.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi przegląd zmian do 2012 https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=74715 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Pablo200 [ 11.mar.2008 21:30:44 ] |
Tytuł: | Audi przegląd zmian do 2012 |
January 2008 - A3 Cabrio March 2008 - B8 A4 Avant June 2008 - A3 Facelift July 2008 - Q5 August 2008 - TT-S September 2008 - R8 V10 December 2008 - Q7 Hybrid January 2009 - A5 Cabrio February 2009 - RS5 March 2009 - R8 Targa June 2009 - A7 Coupe July 2009 - Q3 August 2009 - TT-RS September 2009 - A5 Sportback December 2009 - A1 February 2010 - Q5 Hybrid June 2010 - New D4 A8 October 2010 - New A3 January 2001 - A7 Cabrio January 2011 - New C7 A6 May 2011 - C7 A6 Avant June 2011 - R4 October 2011 - A1 Cabrio January 2012 - A4 Facelift |
Autor: | GrzesB [ 11.mar.2008 21:36:19 ] |
Tytuł: | |
Napięty kalendarz ![]() To ja już może zacznę zbierać na A6 C7 Avant - do 2011 może się uda ![]() A może w 2012 zrobią premierę A6 C7 Allroad ![]() ![]() |
Autor: | Dred [ 12.mar.2008 14:57:09 ] |
Tytuł: | |
January 2008 - A3 Cabrio bez entuzjazmu March 2008 - B8 A4 Avant bez entuzjazmu June 2008 - A3 Facelift bez entuzjazmu July 2008 - Q5 bez entuzjazmu August 2008 - TT-S bez entuzjazmu ale może być ciekawei September 2008 - R8 V10 ![]() December 2008 - Q7 Hybrid fuuuj po co ??? January 2009 - A5 Cabrio nie mogę się doczekać February 2009 - RS5 yeaaah March 2009 - R8 Targa nie mogę się doczekać June 2009 - A7 Coupe fuuuj po co ??? July 2009 - Q3 bez entuzjazmu nie potrzeba tego August 2009 - TT-RS :) będzie fajnie mimo,że to TT September 2009 - A5 Sportback fuuuj po co psuć takie nadwozie December 2009 - A1 fuuuj po co ??? February 2010 - Q5 Hybrid fuuuj po co ??? June 2010 - New D4 A8 :) może być ciekawie October 2010 - New A3 :) może być ciekawie January 2001 - A7 Cabrio fuuuj po co ??? January 2011 - New C7 A6 :) będzie fajnie May 2011 - C7 A6 Avant :) będzie fajnie June 2011 - R4 że niby co to ma być ??? mini R8 ![]() ![]() October 2011 - A1 Cabrio no to tutaj już pojechali ![]() January 2012 - A4 Facelift poczekamy zobaczymy to tak obrazowo moje odczucia na w/w temat |
Autor: | Simpson [ 12.mar.2008 14:58:50 ] |
Tytuł: | |
że tak powiem... http://www.audiklub.org/news/plany_rozw ... ick_a.html http://www.audiklub.org/news/nieoficjal ... _2012.html http://www.audiklub.org/news/oficjalny_ ... _2008.html A i tak wszystko co po 2008 to tylko plotki ![]() |
Autor: | GrzesB [ 12.mar.2008 15:36:40 ] |
Tytuł: | |
Heh, od dzisiaj będę tam zaglądał ![]() ![]() ![]() |
Autor: | cygaro-avant [ 12.mar.2008 23:13:38 ] |
Tytuł: | |
a ja czekam na : 2009: reedycja Audi 200 5T "30th anniversary" 2010: reedycja Ur-quattro 10V "30th anniversary" 2014: reedycja Sport quattro "30th anniversary" Wg mnie (praaaaawie) cała lista premier to NUUUUUUDA ![]() |
Autor: | Morgi [ 13.mar.2008 08:38:45 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: 2009: reedycja Audi 200 5T "30th anniversary"
2010: reedycja Ur-quattro 10V "30th anniversary" 2014: reedycja Sport quattro "30th anniversary" Urq i sport q to będą baaardzo drogie, oczywście bardzo ciekawe, antomiast ciekawy jestem tej reedycji 200 5T - takich aut już nie robią, masz jakieś dokładniejsze ifno na ten temat? |
Autor: | Pablo200 [ 13.mar.2008 08:55:40 ] |
Tytuł: | |
Audi A5 "Break the cycle" TV commercial http://www.youtube.com/watch?v=WgRefPU_pcs |
Autor: | cygaro-avant [ 13.mar.2008 14:38:08 ] |
Tytuł: | |
