.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

VAG - od czego zacząć (podstawy)
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=67324
Strona 1 z 1

Autor:  guziq [ 21.paź.2007 11:32:17 ]
Tytuł:  VAG - od czego zacząć (podstawy)

Witam.
Przegladałem forum i mam na temat sprzetu do VAG-owania pare pytan:
1. Czy ten http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=103 sprzec bedzie dobry do S4 C4 AAN?
2. Gdzie jest złacze diagnostyczne?
3. Skąd wziąść VAG-COM? I jaki najlepiej?

Autor:  wariatquattro [ 21.paź.2007 13:00:00 ]
Tytuł: 

czy KKl line to nie wiem,i musi opto na transoptorach (K+L line),bo gdzie wepniesz wtyczke OB2
ja na takim smigam -> http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=256042202

zlacze jest pod maska,tam gdzie bezpieczniki

Autor:  Dred [ 21.paź.2007 13:12:34 ]
Tytuł: 

tamten Ci nie podejdzie bo nie ma OBD 1
a w AAN;'ie nie taka wtyczka
lokalizacja gniazd
kody błędów
reszte typu Vag obstrukcja insługi i kilka innych potrzebnych rzeczy znajdziesz tutajkilka potrzebnych gadżetów

kup sobie coś takiego w zupełności wystarczy .

Autor:  guziq [ 21.paź.2007 16:16:29 ]
Tytuł: 

Dred
czyli ten podany przez Ciebie podchodzi bez problemu do AAN-a?
Nie moge sciagnac z tego linku co podałes VAG-COM-a. WTF?

Autor:  Dred [ 21.paź.2007 16:50:34 ]
Tytuł: 

każdy interface który bedzie miał złącze OBD 1 czyli takie wtyczki

jak nie możesz ściągnąć to wejdź na to przekierowanie a potem do podanego adresu dopisz "/etka/VAG/" i potem poszukaj tego pliku z vagiem

Autor:  guziq [ 01.lis.2007 11:29:57 ]
Tytuł: 

Zamówiłem VAGa KKL na USB, dzisiaj podpiałem go do tableta i do samochodu. Jako ze nie miałem z samego rana czasu zagłebiac sie w zawiłe opcje zrobiłem auto scan. Auto było nie zapalone, jedynie właczony był zapłon i komputer wypluł to:

VAG-COM Version: Release 311.2-N


Chassis Type: 4A - Audi 100/A6 C4
Scan: 01,02,03,08,15,17,25

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 4A0 907 551 AA
Component: 2,2l R5 MOTR.RHV HS D03
Coding: PMC 1
4 Faults Found:
00255 - ABS Valves
00-00 - -
00255 - ABS Valves
00-00 - -
00561 - Mixture Adaptation
13-00 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached
00513 - Engine Speed Sensor (G28)
03-00 - No Signal
Readiness: N/A

Address 08 -------------------------------------------------------
Controller: 4A0 820 043 B
Component: Klima-Vollautomat D05
Coding: 00050
Shop #: WSC 02315
5 Faults Found:
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85)
41-00 - Blocked or No Voltage
00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
37-10 - Faulty - Intermittent
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent

End -------------------------------------------------------

Mam kody błedów PL ale i tak za bardzo nie wiem co jest nei tak. Mógłby mi ktos to wytłumaczyc bardziej łopatologicznie?

Autor:  wariatquattro [ 01.lis.2007 12:49:43 ]
Tytuł: 

coś z ABS'em
00513 - Engine Speed Sensor (G28), ten blad bedzie zawsze na wyłaczonym silniku
00561 - Mixture Adaptation ,coś z paliwem nie halo
a co do klimy,to masz troche roboty,niektore silniczki nie chodzą,tzn poceniomety w silniczkach sa zablokowane,na 99% da sie to zrobic

wyciągasz ten silniczek,rozbierasz i pryskasz go 'kontaktronem'
jak go wyciągniesz to rozbierz i przeczysć tym preparatem potenciometr,rozruszaj potencjometr lewo prawo i podłącz to zasilania,silniczek chodzi na 7V ale możesz smiało podłączyć pod 12V nic się nie stanie(biały i brązowy)kabel,niech pochodzi lewo prawo,tylko zaznacz sobie mazakiem jak była dzwigienka ustawiona z potenciometrem zeby nie robić adaptacji VAG'iem :peace:

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)
ten silniczek(ciepłe/zimne powietrze) jest na podszybiu,odkręcasz plastik od strony silnicza wycieraczki

Autor:  guziq [ 01.lis.2007 14:24:45 ]
Tytuł: 

wariatquattro
Cytuj:
wyciągasz ten silniczek,rozbierasz i pryskasz go 'kontaktronem'
jak go wyciągniesz to rozbierz i przeczysć tym preparatem potenciometr,rozruszaj potencjometr lewo prawo i podłącz to zasilania,silniczek chodzi na 7V ale możesz smiało podłączyć pod 12V nic się nie stanie(biały i brązowy)kabel,niech pochodzi lewo prawo,tylko zaznacz sobie mazakiem jak była dzwigienka ustawiona z potenciometrem zeby nie robić adaptacji VAG'iem

A masz moze jakies schematyczne rysunki gdzie sa te silniczki?

Ogólnie rzecz biorąc jak na uzywane auto to błędy sa znaczne czy całkiem w porządku?

Autor:  oliwer78 [ 04.lis.2007 03:33:28 ]
Tytuł: 

jak na AAN to mozna powiedziec, ze ich nie ma :)

Autor:  Rogalik_74 [ 29.sty.2010 10:19:36 ]
Tytuł: 

Witam,

W moim wykazie usterek nie ma takich kodów.
Czy ktoś mi może napisac co oznaczają te bledy?

Address 02 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 927 156 B
Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 8915
Coding: 00000
Shop #: WSC 00000
2 Faults Found:
18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU
P1850 - 35-10 - - - Intermittent
16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal
P0571 - 35-10 - - - Intermittent

pozdrawiam

Autor:  mariuszj0808 [ 26.mar.2012 19:32:46 ]
Tytuł:  Re: VAG - od czego zacząć (podstawy)

panowie potrzebne mi są tłumaczone kody błędów vag , jak na razie szukam i nigdzie nie mogę namierzyć pełnej listy , miałem kiedyś ale mi gdzieś wcieło ,kody były podane w tabeli http://ftp.pmfactory.nazwa.pl/zrzuty/va ... /bledy.jpg w ten sposób jak ktoś coś wie niech się podzieli
17664
18043
3500
to kody których nie mogę namierzyć

Autor:  rodzynek [ 26.mar.2012 19:44:10 ]
Tytuł:  Re: VAG - od czego zacząć (podstawy)

A ja mam inne problem - nie potrafię zVAGować polówki :D. Mam tam obd 1, ale VAG się zawiesza na nim. Raz mi się udało połączyć przy pomocy VAG-com 2.09, ale to jakoś przypadkiem. Może jakaś starsza wersja da sobie radę z Polo z 92 roku? (nowsze 3.11 i VW Tool nie dają rady).

Autor:  mariuszj0808 [ 26.mar.2012 19:47:40 ]
Tytuł:  Re: VAG - od czego zacząć (podstawy)

polski vag czasem daje radę

Autor:  Gustav [ 26.mar.2012 20:31:37 ]
Tytuł:  Re: VAG - od czego zacząć (podstawy)

Rodzynek...

Spróbuje zmieniać baud rate np na 240 :)

Autor:  rodzynek [ 26.mar.2012 22:15:09 ]
Tytuł:  Re: VAG - od czego zacząć (podstawy)

Gustav napisał(a):
Rodzynek...

Spróbuje zmieniać baud rate np na 240 :)


Jeżeli to ja mam zmienić, to spróbuję ;)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/