.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 30.lis.2024 19:50:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: niegrzeczny sprzedawca w salonie Audi
PostNapisane: 28.paź.2007 12:53:26 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wczoraj mialem nieprzyjemna scinke z jednym ze sprzedawcow w dziale czesci w salonie VW/Audi.
zaczelo sie od tego ze poszedlem po dlawik ( zawor rozprezny) do parownika klimatyzacji. i tyle powiedzialem panu. on natomiast zaczal szukac w etce i na rysunku przedstawiajacym orurowanie klimatyzacji aczal pokazywac mi czujniki , uszczelki z pytaniem czy to to. na co ja mu caly czas tlumaczylem ze ten element jest na wejsciu do parownika a parownik znajduje sie na podszybiu obok nagrzewnicy. ten dla odmiany znalazl wymiennik ciepla nagrzewnicy i twierdzaco pokazal mi ze to to i nic innego nie ma. z grymasem na twarzy oderwal sie i poszedl gdzies bo go ktos zawolal. po chwili wrocil z jeszcze wiekszym grymasem i sugerowal zebym spisal numer z czesci :p na co odparlem ze nie ma na tym numeru czesci a poza tym nie bede rozbieral klimy po to. w koncu przez jakis przypadek jak juz bez opamietania przerzucal strony w etce, trafila mu sie strona z parownikiem. 3 razy mowilem zeby przestal sie bawic myszka bo juz przelecial. w koncu stwierdzil ze czesc jest dostepna ale za 10 dni i wymagana jest przedplata 50 pln gdzie sama czesc kosztuje niecale 100 pln. igdy wczesniej odkad pamietam a kupuje tam od 2002 roku nikt nigdy nie wymagal ode mnie przedplat nawet na czesci typu wtryski do RS2. uwazam ze gosc zachowal sie nieprofesjonalnie i malo elegencko i chcialbym go ukarac.
pytanie:
w jaki sposob moge oficjalnymi kanalami doprowadzic do tego zeby niekompetentny i niekulturalny sprzedawca wiecej juz nie musial narazac klientow na utrate czasu , cierpliwosci a proste rzeczy typu zakup czesci zeby nadal bylo proste. ??

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 14:07:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Jest taka osoba która pełni funkcje kierownika działu sprzedaży.Myślę że do kogos takiegopowinieneś się zgłosić z oficjalną skargą.

BTW Ja też czasami mam złe dni jak wszyscyi dziwnie się zachowuje przy klientach ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 14:09:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2004 12:41:33
Posty: 1139
Lokalizacja: Warszawka
wow tos pojechal :) ale w sumie taka prawda-po to tam siedzi zeby udzielac sensownych i kompetentnych informacji...mysle ze najlepsza droga do tego jest oficjalne pismo do kierownika dzialu...

_________________
było:
Coupe 6A 2.0 16V
Subaru Impreza GT // WRX STI // Evo 8 // Evo 10
Jest:
M4 Competition
AMG GT S


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 14:52:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
He a ja bylem kiedys w salonie VW w Opolu i w dziale czesci/akcesoria pytalem sie o to ile kosztuje trzecie swiatlo stopu takie jak ma Skoda Octavia. Gosciu zaczol szukac po ETCE a po chwili wrzasnol na mnie panie a co ma pan Skode Octavie i nie ma ona trzeciego swiatla stopu ? Przeciez wszystkie Octavie maja to fabrycznie zamontowane :!: Ja bylem tym tak zaskoczony oraz ludzie ktorzy stali w kolejce. Powiedzialem ze tylko pytam ile kosztuje a on ze nie wie ale gdzies z 300 zl po czym zabral sie i gdzies sobie poszedl. :> To bylo juz dawno temu a nikomu sie nie skarzylem, doszedlem tylko do wniosku ze oni sie gubia w tym programie komputerowym.

Teraz to mozna isc na skarge do samego kierownika salonu i powiedziec ze pracownik ktory siedzi w dziale czesci nie umie obslugiwac elektronicznego katalogu ETKA i nalezaloby go jakos ukarac wysylajac np na kurs obslugi komputera bo sobie z nim nie radzi. :d

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 15:20:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
W ASO w Łodzi chcą zaliczki 20-40% do wszytskiegi co sprowadzają do starych strucli (czyli wszytskiego co starsze niż 3 lata i nie mają tego na magazynie). A podobne sytuacje i błedy sa na porządku dziennym, ostatnio podałem nr części do sprowadzenia, gośc sprawdził i sprowadził nic nie pytając o szczegóły. Przy odbiorze okazało się że są 2 różne części o tym samym numerze, różnia sie tylko literą na końcu (inna średnica otworu). I do mnie z pretensjami że mu zły numer podałem a on zciągnął to co ja chciałem....... ręce opadaja.... profesjonaliści z przypadku i od siedmiu boleści :)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 15:23:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Hans - ja rozumiem, że "praca u podstaw" i tak dalej ... ale wszystko co zdziałasz - to nagana lub zwolnienie z pracy. Być może facio utrzymuje starszą babcię albo dwójkę niczemu niewinnych dzieci ... . Po co Ci to ??
Moim zdaniem problem leży nie w tym jednym pracowniku (poza tym każdy z nas miewa fatalne dni ...) ale w całym systemie szkoleń pracowników ASO. Szkopuł leży w tym, że nie jest im przekazywana fachowia wiedza, a tylko wpajane (i to metodami iście sekciarskimi) "umiejętności" wmawiania klientom, że białe jest czarne lub na odwrót ... . Naprawdę ... .
Determinacją ukarzesz jednostkę ale całe pole i tak zostanie zachwaszczone ... (wiem coś o tym od "strony kuchni").
Poziom obsługi poszczególnych ASO zależy tak naprawdę wyłącznie od władz zwierzchnich, posiadających (lub nie...) zdolność "łowienia" pracowników o wystarczająco wysokim poziomie "wewnętrznej samokontroli i subordynacji", którzy potrafią myśleć pomimo "chorego systemu" i nie dają się zbajerować na ogólnych szkoleniach ... .
Znam takie ASO, gdzie obsługa sprzedaży (abstrahuję od poziomu napraw bo nie korzystam) stoi na naprawdę wysokim poziomie i chłopaki (oraz całkiem ładne dziwczyny ...) potrafią robić prawdziwe cuda. Widać, że zależy im na dobrej atmosferze i wysokim poziomie relacji z klientami. Niestety - miałbyś trochę za daleko - to jest MAGRO w Rybniku (dział VW, do działu AUDI nawet nie zaglądam).

Daj se na luz Hans (moje zdanie) ... albo uderz bezpośrednio do AUDI AG z pretensjami, że w polskich ASO norma ISO sobie, a życie sobie ... :): .

:peace:

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 15:31:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Poproś o "książke skarg i zażaleń" :peace:
Powinna wisieć gdzieś na ścianie... :los:

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 18:01:51 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to nie to ze chce sie wyzyc czy cos w tym stylu... jakis rok temu albo i dalej w ASO zapanowala tendencja do wymiany kadry. starsi awansowali albo sie zwolnili a w ich miejsce przyszli mlodzi. mlodzi wiekiem a starzem to jeszcze niemowleta. sadzac po sposobach komunikowania sie to najpewniej studenci zaraz po szkole. ten ktory mnie obslugiwal i jeszce jeden wygladali jak kabaret MUMIO!! .. na zwykle pytanie typu poprosze srube do kol do Audi kolo sie potrafil spytac o skok gwintu lub czy klient sie orientuje ile ona kosztuje :P ... poprostu ich zachowanie jako sprzedawcow bylo absurdalne. mija ponad rok, jednego juz nie widzialem od jakiegos czasu a ten nadal tkwi na stanowisku sprzedazy czesci i co gorsza nadal nie kuma jak sie poslugiwac etka i ze wahacz to nie element tapicerki tylko zawieszenia. kolo poprostu znalazl sie w niewlasciwym dla swoich powolan miejscu a to ze mu tego jeszcze nikt nie uswiadomil to chyba tylko czysty przypadek.
Na codzien ode mnie wymaga sie profesjonalizmu , dokladnosci i odpowiedzialnosci za swoja prace i uwazam ze w dobie wielkiego przewracania sie w dupach pracownikow z powodu mnogosci miejsc pracy na rynku w parze powinno isc poprawa jakosci pracy przez tychze pracownikow i jezeli nikt nie bedzie zwracal na to uwagi to cierpiec beda nadal zony , dziewczyny i kochanki lub rybki bo przeciez gdzies te frustracje trzeba wyladowywac zeby nie zwariowac :): :peace:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 18:25:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Wpadnij do mnie do Włocławka do ASO, mnie znają więc nie będziesz musiał wpłacać zaliczkl.

A tak poza tym to chyba za wiele nie wskórasz ;)

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 18:46:42 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wskoram :d ze starej kadry pracuje jeszcze pan Rajmund ktory o dziwo na moj widok wyciaga prawice :peace: sam kiedys mowil zeby pytac o niegho jak chce cos kupic bo mlodziez niezbyt kumata i jeszcze gotowa upustu nie dac :): tak wiec w poniedzialek z numerem czesci powedruje do tego samego aso i pierwsze pytanie bedzie brzmialo: czy jest Rajmund :d

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 19:58:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.mar.2006 20:21:19
Posty: 740
Lokalizacja: Legnica
Auto: AEL
to jest wlasnie 100% przyklad na olanie klienta, po prostu, trzeba podejsc do goscia ktory tam jest "najwyzej" i przedstawic mu cała sprawe, od tonu naszej reklamacji-skargi zalezy jej efekt i tyle (tylko zeby akcja miala sens robi sie to odrazu na goraco bo po fakcie to ciezko jest cos udowodnic)

mailem taka sama sytuacje w castoramie, ja do goscia po imieniu (jak na przypietej tabliczce) a on do mnie z tekstem "ale my nie jestesmy na TY"
potem zrobilem za nim z 2 km zamim znalazl to co mi potreba, a na koniec kazalem sie zaprowadzic do kierownika,

kto jest dla kogo? klient dla sprzedawcy czy odwrotnie,
temat rzeka..

pozdrawiam

_________________
ALH & VIRUS "To JA !"
AEL & VIRUS "To JA !"
MS XVS 1300


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 22:18:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
W takiej chwili daję sobie na luz, grzecznie dziękuję, odwracam się na pięcie i wychodzę. Nauczyłem się trzymać emocje na wodzy, bo w nerwach można komuś zrobić kuku ... :/
Niekompetentnych ludzi należy unikać, a niestety pracownik jest wizytówką firmy, więc prawdopodobnie do właściciela mógłbyś mówić to samo a efekt byłby podobny...
Idziemy do innego ASO/sklepu , gdzie można porozmawiać o konkretach ...

PS: nikt nie lubi, kiedy udowadnia się mu brak wiedzy, większość reaguje agresją lub olewką. Tak było w twoim przypadku.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 22:56:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.wrz.2005 09:51:48
Posty: 403
Lokalizacja: wawa o'chota
wchodzac do "specjalistycznych" sklepow coraz zadziej mozemy liczyc na fachowa pomoc sprzedawcy, sa to najczesciej przypadkowi ludzie umiejacy obslugiwac kase fiskalna i tyle

powod jest jeden>wykwalifikowany sprzedawca niebedzie siedzial za 1000zl i dlatego zatrudniaja kogokolwiek

odbieralem kiedys z rowinsiekgo i wajdemajera nowego passata, auto mialo braki w wyposarzeniu, byl uszkodzony lakier(matowy po nieudanej polerce na blotniku, pewnie naprawa na szybko) -> chcieli mi wmowic ze to konserwacja lakieru i sprzedawca niemogl sie doszukac ksiazki serwisowej do auta i ogolnie trwalo to chyba z 2 godziny, porazka

taka mamy jakosc uslug u nas wkraju

_________________
cbx750 <motór
80cc '84 <były pogromnca obcokrajowców
80cc '85 <obecna błyskotka
Solaris Urbino #1516 :D MZA driver
hummerLimo H2 '08


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2007 23:51:07 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Baskecior napisał(a):
W takiej chwili daję sobie na luz, grzecznie dziękuję, odwracam się na pięcie i wychodzę. Nauczyłem się trzymać emocje na wodzy, bo w nerwach można komuś zrobić kuku ... :/
Niekompetentnych ludzi należy unikać, a niestety pracownik jest wizytówką firmy, więc prawdopodobnie do właściciela mógłbyś mówić to samo a efekt byłby podobny...
Idziemy do innego ASO/sklepu , gdzie można porozmawiać o konkretach ...

PS: nikt nie lubi, kiedy udowadnia się mu brak wiedzy, większość reaguje agresją lub olewką. Tak było w twoim przypadku.


Masz rację podobnie jak Piotruś. IMHO szkoda czasu... nie był to gość arogancki tylko niekumaty... a do tego podejrzewam, że zarabia gorsze za swoją robotę to i tyle samo daje z siebie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2007 22:20:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2005 16:56:34
Posty: 239
Lokalizacja: Tyczyn
Witam

Hans ma racje ze sie czepia mnie tez wku...ą sprzedawcy.
Ot dzis bylem zapytac o tv bo chce kupic.
Jeden sprzedawca (dzien wczesniej) byl mily na wszystko odpowiadal odrazu proponowal rabat itd. ale ze chcialem inny tv to mialem wpasc na nastepny dzien.
Przyszedlem a ty jakis debil zaczyna swoje wywody ze to tamto co ja sie znam na tv jakie rabaty zebym zapomnial cuda na kiju tv schodza na pniu a ja co najwyzej to moge stanac w kolejce bo klientow miliony a tv 3 szt. (takie odczucie po rozmowie)
Wiec poszedlem do innego sklepu i jakos dalo sie ze mna milo pogadac dac rabaty itp.
Jutro ide do pierwszego sklepu i pogadam nie z dbilem ale z milm sprzedawca i jak mi da rabaty jeszcze lepsze to kupie u nich jak da te same to mam ich gdzies a tylko dlatego ze zatrudniaja jakiegos idiote.

Pozdr.

_________________
-=Audi A4 Avant 1.9 TDI=-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2007 23:04:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.mar.2007 18:05:44
Posty: 157
Lokalizacja: Trzebnica
jak dla mnie to powinno się taką sprawę popchać do kierownika salonu. Są dwa powody. Może kierownik nie wiem jakiego barana zatrudnia i taki sygnał pozwoli podjąć odpowiednia decyzję.druga sprawa, ASO to nie alfa i omega i niech wiedzą, że też mają spore braki, że jak przyjdzie kumaty klient to urabia się ich ja Neli Rokite w kropce na "i".

_________________
Audi B4 1.9 TD - było
Audi B4 2.6 - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2007 09:22:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
olej gościa, co 2 sprzedawca jest nie miły i wkurzony że musi kogoś obsłużyć :D

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2007 12:56:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 12:06:01
Posty: 778
Lokalizacja: Gdynia
GrzesB napisał(a):
IMHO szkoda czasu... nie był to gość arogancki tylko niekumaty... a do tego podejrzewam, że zarabia gorsze za swoją robotę to i tyle samo daje z siebie...


To nie jest żadnym usprawiedliwieniem. Jak się nie zna na sprzedaży części, to niech idzie do parku liście grabić, gdzie jego miejsce.
A jeżeli zna się, tylko olewa sprawę, to tym bardziej powinien dostać możliwość poszukania sobie pracy za prawdziwe pieniądze (a spróbowałby tam się sadzić), jeżeli ma do tego zbyt mało siły przebicia, to za pomocą kopa w tylną część ciała.

M

_________________
Skoda Rapid TDI (2015-)
Skoda Fabia II TDI 2009 r. (2009-2015)
Rover 75 CDT 2000 r. (2008 - 2009)
Audi A4 1.6 (ADP) 1995 r. (2004 - 2007)
Audi 80 B3 1.8 (PM) 1990 r. (1999-2004)
Audi 80 B2 GTE (MU) przejściowka 1985 r. (1996-1999)
Audi 80 B2 GTE (DZ) 1983 r. (1992-1996)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2007 13:03:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.kwi.2004 15:05:52
Posty: 1222
Lokalizacja: Czaplinek
Jak byłem osatnio u Dudojcia w Koszalinie to po naprawie jakiś matoł zostawił w moim aucie dwa komplety kluczyków. Znalazłem je jak auto stało już na parkingu do odebrania. Jeden był do jakiegoś Cadika, a drugi do jakiejś Skody. Były to pełne zestawy czyli klucze, plastiki i kody do immo. Chciełem być grzeczny i odniosłem znalezisko. Potraktowali mnie jakbym co najmniej zaj**bał te klucze. A mówią że uczciwość popłaca.

_________________
Ostrzeżenie innych kierowców o patrolu policji na drodze jest zaszczytnym obowiązkiem każdego obywatela !

Jest A6 2,4 ALF '98
Było B4 2,0 ABK '92
Było B3 1,8 NE '89


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: