.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
audi A6 C5 2.7 biturbo '00 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=66469 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | mejo [ 02.paź.2007 19:35:03 ] |
Tytuł: | audi A6 C5 2.7 biturbo '00 |
witam! czy ktos mial do czynienia z takim autkiem chcialbym sie czegos o nim dowiedziec np. jakie czesci najczesciej siadaja ile moze kosztowac serwisowanie tego autka itp. pozdrawiam i licze na pomoc.. |
Autor: | GrzesB [ 02.paź.2007 20:15:43 ] |
Tytuł: | |
Norbi ma coś takiego. Generalnie możesz jeszcze poszukać na www.a4-klub.pl - tam więcej osób pewnie będzie miało S4... |
Autor: | Wisznu [ 02.paź.2007 22:01:32 ] |
Tytuł: | |
Witam Panowie ja coś takiego kupiłem z roku 2001 i na razie mi się podoba gdyż wnętrze i szyber dach bardzo ładnie wyglądają Jak odpalę i będę miał przyjemność tym pojeździć to dam znać i mogę dać się przejechać osobie, która będzie zainteresowana czymś takim. Pozdrawiam |
Autor: | cygaro-avant [ 03.paź.2007 13:49:27 ] |
Tytuł: | |
Wisznu napisał(a): Panowie ja coś takiego kupiłem z roku 2001 i na razie mi się podoba gdyż wnętrze i szyber dach bardzo ładnie wyglądają
Przepraszam; masz S4 i oceniasz to auto na podstawie tapicerki i szyberdachu? A jak tylny podłokietnik się zachowuje przy przejściu z podsterowności w nadsterowność |
Autor: | mejo [ 03.paź.2007 15:46:56 ] |
Tytuł: | |
to jest audi a6 2,7 bt z gazem, nie s4 , jak narazie za duzo nie pomogliscie Oststnio zauwazylem ,ze wskaznik od temperatury opada z 90 do 60-70 kilka razy mi sie to juz przytrafilo(mam nadzieje ze to jakas awaria czujnika) jakie moga byc tego powody..? Druga niepokojaca rzecz to co jakis czas musze uzupelnic plyn w chlodnicy -mysle ze to juz chyba jakas powazniejsza sprawa ?? |
Autor: | a4v6 [ 03.paź.2007 16:13:07 ] |
Tytuł: | |
mejo napisał(a): to jest audi a6 2,7 bt z gazem, nie s4 , jak narazie za duzo nie pomogliscie
Oststnio zauwazylem ,ze wskaznik od temperatury opada z 90 do 60-70 kilka razy mi sie to juz przytrafilo(mam nadzieje ze to jakas awaria czujnika) jakie moga byc tego powody..? Druga niepokojaca rzecz to co jakis czas musze uzupelnic plyn w chlodnicy -mysle ze to juz chyba jakas powazniejsza sprawa ?? widzę, że sam nie wiesz co kupiłeś... A6 2.7bt w budzie B5...? |
Autor: | Simpson [ 03.paź.2007 16:19:23 ] |
Tytuł: | |
B5 A4 C5 A6 (4B) Jak sie świadomie/nie świadomie wprowadza ludzi w błąd to proszę nie wytykać im później błędów Co do Twoich awarii: jeśli chodzi o czujnik to prawdopodobnie nie styka w którymś miejscu, skoro czasem pokazuje dobrze, a czasem źle. A co do płynu chłodniczego to sprawdź czy nie wycieka. Jeśli nie wycieka to problem może być powazny gdyż może przedostawać sie do oleju, a to już nie przelewki Pozdrawiam |
Autor: | mejo [ 03.paź.2007 17:05:42 ] |
Tytuł: | |
b5- moj blad sorki za zmylke.. sprawdzalem pod samochodem kiedys i cos tam cieknie ale znajomy mowil ze to z klimy..czy to mozliwe? co do czujnika sprawdzic samemu(szukac) czy lepiej zajechac na serwis.. pozdrowionka.. |
Autor: | Hugo [ 03.paź.2007 18:00:49 ] |
Tytuł: | |
mejo napisał(a): sprawdzalem pod samochodem kiedys i cos tam cieknie ale znajomy mowil ze to z klimy..czy to mozliwe? .. Jak najbardziej jest to prawidłowy objaw działania klimy |
Autor: | mejo [ 03.paź.2007 19:43:44 ] |
Tytuł: | |
czyli, jezeli to woda z klimy oznacza to ze woda z hlodnicy musi isc do silnika? |
Autor: | cygaro-avant [ 04.paź.2007 11:15:54 ] |
Tytuł: | |
mejo napisał(a): czyli, jezeli to woda z klimy oznacza to ze woda z hlodnicy musi isc do silnika?
Nie bardzo rozumiem powyższe zdanie, ale woda pod autem, jeśli pracowała klima jest - jak napisał Hugo - normalne. I ta woda nie ma nic wspólnego z płynem chłodzącym. W skraplaczu czynnik chłodzący skrapla się, a na zimnym skraplaczu kondensuje się woda z powietrza. I to ona jest rurkami odprowadzana z podszybia/kokpitu pod auto |
Autor: | mejo [ 04.paź.2007 13:58:55 ] |
Tytuł: | |
Nie bardzo rozumiem powyższe zdanie, ale woda pod autem, jeśli pracowała klima jest - jak napisał Hugo - normalne. I ta woda nie ma nic wspólnego z płynem chłodzącym. W skraplaczu czynnik chłodzący skrapla się, a na zimnym skraplaczu kondensuje się woda z powietrza. I to ona jest rurkami odprowadzana z podszybia/kokpitu pod auto _________________ chodzi mi o to ze pod autem jest zawsze tylko jedna mala plamka, a co jakis czas 600-1000km musze dolac plynu do chlodnicy . czyli ten plyn z chlodnicy gdzies musi sie podziac sprawdzalem pod autem wiele razy i nic chyba ze podczas jazdy gdzies ucieka lub dostaje sie jakos do silnika. moze ktos wie gdzie ten plyn sie moze ulatniac ..? |
Autor: | Simpson [ 04.paź.2007 14:06:00 ] |
Tytuł: | |
dużo go dolewasz? bardzo dumy z rury wydechowej podczas jazdy? |
Autor: | mejo [ 04.paź.2007 16:59:43 ] |
Tytuł: | |
no kurde z 1,5 do 2 setek zalezy po jakim prezbiegu ale im mniej plynu jest tym szybciej znika z dymem z rury popatrze dzis i dm znac..dzieki ze pomagasz..pozdro.. |
Autor: | Norbi [ 07.paź.2007 11:03:30 ] |
Tytuł: | |
Co do serwisowania to nie ma tragedii, nie jest to 2.5TDI w którym czesto coś tam niedomaga. Problemem mogą być turbiny. Jeżeli są głośne, tzn. słychać wyraźnie ich świst to możesz się przygotowywać na wydanie niemałych pieniędzy. Druga sprawa to wysokie temp. jakie ta motorownia osiąga przy ostrym upalaniu. Jeżeli jest gorąco(co już w tym roku nam nie grozi) to zapomnij o pałowaniu, w innym przypadku stopisz turbiny. Oczywistą rzeczą jest po ostrej jeździe chłodzenie turbin przez kilka minut i nie jeżdzenie z wcisnietym gazem na maxa nim temp. płynu chł. nie osiągnie 90 st i temp oleju nie zbliży sie do temp. roboczej. |
Autor: | mejo [ 07.paź.2007 11:20:50 ] |
Tytuł: | |
nowlasnie zapomnialem wspomniec o wskazniku oleju wskazowk jest tyci tyci nad 60 tak ma byc? |
Autor: | Norbi [ 07.paź.2007 11:24:06 ] |
Tytuł: | |
mejo napisał(a): nowlasnie zapomnialem wspomniec o wskazniku oleju wskazowk jest tyci tyci nad 60 tak ma byc? Jak silnik jest przegoniony to jest nawet 120, normalna praca przy spokojnej jeździe to 90-100.
Masz za niską temp. |
Autor: | mejo [ 07.paź.2007 11:45:26 ] |
Tytuł: | |
wina czujnika? bo chyba nie jest mozliwe zeby temp. byla zawsze na 60.. oj serwis bedzie bolal -zaczynam sie martwic |
Autor: | Masta_J [ 07.paź.2007 12:30:26 ] |
Tytuł: | |
mejo napisał(a): wina czujnika? bo chyba nie jest mozliwe zeby temp. byla zawsze na 60..
oj serwis bedzie bolal -zaczynam sie martwic Termostat. Pozdrawiam, |
Autor: | mejo [ 07.paź.2007 13:08:52 ] |
Tytuł: | |
Termostat. Pozdrawiam,[/quote] czy moze od tego rozwalic sie cos innego? wymiana termostatu jest kosztowna..? pozdrawiam.. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |