.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
VAG - od czego zacząć (podstawy) https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=67324 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | guziq [ 21.paź.2007 11:32:17 ] |
Tytuł: | VAG - od czego zacząć (podstawy) |
Witam. Przegladałem forum i mam na temat sprzetu do VAG-owania pare pytan: 1. Czy ten http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=103 sprzec bedzie dobry do S4 C4 AAN? 2. Gdzie jest złacze diagnostyczne? 3. Skąd wziąść VAG-COM? I jaki najlepiej? |
Autor: | wariatquattro [ 21.paź.2007 13:00:00 ] |
Tytuł: | |
czy KKl line to nie wiem,i musi opto na transoptorach (K+L line),bo gdzie wepniesz wtyczke OB2 ja na takim smigam http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=256042202 zlacze jest pod maska,tam gdzie bezpieczniki |
Autor: | Dred [ 21.paź.2007 13:12:34 ] |
Tytuł: | |
tamten Ci nie podejdzie bo nie ma OBD 1 a w AAN;'ie nie taka wtyczka lokalizacja gniazd kody błędów reszte typu Vag obstrukcja insługi i kilka innych potrzebnych rzeczy znajdziesz tutajkilka potrzebnych gadżetów kup sobie coś takiego w zupełności wystarczy . |
Autor: | guziq [ 21.paź.2007 16:16:29 ] |
Tytuł: | |
Dred czyli ten podany przez Ciebie podchodzi bez problemu do AAN-a? Nie moge sciagnac z tego linku co podałes VAG-COM-a. WTF? |
Autor: | Dred [ 21.paź.2007 16:50:34 ] |
Tytuł: | |
każdy interface który bedzie miał złącze OBD 1 czyli takie wtyczki jak nie możesz ściągnąć to wejdź na to przekierowanie a potem do podanego adresu dopisz "/etka/VAG/" i potem poszukaj tego pliku z vagiem |
Autor: | guziq [ 01.lis.2007 11:29:57 ] |
Tytuł: | |
Zamówiłem VAGa KKL na USB, dzisiaj podpiałem go do tableta i do samochodu. Jako ze nie miałem z samego rana czasu zagłebiac sie w zawiłe opcje zrobiłem auto scan. Auto było nie zapalone, jedynie właczony był zapłon i komputer wypluł to: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 4A - Audi 100/A6 C4 Scan: 01,02,03,08,15,17,25 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 907 551 AA Component: 2,2l R5 MOTR.RHV HS D03 Coding: PMC 1 4 Faults Found: 00255 - ABS Valves 00-00 - - 00255 - ABS Valves 00-00 - - 00561 - Mixture Adaptation 13-00 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached 00513 - Engine Speed Sensor (G28) 03-00 - No Signal Readiness: N/A Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 820 043 B Component: Klima-Vollautomat D05 Coding: 00050 Shop #: WSC 02315 5 Faults Found: 01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 01272 - Positioning Motor for Central Flap (V70) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 41-00 - Blocked or No Voltage 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 37-10 - Faulty - Intermittent 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent End ------------------------------------------------------- Mam kody błedów PL ale i tak za bardzo nie wiem co jest nei tak. Mógłby mi ktos to wytłumaczyc bardziej łopatologicznie? |
Autor: | wariatquattro [ 01.lis.2007 12:49:43 ] |
Tytuł: | |
coś z ABS'em 00513 - Engine Speed Sensor (G28), ten blad bedzie zawsze na wyłaczonym silniku 00561 - Mixture Adaptation ,coś z paliwem nie halo a co do klimy,to masz troche roboty,niektore silniczki nie chodzą,tzn poceniomety w silniczkach sa zablokowane,na 99% da sie to zrobic wyciągasz ten silniczek,rozbierasz i pryskasz go 'kontaktronem' jak go wyciągniesz to rozbierz i przeczysć tym preparatem potenciometr,rozruszaj potencjometr lewo prawo i podłącz to zasilania,silniczek chodzi na 7V ale możesz smiało podłączyć pod 12V nic się nie stanie(biały i brązowy)kabel,niech pochodzi lewo prawo,tylko zaznacz sobie mazakiem jak była dzwigienka ustawiona z potenciometrem zeby nie robić adaptacji VAG'iem 01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) ten silniczek(ciepłe/zimne powietrze) jest na podszybiu,odkręcasz plastik od strony silnicza wycieraczki |
Autor: | guziq [ 01.lis.2007 14:24:45 ] |
Tytuł: | |
wariatquattro Cytuj: wyciągasz ten silniczek,rozbierasz i pryskasz go 'kontaktronem'
jak go wyciągniesz to rozbierz i przeczysć tym preparatem potenciometr,rozruszaj potencjometr lewo prawo i podłącz to zasilania,silniczek chodzi na 7V ale możesz smiało podłączyć pod 12V nic się nie stanie(biały i brązowy)kabel,niech pochodzi lewo prawo,tylko zaznacz sobie mazakiem jak była dzwigienka ustawiona z potenciometrem zeby nie robić adaptacji VAG'iem A masz moze jakies schematyczne rysunki gdzie sa te silniczki? Ogólnie rzecz biorąc jak na uzywane auto to błędy sa znaczne czy całkiem w porządku? |
Autor: | oliwer78 [ 04.lis.2007 03:33:28 ] |
Tytuł: | |
jak na AAN to mozna powiedziec, ze ich nie ma |
Autor: | Rogalik_74 [ 29.sty.2010 10:19:36 ] |
Tytuł: | |
Witam, W moim wykazie usterek nie ma takich kodów. Czy ktoś mi może napisac co oznaczają te bledy? Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 4B0 927 156 B Component: AG5 01V 2.5lTDI RdW 8915 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 2 Faults Found: 18258 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ECU P1850 - 35-10 - - - Intermittent 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 35-10 - - - Intermittent pozdrawiam |
Autor: | mariuszj0808 [ 26.mar.2012 19:32:46 ] |
Tytuł: | Re: VAG - od czego zacząć (podstawy) |
panowie potrzebne mi są tłumaczone kody błędów vag , jak na razie szukam i nigdzie nie mogę namierzyć pełnej listy , miałem kiedyś ale mi gdzieś wcieło ,kody były podane w tabeli http://ftp.pmfactory.nazwa.pl/zrzuty/va ... /bledy.jpg w ten sposób jak ktoś coś wie niech się podzieli 17664 18043 3500 to kody których nie mogę namierzyć |
Autor: | rodzynek [ 26.mar.2012 19:44:10 ] |
Tytuł: | Re: VAG - od czego zacząć (podstawy) |
A ja mam inne problem - nie potrafię zVAGować polówki . Mam tam obd 1, ale VAG się zawiesza na nim. Raz mi się udało połączyć przy pomocy VAG-com 2.09, ale to jakoś przypadkiem. Może jakaś starsza wersja da sobie radę z Polo z 92 roku? (nowsze 3.11 i VW Tool nie dają rady). |
Autor: | mariuszj0808 [ 26.mar.2012 19:47:40 ] |
Tytuł: | Re: VAG - od czego zacząć (podstawy) |
polski vag czasem daje radę |
Autor: | Gustav [ 26.mar.2012 20:31:37 ] |
Tytuł: | Re: VAG - od czego zacząć (podstawy) |
Rodzynek... Spróbuje zmieniać baud rate np na 240 |
Autor: | rodzynek [ 26.mar.2012 22:15:09 ] |
Tytuł: | Re: VAG - od czego zacząć (podstawy) |
Gustav napisał(a): Rodzynek... Spróbuje zmieniać baud rate np na 240 Jeżeli to ja mam zmienić, to spróbuję |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |