.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
S4 4.2 KUPIC CZY NIE ??? https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=714 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Dave [ 18.wrz.2003 10:31:42 ] |
Tytuł: | S4 4.2 KUPIC CZY NIE ??? |
Zastanawiam sie nad zakupem S4 4.2 na pelnym wypasie rocznik 93. Co myslicie o tym modelu ?? Moze lepiej poszukac 2.2TURBO ?? |
Autor: | BiLu [ 18.wrz.2003 10:33:04 ] |
Tytuł: | |
brac!!! |
Autor: | piotr [ 18.wrz.2003 10:35:19 ] |
Tytuł: | |
miodzio autko..... i da sie zagazować jak byś chciał tanio jeździć..... a z 2.2T kłopot.... ![]() ja też takie chcę......!!! (oczywiście w Avancie ![]() |
Autor: | Dave [ 18.wrz.2003 10:41:12 ] |
Tytuł: | |
A jak to sie technicznie sprawuje ?? a eksloatacja czy ktos ma lub mial takie autko ?? |
Autor: | BiLu [ 18.wrz.2003 10:47:11 ] |
Tytuł: | |
w watku http://www.audiklub.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=426 necro napisał(a): V8 4.2 skrzynia 6 z ostanich lat szkdoa ze ciezko to znalesc
osobiscie bym szukał S6 4.2,jest pare ciekawych ofert sprawdz czy z 3 nie spawany,nr. nie przebijane,szpachla nie peka itp,czyli to co w normlanym aucie jak kupujesz i to napisal wlasciciel 2.2T :idea: |
Autor: | Dave [ 18.wrz.2003 11:19:40 ] |
Tytuł: | |
Daje do myslenia.... Powiem dokladniej o co mi chodzi. Mam mozliwosc sprzedania mojej niuni ale sprzedam tylko pod warunkiem ze cos znajde a znalazlem wlasnie S4 z pelnym wyposarzeniem i zastanawiam sie czy jest sens. Jestem zadowolony z mojego v6 i wydaje mi sie ze silniki V8 tez nie sa zbytnio problemowe nie wiem moze sie myle i dla tego padlo to pytanie :? |
Autor: | necro [ 18.wrz.2003 12:04:44 ] |
Tytuł: | |
Kup 4.2 ale tylko w przypadku jak chcesz gazowac,jak jazda na PB to 2.2T :twisted: ,na gratce jest piekne S6 4.2 95r,jak bym miał kase na dolozenie to powaznie bym pomyslał nad nim,tylko szkoda ze instalacja bedzie kosztował ok. 7-8tys.zł oraz jaka bedzie cena gazu za rok..... :? |
Autor: | krawat [ 18.wrz.2003 12:04:48 ] |
Tytuł: | |
Kupować i jescze raz kupować. Koszty na pewno ci sie zwiekszą ale przecież jak myślisz o S4 to bierzesz to pod uwagę. Ja osobiscie brałbym szybciej 4.2 niż 2.2T. Pozdro |
Autor: | Dave [ 18.wrz.2003 12:10:23 ] |
Tytuł: | |
Przy moim jezdzeniu zostaje tylko GAZ. Jaka jest roznica w jezdzie takim 4.2 a 2.2T ??? Przyspieszenie osiagi itp. Aha jaka predkosc max mozna wycisnac po zdjeciu blokady z 4.2 ?? Bardzo wazne dla mnie bo duzo latam w niemczech i czas dla mnie sie liczy. Powem wam ze B4 2.8 V6 udalo m sie rozbujac oczywiscie na bezynie do ok 270km/h |
Autor: | Czarek_S [ 18.wrz.2003 12:20:23 ] |
Tytuł: | |
Dave napisał(a): Przy moim jezdzeniu zostaje tylko GAZ. Jaka jest roznica w jezdzie takim 4.2 a 2.2T ??? Przyspieszenie osiagi itp. Aha jaka predkosc max mozna wycisnac po zdjeciu blokady z 4.2 ?? Bardzo wazne dla mnie bo duzo latam w niemczech i czas dla mnie sie liczy. Powem wam ze B4 2.8 V6 udalo m sie rozbujac oczywiscie na bezynie do ok 270km/h
Oj kolego chyba troche przesadziłeś - chyba że masz tam jakiś mega tunning łącznie z prędkosciomierzem który jest normalnie w 2,8 do 260 km/h. Ja swojego 2,8 więcej jak 225 km/h nie rozbujałem - no może jak teraz wywalę katy to dojdzie do 240 km/h ale nie robię sobie nadziei |
Autor: | Rogal [ 18.wrz.2003 12:25:52 ] |
Tytuł: | |
Sorry Dave - ale Ci szafa kłamie :twisted: :twisted: :twisted: Przeciez tyle to seryjna S2-ka nie pójdzie (dane katalogowe) |
Autor: | mq [ 18.wrz.2003 12:36:51 ] |
Tytuł: | |
Ja u siebie widzialem 230 - ale wiadomo ze liczniki Audi klamia w gore - a jaka masz Dave srednice kla w porownaniu do serii ? |
Autor: | DeS [ 18.wrz.2003 12:47:57 ] |
Tytuł: | |
Jeśli autko jest w należytym stanie to tylko brać ![]() |
Autor: | wowo [ 18.wrz.2003 13:18:06 ] |
Tytuł: | |
Brac, brac i jeszcze raz brać. A co do tych 270km/h z 2.8 to troche przesadziłeś. Śmigam takim sprzecikiem i nie powiem zbiera sie nieźle, do 240 dobiłem na gazie i w 3 osoby ale 270 to przesada. |
Autor: | Rafał [ 18.wrz.2003 13:47:30 ] |
Tytuł: | |
Siemanko, u mnie w mieście sporo ludzi lata S4 4.2 i z tego co wiem te silniki wiąrzą sie ze sporymi kosztami np. wymiana oleju, przewody WN, Swiece, paski, itd itd... Dodatkowo te silniki mają tendencje do brania oleju (i to sporego) no i jeszcze na dodatek zawieszenie jest szersze niz w 2.2T i karzde łorzysko i duperel trza ściągać albo ASO. Osobiście miałem okazje kupić 4.2, ale wybrałem 2.2T bo po prostu jest sporo tańsze w eksploatacji i mniej awaryjne. A co do osiągów to jak z 2.8 siądziesz na 2.2T to na pewno Ci starczy. Ps. Co do gazu mam w swojej ponad pór roku i sie bardzo z niego ciesze bo sie elegancko sprawuje, moze straciła troche na osiągach ale i tak cięzko znależć jakiegoś dobrego amatora do zabawy w wyścigi he he |
Autor: | Dave [ 18.wrz.2003 14:34:34 ] |
Tytuł: | |
Powiem wam z ta predkoscia to serio mam 2 swiadkow ktorzy byli w niezlym szoku. U mnie tez na gazie 240 i koniec ale na benzynce idzie dalej. Przy nastepnym rekordzie bedzie fotka. Fakt ze moze licznik oszukiwac ale jak juz to przy wiekszych predkosciac bo do 140 napewno dziala dobrze sprawdzone (radar policyjny) Co do tego S4 to mam maly mentlik w glowie jest to spory wydatek i naprawde gubie sie troche..... moze jeszcze ktos cosik napisze co mnie przekona w ktoras strone ![]() |
Autor: | piotr [ 18.wrz.2003 14:43:43 ] |
Tytuł: | |
Rafał napisał(a): Siemanko, u mnie w mieście sporo ludzi lata S4 4.2 i z tego co wiem te silniki wiąrzą sie ze sporymi kosztami np. wymiana oleju, przewody WN, Swiece, paski, itd itd... Dodatkowo te silniki mają tendencje do brania oleju (i to sporego) no i jeszcze na dodatek zawieszenie jest szersze niz w 2.2T i karzde łorzysko i duperel trza ściągać albo ASO. Osobiście miałem okazje kupić 4.2, ale wybrałem 2.2T bo po prostu jest sporo tańsze w eksploatacji i mniej awaryjne. A co do osiągów to jak z 2.8 siądziesz na 2.2T to na pewno Ci starczy.
Ps. Co do gazu mam w swojej ponad pór roku i sie bardzo z niego ciesze bo sie elegancko sprawuje, moze straciła troche na osiągach ale i tak cięzko znależć jakiegoś dobrego amatora do zabawy w wyścigi he he 2.2T 20V też najtańsze w eksploatacji nie jest, coś o tym wiem ![]() jaką masz instalkę gazową w swoim? bo ja cały czas rozważam.... i jakoś nie mogę się przekonać.... sorry Dave za delikatny OT ![]() |
Autor: | volki [ 18.wrz.2003 15:49:24 ] |
Tytuł: | |
270 to jedzie dobrze dlubana s2 ( ok 300 km ) wiec bez urazy 2,8 nie ma najmniejszych szans .. mialem kilka lat coupete 2,8 v6 wiec wiem co mowie 240 to max moja s2 ktora ma ok 370 km idzie ok 285 - 290 ... z bolami w wersji 300 km szla mi 275 km/h co zostalo uwiecznione na filmiku ![]() |
Autor: | piotr [ 18.wrz.2003 16:18:48 ] |
Tytuł: | |
pewnie taka różnica we wskazaniu wynika z nieoryginalnego rozmiaru kół...... i to cała tajemnica niezwykłej prędkości...... |
Autor: | audik [ 18.wrz.2003 17:00:55 ] |
Tytuł: | |
270 hmm... a świstak siedział i zawijał w sreberko ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |