.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
80 b4 2,8 quattro https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=8024 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | lukanio [ 01.paź.2004 17:54:54 ] |
Tytuł: | 80 b4 2,8 quattro |
Mam zamiar kupic cos takiego. Poradzcie jak sprawdzic taka bryke, gdzie zajrzec, co najczesciej leci w takich wozkach. I najwazniejsze: droga jest w utrzymaniu tzn nie chodzi mi o oplaty tylko o czesci itd. Bryczka jest z 91 roku ma przejechane 220tys i jezdzila w austrii. |
Autor: | Miki_V6 [ 01.paź.2004 19:49:18 ] |
Tytuł: | |
Czesci? Sprawdz cene amortyzatorow do tylu do quattro, to bedziesz wiedzial. Poza tym reszta jest w umiarkowanym stanie. Nie jest to tak jak przy S-kach. |
Autor: | hans [ 01.paź.2004 23:56:21 ] |
Tytuł: | |
lukiano napisał(a): 80 b4 2,8 quattro
... Mam zamiar kupic cos takiego. to w zyciu nie znajdziesz takiego auta .... chyba ze sie nauczysz pisac slowo quattro ![]() |
Autor: | Dred [ 02.paź.2004 00:38:08 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: to w zyciu nie znajdziesz takiego auta .... chyba ze sie nauczysz pisac slowo quattro
buhahahaha no chyba że na allegro tak jak z tym URQUATTRO ![]() ![]() części są porównywalne do eski jest to największy i prawie najmocniejszy silnik montowany w tej budzie więc nie spodziewaj się że to będzie "ekonomiczne" autko |
Autor: | ony [ 02.paź.2004 09:00:11 ] |
Tytuł: | |
Amortyzator tyl KYB -470 Sachs -743 , bez znizek na zamowienie ogolnie trzeba czekac 2 tygodnie ( okolo ) sa dostepne . ![]() |
Autor: | Czarek_S [ 02.paź.2004 09:56:47 ] |
Tytuł: | |
no właśnie przerabiałem temat amorków w S4 i kupiłem.....używane ![]() ogólnie .... tanie to to auto nie jest a patrzeć trzeba na wszystko bo wszystko może się zepsuć - nie ma reguły. Poszukaj sobie postów o quattro i o silniku 2,8 to się dowiesz bo już chyba nikomu nie będzie sę chciało 100 razy to samo pisać. miłej lektury ![]() |
Autor: | Miki_V6 [ 02.paź.2004 19:02:32 ] |
Tytuł: | |
Dred napisał(a): ....... prawie najmocniejszy silnik montowany w tej budzie
A jaki byl mocniejszy silnik w B4 od 2.8V6? |
Autor: | Simpson [ 02.paź.2004 19:11:15 ] |
Tytuł: | |
Miki_V6 napisał(a): Dred napisał(a): ....... prawie najmocniejszy silnik montowany w tej budzie A jaki byl mocniejszy silnik w B4 od 2.8V6? Mocniejsze jest już tylko S2 (ale to już raczej nie B4, chociaż zależy jak na to patrzeć ![]() A niewiele słabsze 2.3 20V (170 KM) Pozdro |
Autor: | Dred [ 02.paź.2004 20:23:33 ] |
Tytuł: | |
i niewiele słabsze 2.6 V6 150 km ale chodziło mi o S2 2.2 T 3b 220 kucy i ABY 230 kucy to były te mocniejsze ![]() no i hehe widziałem swapa w B4 babka wsadziła V8 4.2 litra ![]() ![]() |
Autor: | spanky [ 02.paź.2004 22:24:02 ] |
Tytuł: | |
Simpson napisał(a): Miki_V6 napisał(a): Dred napisał(a): ....... prawie najmocniejszy silnik montowany w tej budzie A jaki byl mocniejszy silnik w B4 od 2.8V6? Mocniejsze jest już tylko S2 (ale to już raczej nie B4, chociaż zależy jak na to patrzeć ![]() A niewiele słabsze 2.3 20V (170 KM) Pozdro S2 jest mocniejsze ale najmocniejsze jest RS2 ..... ![]() |
Autor: | Dred [ 02.paź.2004 22:31:15 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: S2 jest mocniejsze ale najmocniejsze jest RS2 ..... Nom masz rację Spanky zupełnie zapomniałem o takim "malućkim" ![]() ![]() |
Autor: | Wuja [ 03.paź.2004 00:08:25 ] |
Tytuł: | |
Simpson napisał(a): niewiele słabsze 2.3 20V (170 KM)
Pozdro 2.3 20V bylo tylko w B3 ![]() |
Autor: | KORU [ 03.paź.2004 00:34:57 ] |
Tytuł: | |
Wuja napisał(a): 2.3 20V bylo tylko w B3
![]() Wuja 2.3 20V bylo nie tylko w B3 ale tez w B4 i to byl silnik o mocy 230 KM czyli 169 kW, montowany byl w wersjach Coupe Sedan i Avant. Potem fabryka poszla po rozum do glowy ![]() ![]() Tu sa dalsze informacje w prospekcie ![]() 2.8 V6 to zwykly silnik, tyle tylko ze o najwiekszej pojemnosci, taki najwiekszy silnik byl montowany fabrycznie do B4. Posiadal moc 174 KM i wystepowal z lub bez napedu quattro. ![]() |
Autor: | piotr [ 03.paź.2004 01:53:46 ] |
Tytuł: | |
KORU napisał(a): Wuja napisał(a): 2.3 20V bylo tylko w B3 ![]() Wuja 2.3 20V bylo nie tylko w B3 ale tez w B4 i to byl silnik o mocy 230 KM czyli 169 kW, montowany byl w wersjach Coupe Sedan i Avant. KORU, nie do końca. Bo w rozmowie chodziło o silnik 2.3 20V wolnossący a ty mówisz o 2.2 20V Turbo (2226 cm3, dlatego czasem można spotkać się z nazywaniem tego silnika 2.3 20V - zaokrąglenie w górę, ale oficjalnie chyba zawsze był nazywany 2.2T 20V). A jeżeli mówimy o 2.3 20V wolnossącym to był tylko w B3, w B4 juz nie. |
Autor: | Dred [ 03.paź.2004 10:33:14 ] |
Tytuł: | |
zgadzam się z Piotrem wolnossący miał poj 2306 a z turbinką miał 2226 ![]() |
Autor: | hans [ 03.paź.2004 14:34:28 ] |
Tytuł: | |
2309 ... i juz zeby rozwiac wszelkie zludzenia i zeby sie znowu ktos oswiecony nie przyczepil to mowimy o silniku 7A a w B4 sedan najmocnijeszy silnk jak byl to ABY a w B4 avant , ADU , silnik 3B byl tylko w B4 Coupe jakies pytania ?? ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |