.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Ile może być warty swap ACQ b2 2.2T 10V ?
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=46463
Strona 1 z 1

Autor:  mechitro [ 23.wrz.2006 08:29:09 ]
Tytuł:  Ile może być warty swap ACQ b2 2.2T 10V ?

Tak z ciekawości, bo chyba jeśli chodzi o takie projekty, to trudno znaleźć cene rynkową ;-)
Oczywiście dywagujemy sobie nad samym autem bez elementów typu: drogie alu, czy audio.

Autor:  Mauzer [ 23.wrz.2006 12:11:24 ]
Tytuł: 

1000-1500pln wraz z silnikiem - swap bez auta :)

Autor:  mechitro [ 23.wrz.2006 12:50:36 ]
Tytuł: 

miałem na myśli całe auto

Autor:  hans [ 23.wrz.2006 13:43:29 ]
Tytuł: 

troche wiecej :diabel:

swapa nie licz bo to nie ma juz zadnej wartosci . samo auto w tej chwili w dobrym stanie jest warte 3000-4000 Euro a to jak solidnie i estetycznie bedzie wykonany swap moze rownie dobrze podbic cene co ja obnizyc wiec jak myslisz o sprzedaniu pozniej swojego auta to nie rob lipy i nie oszczedzaj na srubkach i podkladkach stosujac wkrety do regipsu ;-)

Autor:  Klax [ 23.wrz.2006 19:52:43 ]
Tytuł: 

a czy nie sadzicie, ze dla kolekcjonera,
taki swap bedzie mial nizsza wartosc niz auto z fabrycznym motorem ?
to tylko pytanie... :)

Autor:  Mauzer [ 23.wrz.2006 19:58:11 ]
Tytuł: 

Klax napisał(a):
a czy nie sadzicie, ze dla kolekcjonera,
taki swap bedzie mial nizsza wartosc niz auto z fabrycznym motorem ?
to tylko pytanie... :)


czy kolekcjoner znaczków kupi zastęplowany znaczek? ;-)

Autor:  hans [ 23.wrz.2006 20:16:29 ]
Tytuł: 

Klax napisał(a):
a czy nie sadzicie, ze dla kolekcjonera,
taki swap bedzie mial nizsza wartosc niz auto z fabrycznym motorem ?
to tylko pytanie... :)

dlatego napisalem ze wszystko zalezy od tego jak ten swap bedzie zrobiony i jak bedzie wygladal. jezeli bardzo zblizony do oryginalu to jak najbardziej cena moze isc w gore ale jezeli bedzie to jakas wydumka nie majaca z seryjnoscia rozwiazan nic wspolnego to mozna wtedy traktowac auto jako mine i cene ciagnac w dol ... bo jak i naczej mozna nazwac szereg zmian i modyfikacji nie objetych zadna dokumentacja .. serwisowanie takiego auta bez dokumentacji to istna maskara i nie zycze tego nikomu

Autor:  jmm [ 23.wrz.2006 20:18:02 ]
Tytuł: 

Klax napisał(a):
a czy nie sadzicie, ze dla kolekcjonera,
taki swap bedzie mial nizsza wartosc niz auto z fabrycznym motorem ?
to tylko pytanie... :)



NO CQ po swapie to juz nie auto kolekcjonerskie raczej ;)


Kolekcjonuje sie auta, zachowane w oryginale raczej, więc kolekcjoner by tego nie kupił :)

Czyli tak jak piszesz wartość jest mniejsza

Autor:  mechitro [ 25.wrz.2006 12:43:57 ]
Tytuł: 

Tylko, że swap z natury rzeczy nie może być kolekcjonerski :D
I w sumie dziwi mnie trochę poruszanie taj kwestii - poczułem się jak w gronie kolekcjonerów, a przecież przez forum przewineło się kilka unikatowych aut jak choćby 200 5T i nikt mimo atrakcyjnej ceny i oryginalności auta się nie zdecydował...
Ale wracając do meritum - ja widzę to tak: cena ACQ adekwatna do stanu + koszt zabawy z 2.2T.

Autor:  zuru [ 25.wrz.2006 13:15:37 ]
Tytuł: 

Mi sie wydaje, ze ACQ z takim swapem, zrobionym profesjonalnie i zgodnie ze sztuka jest wiecej warte niz zwykle ACQ :) Przynajmniej, ja bylbym w stanie zaplacic wiecej za taka sztuke - oczywiscie pod warunkiem jakosci przeprowadzonych prac :)
Mechitro, chyba nie chcesz pogonic swojej bestii ?? Nawet majac seryjne ACQ nie pogonilbym jej, predzej juz do stodoly i niech sobie stoi :)

Autor:  mechitro [ 25.wrz.2006 18:36:22 ]
Tytuł: 

Nie Zuru, nie myślę o tym...
A gdybym tylko miał stodołe to bym 2-drzwiowej b2q nie sprzedał :D

Autor:  Klax [ 25.wrz.2006 21:54:56 ]
Tytuł: 

mechitro napisał(a):
Nie Zuru, nie myślę o tym...
A gdybym tylko miał stodołe to bym 2-drzwiowej b2q nie sprzedał :D


a propo's
czy twoj sedan 2-drzwiowy juz sprzedany ??
bo ja nie w temacie... :):

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/