gkorzen napisał(a):
Ogladałem wczoraj A6 C4 '96 2.5TDI 115KM (AAT) 5 biegów dla kumpla
1. Po zapaleniu przez ok minutę świeci jeszcze kontrolna poduszek (czyżby były antrapy pozakładane zamiast poduszek)
2. Mam różniez C4 AAT 115KM ale 100 '93 5 biegów i mam całkiem inną skrzynię biegów. Wsteczny jest pod jedynką. A w tej wsteczny jest na miejscu 6. Ta (A6) skrzynia ma krótsze niskie biegi a dłuższe wyższe. Moja zaś wszystkie długie i elastyczne. Tzn w tej A6 to 1-30 2-50 5-200 i już obroty się ok 4500. W 100 1-50, 2-80, 5 przy 3600 mam już 180 (jeszcze maxa nie sprawdzałem).
Odczucie mam takie iż ta skrzynia przy energicznej jeździe każe chodzić silnikowi na wysokich obrotach (3000-4000), moja w 100 na niskich (2000-3000). Dynamika jazdy jest taka sama. Pytanie czy to jest normalne.
Numerów skrzyń biegówe nie znam.
Aha moja 100 spala 5,7-6,2 przy jeździe agresynej 120-140. Ta A6 wg. sprzedającego 7-7,5
Pewnie kumpel będzie ją brał. Kultura silnika bez zastrzeżeń, żadnych dymków dziwnych (jechałem za gościem przy energicznej jeździe), wypasik w środku. silnik 115 KM i 5 biegów
1) ja tak miałem jak kombinowałem raz z bezpiecznikami tzn wyjmowałem i wkładałem po kolei, bo coś tam chciałem zobaczyć. Później miałem właśnie tak, że za każdym razem około minty po odpaleniu gasła kontrolka poduszki. Poduchy były na 100 % ok. Wystarczyło podejcahć na kompa, to jakiś błąd - skasowali to w 5 sek.
2) na skrzyniach się nie znam, ale przy tym samym silniku AAT '93 najmocniejsza była trójka i wsteczny był na 1 tylko z wciśnięciem.
3) mnie po mieści palił jakoś ok 7 więc możesz się cieszyć, że Two Ci tak mało pali ( aż mi się coś nie chce wierzyć, że przy ostrejh jeździe Ci łyka poniżej 6l)