.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.kwi.2025 22:59:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Co sadzicie o A80 1.6 TD
PostNapisane: 16.maja.2004 18:38:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2003 22:39:43
Posty: 217
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: Vw passat B5 1.9 TDI AVF
Siema :peace:

Mam pytanko do wlascicieli Audi 80 B3 1.6 TD, bo wlasnie zamierzam takie kupic, a chodzi mi o osiagi, spalanie,i ogolnie czy godny jest ten silnik polecenie np. kultura pracy itp.
Z góry dzieki za odpowiedzi :P

_________________
Audi 90 Q 2.2 + gazownik -> 2003-2006
Audi B4 1,9 TDI 94r. ----->2007---->.....
VW Passat b5Fl 1.9 TDI AVF + virus+wtryski BA+18"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2004 18:40:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
JA bym zostal przy 90 quattro :peace:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2004 19:09:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2003 22:39:43
Posty: 217
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: Vw passat B5 1.9 TDI AVF
:D Wiem wiem, ale widze ze gaz ciagle w gore idzie a auto troche pali , a ropke zawsze taniej sobie zalatwie.

_________________
Audi 90 Q 2.2 + gazownik -> 2003-2006
Audi B4 1,9 TDI 94r. ----->2007---->.....
VW Passat b5Fl 1.9 TDI AVF + virus+wtryski BA+18"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2004 19:14:08 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> osiagi auta nie sa imponujace, powiem wiecej nie sa zadawalajace nawet, co do kultury pracy to nie ma jej - istny traktor...taka moja opinia na podstawie oceny auta sasiada... ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2004 20:14:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
mialem owe autko tylko w wersji bez turbo!wady:niska kultura pracy silnika na wolnych obrotach,bezbadzeine osiagi!zalety:bardzo niskie kozty ekspluatacji(czesci))(tarcze sztuka od 40zł),bardzo male spalanie od 4,5 do 6 litrów ropy,silnik bezawaryjny,
ps.szukaj wersji ze wspomaganiem

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2004 21:34:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 22:13:52
Posty: 124
Lokalizacja: Otwock
jaezeli chodzi o 1.6 td to silnik silnikowi nie rowny -zalezy na co trafisz -sam mam jeszcze vw jetta CY stale pod moja opieka i z silnikiem nie mam zadnego problemu, przebieg ok 500 tys

_________________
TTQ,b4 2.8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2004 06:59:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
MIałem taki silnik bez turbo. Jeśli silnik zadbany to zużycie paliwa od 4,3 do 6 litrów ON`u, części smiesznie tanie a sam silnik superbezawaryjny. Przez 3 lata wymieniłem tylko uszczelkę pod głowicą (padła na dzień dobry przy zakupie przy przebiegu 250000 km) oraz komplet końcówek wtrysków (360 PLN z robotą). Silnik nie ma super osiągów ale 160 km/h wielokrotnie nim jechałem bez problemów a 140 km/h non-stop na autostradzie też nie sprawiało mu problemów. :D
Na szrotach pełno tanich części typu alternator czy rozrusznik więc nie musisz się obawiać drogich napraw. Z opinii znajomego który ujeżdzał coś takiego w 1,6 TD nie miał powodów do narzekania.

Zdecydowanie polecam jako taniego woła roboczego. Dodam że mój silnik zaczął kopcić olejemprzy 500000 km i raczej wtedy powinien iść do kapitalki, ale sprzedałem go a nowy właściciel jeszcze niem jeździ (truje trochę środowisko ale jeździ :peace: )

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2004 07:11:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:21:39
Posty: 289
Lokalizacja: Warszawa
Ja śmigam B2 1.6 TD i powiem że jest spoko. Nie jest to sportowy bolid ale coś za coś. Spalanie 5/100. Do 100 po remoncie 14,5s. Tanie części i dopuki siedzisz w środq to nie słyszysz traktora z przodu. Jeśli już jakieś dźwięki dochodzą to jest to tylko gwizd turbiny :D

Radze dobrze sprawdzić silnik. W razie jakiś pytań info na emila.

Pzdr.

_________________
Czy krewniak twojego samochodu to auto rajdowe :?: :D
ObrazekObrazek
Audi B2 Coupe 1.8
:!!: ACHTUNG Zachowaj 3m odstępu. Możliwość explozji gaziora :!!:
Audi 80 B2 1.6TD
Dwie Nioonie Naraz + Radio 94 ofkorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2004 17:58:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2004 00:46:26
Posty: 15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Uważam, że autko z takim silnikiem jest godne polecenia, sam codziennie się takim się poruszam :D
Demonem szybkości może nie jest, ale w zamian za to odpłaca się właścicielowi niskimi kosztami eksploatacyjnymi. Kultura pracy silnika nie jest taka zła, wszystko zależy od jego stanu technicznego. Widziałem już kilka audic z tymi motorkami i muszę przyznać że w stosunku do nich mój silniczek chodzi raczej miękko i nie klekocze tak strasznie. Podobno dużo zależy od poprawnych regulacji wytysków i kąta zapłonu.

Pozdrawiam wszystkoch właścicieli oooo'ków.

_________________
Audi na gnojówkę oczywiście -> A4 Avant AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2004 18:24:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2004 00:46:26
Posty: 15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Uważam, że autko z takim silnikiem jest godne polecenia, sam codziennie się takim się poruszam :D
Demonem szybkości może nie jest, ale w zamian za to odpłaca się właścicielowi niskimi kosztami eksploatacyjnymi. Kultura pracy silnika nie jest taka zła, wszystko zależy od jego stanu technicznego. Widziałem już kilka audic z tymi motorkami i muszę przyznać że w stosunku do nich mój silniczek chodzi raczej miękko i nie klekocze tak strasznie. Podobno dużo zależy od poprawnych regulacji wytysków i kąta zapłonu.

Pozdrawiam wszystkoch właścicieli oooo'ków.

_________________
Audi na gnojówkę oczywiście -> A4 Avant AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2004 07:29:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Tomko napisał(a):
Uważam, że autko z takim silnikiem jest godne polecenia, sam codziennie się takim się poruszam :D
Demonem szybkości może nie jest, ale w zamian za to odpłaca się właścicielowi niskimi kosztami eksploatacyjnymi. Kultura pracy silnika nie jest taka zła, wszystko zależy od jego stanu technicznego. Widziałem już kilka audic z tymi motorkami i muszę przyznać że w stosunku do nich mój silniczek chodzi raczej miękko i nie klekocze tak strasznie. Podobno dużo zależy od poprawnych regulacji wytysków i kąta zapłonu.

Pozdrawiam wszystkoch właścicieli oooo'ków.


Ne pozostaje nic innego jak się zgodzić z powyższą wypowiedzią.
Pamiętam ze moja sieczkarnia strasznie klekotała do momentu wymiany końcówek wtrysków i regulacji kąta wtrysku. Później autko odzyskało moc i pracowało dość cicho. Spalanko na poziomie 5-6 litrów/100 km nie dziwiło mnie wogóle. :peace:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2004 15:20:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2003 22:39:43
Posty: 217
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: Vw passat B5 1.9 TDI AVF
Ok, dzieki za wszystkie odpowiedzi, wiem ze nie jest to sportowy bolid :diabel: ale jezdzic sie da.
Zastanawiam sie jeszcze nad Alfą 155 1.9 TD ale to jest na podzespolach fiata i nie wiem czy sprawuje sie dobrze, jezeli ktos z was mial takowe auto to prosze o jakas opinie.

Pozdrawiam.

_________________
Audi 90 Q 2.2 + gazownik -> 2003-2006
Audi B4 1,9 TDI 94r. ----->2007---->.....
VW Passat b5Fl 1.9 TDI AVF + virus+wtryski BA+18"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.maja.2004 16:47:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
no napewno autko bedzie mlodsze i mocniejsze,ale.............
Te Alfy to juz raczej tak nierdzewieja jak starsze, ale uwazac trzeba, no i wyprzedzac wszelkie naprawy, to wtedy calkime wdzieczny samochodzik

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2004 17:03:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2004 00:01:47
Posty: 20
Lokalizacja: Płońsk
Ja z mojego klekota jestem zadowolony.
Trochę tylko jest toporny dopuki się nie rozgrzeje.
Jazda zaczyna się od III biegu, wtedy jest czuć moment obrotowy
przy przyśpieszaniach.
Mam wersję z intercoolerem (silnik SB) V-max: 180 km/h - bez proszenia.
Spalanie 5-6 litrów.
Ma tylko sporą dziurę turbinową i dopuki suszarka nie zacznie dmuchać
to słabo jedzie.

Alfy raczej nie polecam. Miałem kiedyś 164 2.5 TD - to był dopiero traktor
i jeszcze strasznie awaryjny. Korozja nadwozia, problemy ze skrzynią
o silniku nie wspomnę.

O "wspaniałych" silnikach VM stosowanych w Alfach możecie
sobie poczytać: http://www.forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=46

_________________
pzdr

Marek
MB 190E, 1.8, 90' r., Sportline
Audi 80 TD, 1.6, '90 r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2004 02:07:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.wrz.2003 00:15:42
Posty: 4
Witam
tak jak wyzej mam audi z silnikiem sb, V max 190km/h z desk windsurfingową na dachu . przejechne w tej chwili ma juz 570 tys km i po tym czasie jedyny problem to padnięta turbina :/ , masz okzje , to zdecydowanie polecam to autko , zwlaszcza z silnikiem SB . jest nie do zajezdzenia , silnik ten ma turbo dodatkowo chlodzone wodą , pełną chłodnice oleju i intercooler , zasieg na zbiorniku paliwa to prawie 1300 km ( np. tankujesz w Olsztynie , potem w Rumunji i jesteś w Atenach :) gdybys miał pytania o pozostałe rzeczy jak zawieszenie .karoserja i.t.p , to chetnie odpowiem .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.maja.2004 20:31:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2003 22:39:43
Posty: 217
Lokalizacja: Wroclaw
Auto: Vw passat B5 1.9 TDI AVF
Dobrze wiedziec o tym silniku SB, a ten bez intercoolera nie jest za zwawy ??Troche mi sie nie chce wierzyc w te 190km/h bo obecnym 2.2 na gazie moze 200 km/h bym polecial.
Zalezy mi zeby sciagnac z niemiec ale tam znowu ciezko z dieslami, a na tutejsze juz sie napatrzylem to kupa do zrobienia przy nich.

Z ta Alfa to tez sie nie moge przekonac, bo raczej za dobrych opini na ich temat nie slyszalem i wiem ze silniki sa awaryjne wiec chyba zostane przy jedynej slusznej marce :P

_________________
Audi 90 Q 2.2 + gazownik -> 2003-2006
Audi B4 1,9 TDI 94r. ----->2007---->.....
VW Passat b5Fl 1.9 TDI AVF + virus+wtryski BA+18"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2005 11:18:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 23:50:02
Posty: 436
Lokalizacja: Elbląg
hej, ja mam 1.6TD z intercoolerem (80KM) z roku 89' o oznaczeniu RA, co różni go od silniiczka z roku 90' o oznaczeniu SB ????
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2005 12:33:32 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
silnik 1.6 TD to całkiem fajny silniczek pod względem ekonomiczności , natomiast rajdówka to to nigdy nie bedzie. Sądząc jednak po Twoich wypowiedziach oczekujesz bardziej ekonomiki niż sportowego zacięcia :)
autko godne polecenia.

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2005 12:51:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Witam kolegów archeologów :D

Sb a Ra to to samo lecz pierwszy był RA a po 90r. SB, nic więcej ;)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.mar.2005 14:48:53 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.sie.2004 19:23:19
Posty: 751
Lokalizacja: okolica Krakowa
Ja też mam 1,6td i osiągi nawet, nawet, ale jest inny problem ten silnik tak drze mordę, że się jeździc odechciewa :/

_________________
audi 90 rocznik 1986 1,6td - tak wygląda
Obrazek
JEDZIESZ NIE PIJ!!! (za dużo się rozlewa):D
Czy wiesz, że: na Biodieslu wyprodukowanym z rzepaku zebranym z 1 hektara możesz pokonać około 20.000 kilometrów samochodem osobowym?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: