w Cabrio montowali tylko zwykle 2.3 NG normalna przekladka zrobiona. Niestety wiekszosc Cabrioletow na Allegro.pl jest kobinowana, albo lampy maja nie te co byc powiny albo zderzaki pozamieniane elementy wnetrza. No i kolory kijowe. Najwiecej aut do sprzedazy jest w kolorze zielonym. :zly:

Autor:  ClNEK [ 24.sie.2006 22:16:30 ]
Tytuł: 

ja sie nie zgodze ze cabrio to tylko do powolnej bulwarowej jazdy :) chetnie moge sie poscigac swoim cabrio z tym co wyzej pisal ze TDi w cabrio to jak jednocylindrowy diesel w seicento

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/