.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

80 b4 2,8 quattro
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=8024
Strona 1 z 1

Autor:  lukanio [ 01.paź.2004 17:54:54 ]
Tytuł:  80 b4 2,8 quattro

Mam zamiar kupic cos takiego. Poradzcie jak sprawdzic taka bryke, gdzie zajrzec, co najczesciej leci w takich wozkach. I najwazniejsze: droga jest w utrzymaniu tzn nie chodzi mi o oplaty tylko o czesci itd. Bryczka jest z 91 roku ma przejechane 220tys i jezdzila w austrii.

Autor:  Miki_V6 [ 01.paź.2004 19:49:18 ]
Tytuł: 

Czesci? Sprawdz cene amortyzatorow do tylu do quattro, to bedziesz wiedzial.
Poza tym reszta jest w umiarkowanym stanie.
Nie jest to tak jak przy S-kach.

Autor:  hans [ 01.paź.2004 23:56:21 ]
Tytuł: 

lukiano napisał(a):
80 b4 2,8 quattro
...
Mam zamiar kupic cos takiego.


to w zyciu nie znajdziesz takiego auta .... chyba ze sie nauczysz pisac slowo quattro :peace:

Autor:  Dred [ 02.paź.2004 00:38:08 ]
Tytuł: 

Cytuj:
to w zyciu nie znajdziesz takiego auta .... chyba ze sie nauczysz pisac slowo quattro

buhahahaha no chyba że na allegro tak jak z tym URQUATTRO :diabel: :diabel:
części są porównywalne do eski jest to największy i prawie najmocniejszy silnik montowany w tej budzie więc nie spodziewaj się że to będzie "ekonomiczne" autko

Autor:  ony [ 02.paź.2004 09:00:11 ]
Tytuł: 

Amortyzator tyl KYB -470 Sachs -743 , bez znizek na zamowienie ogolnie trzeba czekac 2 tygodnie ( okolo ) sa dostepne . ;)

Autor:  Czarek_S [ 02.paź.2004 09:56:47 ]
Tytuł: 

no właśnie przerabiałem temat amorków w S4 i kupiłem.....używane :P
ogólnie .... tanie to to auto nie jest a patrzeć trzeba na wszystko bo wszystko może się zepsuć - nie ma reguły. Poszukaj sobie postów o quattro i o silniku 2,8 to się dowiesz bo już chyba nikomu nie będzie sę chciało 100 razy to samo pisać. miłej lektury :peace:

Autor:  Miki_V6 [ 02.paź.2004 19:02:32 ]
Tytuł: 

Dred napisał(a):
....... prawie najmocniejszy silnik montowany w tej budzie

A jaki byl mocniejszy silnik w B4 od 2.8V6?

Autor:  Simpson [ 02.paź.2004 19:11:15 ]
Tytuł: 

Miki_V6 napisał(a):
Dred napisał(a):
....... prawie najmocniejszy silnik montowany w tej budzie

A jaki byl mocniejszy silnik w B4 od 2.8V6?

Mocniejsze jest już tylko S2 (ale to już raczej nie B4, chociaż zależy jak na to patrzeć ;) )
A niewiele słabsze 2.3 20V (170 KM)

Pozdro

Autor:  Dred [ 02.paź.2004 20:23:33 ]
Tytuł: 

i niewiele słabsze 2.6 V6 150 km
ale chodziło mi o S2 2.2 T 3b 220 kucy i ABY 230 kucy to były te mocniejsze :)
no i hehe widziałem swapa w B4 babka wsadziła V8 4.2 litra :) to dopiero monster :)

Autor:  spanky [ 02.paź.2004 22:24:02 ]
Tytuł: 

Simpson napisał(a):
Miki_V6 napisał(a):
Dred napisał(a):
....... prawie najmocniejszy silnik montowany w tej budzie

A jaki byl mocniejszy silnik w B4 od 2.8V6?

Mocniejsze jest już tylko S2 (ale to już raczej nie B4, chociaż zależy jak na to patrzeć ;) )
A niewiele słabsze 2.3 20V (170 KM)

Pozdro

S2 jest mocniejsze ale najmocniejsze jest RS2 ..... :peace:

Autor:  Dred [ 02.paź.2004 22:31:15 ]
Tytuł: 

Cytuj:
S2 jest mocniejsze ale najmocniejsze jest RS2 .....
Nom masz rację Spanky zupełnie zapomniałem o takim "malućkim" :) hehe :peace:

Autor:  Wuja [ 03.paź.2004 00:08:25 ]
Tytuł: 

Simpson napisał(a):
niewiele słabsze 2.3 20V (170 KM)

Pozdro


2.3 20V bylo tylko w B3 ;)

Autor:  KORU [ 03.paź.2004 00:34:57 ]
Tytuł: 

Wuja napisał(a):
2.3 20V bylo tylko w B3 ;)


Wuja 2.3 20V bylo nie tylko w B3 ale tez w B4 i to byl silnik o mocy 230 KM czyli 169 kW, montowany byl w wersjach Coupe Sedan i Avant.
Potem fabryka poszla po rozum do glowy :D i z tym silnikiem poszli do firmy Porsche. Tak powstalo najszybsze kombi swiata czyli Audi 80 RS2 Avant. Najszybsze bo max speed wtedy wynosil 262 km/h, co na te czasy bylo bardzo duzo jak na auto typu kombi. Do dzisiaj respect dla tego Avanta bo wspolczesne RS i eSki jada tylko 250 km/h :peace:

Tu sa dalsze informacje w prospekcie -> http://www.audi-fansite.de/specials/prospekte/index.htm

2.8 V6 to zwykly silnik, tyle tylko ze o najwiekszej pojemnosci, taki najwiekszy silnik byl montowany fabrycznie do B4. Posiadal moc 174 KM i wystepowal z lub bez napedu quattro. :!!:

Autor:  piotr [ 03.paź.2004 01:53:46 ]
Tytuł: 

KORU napisał(a):
Wuja napisał(a):
2.3 20V bylo tylko w B3 ;)


Wuja 2.3 20V bylo nie tylko w B3 ale tez w B4 i to byl silnik o mocy 230 KM czyli 169 kW, montowany byl w wersjach Coupe Sedan i Avant.


KORU, nie do końca. Bo w rozmowie chodziło o silnik 2.3 20V wolnossący a ty mówisz o 2.2 20V Turbo (2226 cm3, dlatego czasem można spotkać się z nazywaniem tego silnika 2.3 20V - zaokrąglenie w górę, ale oficjalnie chyba zawsze był nazywany 2.2T 20V). A jeżeli mówimy o 2.3 20V wolnossącym to był tylko w B3, w B4 juz nie.

Autor:  Dred [ 03.paź.2004 10:33:14 ]
Tytuł: 

zgadzam się z Piotrem wolnossący miał poj 2306 a z turbinką miał 2226 :) więc to nie ten sam silnik

Autor:  hans [ 03.paź.2004 14:34:28 ]
Tytuł: 

2309 ... i juz zeby rozwiac wszelkie zludzenia i zeby sie znowu ktos oswiecony nie przyczepil to mowimy o silniku 7A a w B4 sedan najmocnijeszy silnk jak byl to ABY a w B4 avant , ADU , silnik 3B byl tylko w B4 Coupe

jakies pytania ?? ;)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/