.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

Który lepszy?
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=6547
Strona 1 z 2

Autor:  Gand [ 04.sie.2004 23:21:44 ]
Tytuł:  Który lepszy?

Witam
Mam do Was kilka pytań:
1 ) Czym się różni Audi 80 B3 od B4?
2 ) Które z ww modeli ma więcej KM niezaależnie od wersji?
3 ) Które jest przestronniejsze?
4 ) Do którego roku były produkowane te modele?
5 ) Ile mniej więcej kosztowała by wymiana wszystkich szyb na przyciemniane?
6 ) Jakie ceny były by najsensowniejsze dla tych modeli?
7 ) Jakie kolory były w tych czasam stosowane, czy był już metalic?
8 ) Na co zwracać uwagę przy zakupie B3 lub B4?
9 ) Lepiej kupować u nas czy sprowadzać z Niemiec?
Z góry dziękuję® za odpowiedzi i pozdrawiam

edit: LEO
ortografię czas podkszolić

Autor:  Dred [ 04.sie.2004 23:37:28 ]
Tytuł: 

1) b3 ma inna maskę, ma bak za tylną kanapą , mniejszy bagażnik, awaryjne w manetce przy kierownicy, i wiele innych np w B4 były już TDi :)
2)w B4 był 2.8 174 konie a w b3 był 2.3 20v 167 koni
3)bardzo podobne we wnętrzu :)
4) b3 od 87 do 91 a B4 do bodajże 94
5)zależy gdzie :)
6)w zależności od silnika rocznika wyposażenia oraz stanu technicznego
7)pewnie że był zarówno w b3 jak i w b4
8)najlepiej na wszystko :D :D
9)z Niemiec bedziesz miał napewno w lepszym stanie , poszukaj tylko z dobrym wypasem a jak będziesz kupował b4 to tylko 2.8 lub TDi i nie bierz pod uwagę 2.6

Autor:  Dred [ 04.sie.2004 23:38:03 ]
Tytuł: 

ps najpierw się przywitaj na innym forum czyli NEWBIE!!!!!

Autor:  mnemon [ 04.sie.2004 23:46:24 ]
Tytuł: 

Z tego co zauwazylem przy zakupie to B3 rozni sie od B4:
-przednia maska, grillem, wzmocnieniem czolowym;
-przednim zderzakiem, tylnym pewnie tez;
-swiatłami przednimi, tylnymi;
-klapa bagaznika;
-przednimi blotnikami;
-tylnymi blotnikami;
-szerokoscia listew;
-umiejscowieniem, kształtem baku;
-tylna kanapa, w B3 nieskladana najwyzej z otworem na narty;
-wiecej nie zauwazylem :diabel:

Autor:  Baskecior [ 05.sie.2004 07:19:09 ]
Tytuł:  Re: Który leprzy?

1. Grill, tylna klapa, lampy, maska, ogólnie B4 wydaje sie optycznie większe, B4 jest przestronniejsze w srodku. Światła awaryjne w B3 załaczane przy kierownicy , w B4 przyciskiem na desce. W B4 dołozono w standardzie system ProconTen oraz pojawił się jako pierwszy (i to właśnie w Audi w tym modelu) silnik (1Z) TDI od którego zaczęła się era w(y)trysku bezpośrednego. :): W B4 jest dzielone i składane oparcie.
Ogólnie B4 wygląda jakoś tak potężniej :peace:

2. B4 odiedziczylo sporo silnikow po B3, ale np diesle są mocniejsze (1,9 TDI) :diabel: oraz 1,9 TD.

3. B4 (więcej miejsca w środku i zbiornik paliwa wylądował pod podłogą bagażnika (wielki kuferek)

4. B3 od 86 do 92, B4 od 91 do 95 (sedan) i 99 (cabrio)

5. nie wiem

6. B3 do 18 kpln (A90 z ładnym wypasem), B4 do 25-30 kpln (A80 TDI z ładnym wypasem, lub A80 2,8 z wypasem)

7. metallic był już w B2 85

8. na zawieszenie i poprzedniego właściciela

9. z Niemiec ale zachodnich i nie od Turków i Polaków

Autor:  quattro PETE [ 05.sie.2004 09:20:43 ]
Tytuł:  Re: Który leprzy?

Gand napisał(a):
Który leprzy?

Aj, aj... oczy bolo ot patszenia na takje kfiatki. :galy:

Autor:  Baskecior [ 05.sie.2004 10:20:40 ]
Tytuł: 

Fakt, moderatorzy pobudkaaaaaaaa :diabel:

Autor:  jmm [ 05.sie.2004 10:33:35 ]
Tytuł: 

Gand napisał(a):
7 ) Jakie kolory były w tych czasam stosowane, czy był już metalic?


:galy: :galy: Nie obrazaj mojego autka :peace: jak B3/B4 to dlaciebie tamte czasy to co ty na moje Coupe powiesz....jaskiniowiec :galy:



baskecior napisał(a):
7. metallic był już w B2 85



hm baskecior B2 to nie 85 tylko 1978-1987 :peace: , takie malae sprostowanie i metalik byl juz od poczatku produkcji, malo tego w B1 tez juz na takie kolory malowali :galy:

Autor:  Baskecior [ 05.sie.2004 11:26:25 ]
Tytuł: 

[quote="jmm
hm baskecior B2 to nie 85 tylko 1978-1987 :peace: , takie malae sprostowanie i metalik byl juz od poczatku produkcji, malo tego w B1 tez juz na takie kolory malowali :galy:[/quote]
:peace:
Nie widzialem jeszcze starego B2 w metaliku ale skoro tak twierdzisz to musze zmienic zdanie :diabel:
Natomiast ja pisalem o B2 przejściowce 84-86, ktora ma oznaczenia wlasnie B2 85. ;)

Autor:  Szymon_Zy [ 05.sie.2004 11:39:38 ]
Tytuł:  Re: Który leprzy?

baskecior napisał(a):
W B4 dołozono w standardzie system ProconTen


Co to jest bo w googlach szwargocza wiec nic nie lape ... jedyne co lape, to ze cos z bezpieczenstwem .... moze mam to cos i nie wiem ;-) :diabel:

edit: Takie cos tylko wygrzebalem

the Audi safety system "Proconten" (programmed contraction and tension), that by means of linkage uses the engine block displaced at an accident to tighten the belts and to pull away the steering wheel from the driver.

Ma ktos linka bardziej szczegolowego?

Autor:  mq [ 05.sie.2004 11:47:00 ]
Tytuł: 

Dokladnie to co jest napisane.
Wejdz pod podwozie to zobaczysz. Jest sobie stalowa lina opasana za skrzynia biegow polaczona z kolumna kierownicy i pasami. Jak w czasie wypadku silnik ze skrzynia leca do przodu to ciagna za linke ktora napina pasy i "skraca" kolumne kierownicy oddalajac kierownik od Twojej klatki piersiowej.

Autor:  Baskecior [ 05.sie.2004 11:58:05 ]
Tytuł: 

Nic dodac nic ujac.
Dodam ze ta lina to "dosc" gruba jest i zerwać ją niełatwo. :!!: :)

Autor:  jmm [ 05.sie.2004 13:25:23 ]
Tytuł: 

baskecior napisał(a):
[ie widzialem jeszcze starego B2 w metaliku ale skoro tak twierdzisz to musze zmienic zdanie :diabel:
Natomiast ja pisalem o B2 przejściowce 84-86, ktora ma oznaczenia wlasnie B2 85. ;)


Bo nie patrzyles :P juz w 80 z 73 byly metaliki :P, moja 80tka z 1982 miala taki lakier i do mojeje kadencji zachowal sie fabryczny :)

Z perla to sie zgodze pierwsze pojawily sie w B3 :peace:

Autor:  maciekmpl [ 05.sie.2004 13:45:25 ]
Tytuł:  Re: Który leprzy?

baskecior napisał(a):
Cytuj:
ogólnie B4 wydaje sie optycznie większe, B4 jest przestronniejsze w srodku.

Że optycznie sie wydaje większe, to się zgodzę, natomiast w jaki sposób B4 może być przestronniejsze w środku, kiedy kabina jest taka sama?

Co prawda B4 nie jeździłem, ale w ramach naprawy blacharskiej wstawiono mi w B3 przednie lewe drzwi, które przedtem - sądząc po listwie i datach na poszczególnych elememtach (lusterko, tapicerka) - były częścią B4, więc kabina musi być taka sama skoro pasowały.
M

Autor:  BiLu [ 05.sie.2004 17:19:12 ]
Tytuł:  Re: Który leprzy?

baskecior napisał(a):
... pojawił się jako pierwszy (i to właśnie w Audi w tym modelu) silnik (1Z) TDI od którego zaczęła się era w(y)trysku bezpośrednego. :):

pierwsze tdi bylo w setce, ale i tak b4 to pieeekne autko - zwlaszcza tdi :peace:

Autor:  Gand [ 05.sie.2004 19:17:24 ]
Tytuł: 

A ile LPG pali taki B4 2.8 174 KM?

Autor:  juziooo [ 05.sie.2004 21:53:47 ]
Tytuł: 

witam

normalnie rozwalimy mnie pytania 2 5 7

drugie pytanie jest totalnie bez sensu

trzeba bylo by dodac moc wszystrkich silnikow wyprodukowanych w b3 i prowanc z moca silnikow wyprodukowaną w modelach b4 nastepnie podzielic odpowiednio przez ilosc wyprodukowanych modeli b3 i b4 wtedy bys mial srednia moc

tak nakazuje logika
nie zaleznie od wersji


ile kosztuje wymiana szyb na przyciemnone hmm w audi,,,,
a inaczej ktosztuje niz ???? np w bmw 3xx
albo honda civic sedan
albo podbne wielkoscia
hehe

pytanie 7
ku mac czlowieku to nie jest fiat czy VW to jest AUDI !!!!!!!!!!!

z tego co wiem to pierwsze seryjne podwojnie metalizowane samochody marki OOOO pojawily sie w 78 roku kiedy to pojawilo sie super autko
ktore bylo wyznaczkiem dalszej drogi Audi

bylo to mianowicie AUDI 200
wtedy to audi wiedzialo ze ma prodkowac zapierdalajace limuzynki z silnikiami TURBO


hehehe :P:P:P:P

pozdrawiam

Autor:  Dred [ 05.sie.2004 22:29:43 ]
Tytuł: 

juzioo nie denerwuj się on po prostu jest nowy i nie bardzo wie z czym to sie je więc daruj mu takie pytanka jak widzisz nie kazdy wiedział że metalic był już od b1 :) niektórzy mysleli że się zaczeło od b2 więc po prostu nasz kolega wolał się upewnić :diabel: a z tymi końmi ja zrozumiałem to jako "najmocniejsze wersje" więc nie ma problemu :D

Autor:  juziooo [ 05.sie.2004 22:38:25 ]
Tytuł: 

witam

wiesz musialem kolege doinformowac z tym AUDI w koncu chce jezdic najlepsza marka na swiecie wiec musi wiedziec ze co i jak :P:P:P

grand b4 2,8 pali malo w stosunku do tego co mozna nia wykobinowac
oczywiscie chodzi mi o wtrysk gazu
ale o konkretne ilosci niech wypowiedia sie posiadacze tych niuniek
wydaje mi sie ze trasna 12-15 miasto 14-18 (hyhy mi pewnie i z 28 by liknol ):D

pozdrawiam

Autor:  Dred [ 05.sie.2004 22:40:54 ]
Tytuł: 

poszukaj topika o temacie "ile palą wasze niunie" tam się wypowiadali Ci co mieli 2.6 i 2.8 w gazie i nawet niektórzy bez więc bedziesz miał pogląd troszkę większy :)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/