wszystkiego nie dostaniesz ani w jednym ani w drugim ... wedlug mnie , kupujac Coupete licze sie z tym ze jest to auto ktore prowokuje samym charakterem i silnik V6 jako kobylasty wolnoobrotowy klocek jest tam poprostu za ciezki , za ospaly ... ten silnik nadaje sie do C4 ... natomiast 2.3 20V to silnik wrecz stworzony do osiagow .... juz samo odciecie przy ponad 7000 obr daje radosc z korzystania z auta ... inna sprawa ze 2.3 20V jest malo i byly tylko montowane do B3 czyli do 91 roku ... jezeli szukasz czegos nowszego to tylko 2.8 V6 ktore napewno tansze w exploatacji nie jest od 2.3 20V ... zywotnosc obu jednostek raczej przelozylbym na konkretne egzemplarze ... jak trafisz dobry to pojezdzisz ... oba silniki dobrze znosza katowania aczkolwiek V6 napewno przy tym bedzie wiecej paliwa pochlaniala ... gazowac mozesz oba silnikki , oba sa na sekwencyjnym wtrysku wiec zalozenie dobrej instalki nie przyspozy problemow .... niestety i o dziwo w 2.8 V6 jest wiecej miejsca pod maska niz w 2.3 20V i latwiej cokolwiek zrobic przy silniku bo jest albo od dolu albo od gory ...w 2.3 20V jest wszedzie z kazdej strony a dojscie jest tylko wzrokowe bo wsadzic tam gdziekolwiek reke graniczy z cudem takze upchniecie parownika i reszty instalki w 2.8 bedzie latwiejsze .... jest jeszcze wiele roznic i podobienstw ale najlepiej jest sie przejechac autami z obydwoma silnikami i wtedy podjac decyzje
ja wybralbym 2.3 20V