morgothdbma napisał(a): Cytuj: 2009: reedycja Audi 200 5T "30th anniversary" 2010: reedycja Ur-quattro 10V "30th anniversary" 2014: reedycja Sport quattro "30th anniversary" Urq i sport q to będą baaardzo drogie, oczywście bardzo ciekawe, antomiast ciekawy jestem tej reedycji 200 5T - takich aut już nie robią, masz jakieś dokładniejsze ifno na ten temat? To są moje pobożne życzenia i wiem, że księgowi z Ingolstadt nigdy na to nie pójdą - wolą trzepać jakieś plastixy typu A4 zamiast wzmocnić własny image takimi wznowieniami jak 200 5T czy urquattro..... ![]() |
Autor: | Monster [ 16.mar.2008 21:43:22 ] |
Tytuł: | |
Bo owi księgowi wiedzą że będzie to totalnie nieopłacalne ![]() |
Autor: | Morgi [ 17.mar.2008 09:12:14 ] |
Tytuł: | |
No i tylko to się dzisiaj liczy ![]() |
Autor: | cygaro-avant [ 17.mar.2008 18:15:56 ] |
Tytuł: | |
Monster napisał(a): Bo owi księgowi wiedzą że będzie to totalnie nieopłacalne
![]() Tak - zgodzę się, że firma do tego dołoży. Ale np BMW, Merceses, Toyota, Honda czy Renault pakuje straaaaaaszną kasę w Formułę 1, bo to buduje ich wizerunek. I dlatego są w stanie zarżnąć dziesiątki silników, spalić setki litrów paliwa, zajechać setki opon itp. Tp się odpłaci Natomiast niezgodzę się, że stary model zbudowany na nowo nie zwbudzi zainteresowania. Cześć ludzi ma powoli dość Mercedesa wyglądającego jak BMW, BMW wyglądającego jak Lexus, Toyoty wyglądającej jak Honda, czy Citroena wyglądającego jak gó..no nietoperza ![]() Gdyby 200 C2 5T "dozbroić" w 6 poduszek, a poza tym pozostawić w serii, na pewno by się sprzedawało. Wielu jest ludzi, którzy chcieliby miec auto, w którym mogą własnoręcznie wymienić żarówkę czy świece, gdzie zderzak jest zderzakiem, a drewno drewnem, i gdzie instukcja obsługi nie liczy 600 stron maczkiem, z czego 1/3 to opis elektroniki czuwającej na każdym puszczeniem bąka... Wiem, ja jakiś inny jestem........ ![]() |
Autor: | Monster [ 17.mar.2008 18:32:29 ] |
Tytuł: | |
Zgadza się, ale Formuła 1 to nieporównywalnie większa dźwignia reklamowa niż reedycja "kultowych" modeli. A z drugiej strony należałoby się zastanowić nad zasadnością używania tego słowa. Bo owszem wśród nas, fanatyków, pewne modele mają status najwyższy i niepodważalny, ale przypuszczam, że przeciętny Niemiec w wieku lat 30-50 (zupełnie z sufitu wzięty przedział rynkowy, który, jak nieśmiało przypuszczam, stanowi główny pion odbiorców strategii reklamowej firmy Audi) nie ma o nich pojęcia! Nie wynika to oczywiście z ignorancji, ale nie każdy musi się motoryzacją interesować. Póki co Audi pracuje nad swoim wizerunkiem sponsorując imprezy sportowe/kluby (przykładowo patrz dawny Real Madryt czy aktualne zawody narciarstwa alpejskiego - wszędzie znaczek OOOO). A swoje hasło 'Vorsprung durch Technik' z ogromnym powodzeniem promuje w LeMans i to na razie wystarcza. Nie znam się zbytnio na F1, ale rozpoczęcie rywalizacji wymaga ogromnych nakładów badawczych, a najlepsze zespoły jednak korzystają z wcześniejszych doświadczeń (McLaren-Mercedes, Ferrari, czy Renault, które ma swoje niższe formuły). Japończycy (Toyota) porywają się z motyką na słońce i słychać szumy od kierownictwa oczekującego zwycięstw po tak wielkich poniesionych już kosztach, a BMW próbuje budować renomę sportową poprzez F1, ale na razie troszkę się ośmiesza ciągłymi awariami. Nie chciałbym widzieć Audi przegrywającego co się da przez pierwsze 5 sezonów ![]() Nie, nie jesteś inny. Jestem dokładnie tego samego zdania i również chętnie poczytałbym w gazetach (bo raczej na pewno reedycje byłyby poza moim zasięgiem finansowym ![]() |
Autor: | Morgi [ 18.mar.2008 08:30:06 ] |
Tytuł: | |
ja w 100% popieram zdanie cygaro-avant'a nawet w głupim starym a8 z 94 roku już za duzo tej elektroniki, ale jeszcze ujdzie - dla mnie najlepsze audi to v8 d1 - malinka ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |