.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.kwi.2025 21:36:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: co lepsze 2.8 czy 2.3 20V
PostNapisane: 10.wrz.2004 14:33:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 22:21:42
Posty: 308
Lokalizacja: warszawa
Tak rzucam takie wątek bo sie zastanawiam z jakim silnikiem auta szukac. z którym silnikiem auto (np. b4 coupe quattro) lepiej sie zbiera, lepsza dynamika i kultura pracy. to bo koszty eksploatacyjne to chyba przy 2.8 wieksze są jesli sie nie myle. ktory motor jest trwalszy i odporniejszy na ciężką stopę oraz który lepiej znosi gazownie (wtrysk tylko i wyłacznie)

_________________
było S4 (głównie nie jeżdżące brrr) coupe 2,8Q miało być S2, a jest S3 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2004 14:48:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
W B4 nie bylo 2.3 20V :!:
Wiec masz prosta sprawe jesli B4 to 2.8 jesli B3 to 2.3 20V ;)

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2004 14:48:58 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wszystkiego nie dostaniesz ani w jednym ani w drugim ... wedlug mnie , kupujac Coupete licze sie z tym ze jest to auto ktore prowokuje samym charakterem i silnik V6 jako kobylasty wolnoobrotowy klocek jest tam poprostu za ciezki , za ospaly ... ten silnik nadaje sie do C4 ... natomiast 2.3 20V to silnik wrecz stworzony do osiagow .... juz samo odciecie przy ponad 7000 obr daje radosc z korzystania z auta ... inna sprawa ze 2.3 20V jest malo i byly tylko montowane do B3 czyli do 91 roku ... jezeli szukasz czegos nowszego to tylko 2.8 V6 ktore napewno tansze w exploatacji nie jest od 2.3 20V ... zywotnosc obu jednostek raczej przelozylbym na konkretne egzemplarze ... jak trafisz dobry to pojezdzisz ... oba silniki dobrze znosza katowania aczkolwiek V6 napewno przy tym bedzie wiecej paliwa pochlaniala ... gazowac mozesz oba silnikki , oba sa na sekwencyjnym wtrysku wiec zalozenie dobrej instalki nie przyspozy problemow .... niestety i o dziwo w 2.8 V6 jest wiecej miejsca pod maska niz w 2.3 20V i latwiej cokolwiek zrobic przy silniku bo jest albo od dolu albo od gory ...w 2.3 20V jest wszedzie z kazdej strony a dojscie jest tylko wzrokowe bo wsadzic tam gdziekolwiek reke graniczy z cudem takze upchniecie parownika i reszty instalki w 2.8 bedzie latwiejsze .... jest jeszcze wiele roznic i podobienstw ale najlepiej jest sie przejechac autami z obydwoma silnikami i wtedy podjac decyzje

ja wybralbym 2.3 20V :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2004 14:55:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Hans sam byłem ciekaw co wybierzesz, ale po długości wywodu myslalem ze opowiesc skonczy sie ja tak ostatnia na zlocie ... :diabel:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2004 15:09:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Ja jeszcze tylko dodam do tego wywodu ze 2.8 to bardzo popularny silnik (Coupe, B4, A4, 100, A6) wiec i w razie czego latwiej cos znalezc a 2.3 20V to bardzo malo popularna jednostka :/

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: