.: AUDI KLUB POLSKA :.
https://forum.audiklub.org/

[AUDI 80 B4 2.0E abk (115km)] - nowa klubowiczka by grzesce
https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=80347
Strona 1 z 2

Autor:  grzesce80 [ 05.lip.2008 17:32:37 ]
Tytuł:  [AUDI 80 B4 2.0E abk (115km)] - nowa klubowiczka by grzesce

Chciałbym zaprezentować mój nowy nabytek, który zakupiłem 10 dni temu.
Jest to srebrna AUDI 80 B4 - 2.0E ABK (115km). - 1994r.

Mam nadzieję, że godnie zastąpi moją B3 1.8s (90km) z 1990r, która bez awaryjnie służył mi do dzisija przez ponad 3 lata i 60000 km. (ps. od tygodnia do sprzedania)

Audi świeżo sprowadzona z Niemiec (nie jeździła jeszcze u nas w kraju) - bezwypadkowa, wyjątkowo zadbana i utrzymana. Kiedy zdecydowałem zmienić na nowszy model moją B3 i zakładałem temat dot. wyboru zakupu B4 (TDIczyPB) nie sądziłem, że tak szybko znajdę autko, które spełniać będzie moje oczekiwania.
Przebieg 216 000 km - do 2001r (117 000km) serwisowana w ASO - (KS) - potem używana przez 74 letniego Niemca.

Wyposażenie:

- ABS
- 2x Poduszki powietrzne
- Klimatyzacja
- El. szyby
- El. lusterka
- El. szyberdach
- Wspomaganie kierownicy
- Immobiliser
- Centralny zamek (sterowany pilotem)
- Autoalarm (fabryczny)
- Halogeny
- Radio CD/MP3 (pionner)
- zestaw audio (8 głośników)
- welurowa tapicerka
- alufelgi 15' (borbet)

Teraz przyszedł czas na prezentację zdjęć mojego nowego nabytku.
Więcej zdjęc na stronie poniżej - Zapraszam

=== WIĘCEJ ZDJĘĆ MOJEJ AUDI 80 B4 2.0E (ABK) ===

Obrazek

Obecnie jestem na etapie dopieszczania autka.
Jak zawsze świeżo po zakupie czeka mnie trochę wydatków.
Wymieniłem już świece i filtry. Felgi 15' borbeta odziedziczyła po poprzedniczce.
W środę jestem umówiony z zaprzyjaźnionym mechanikiem na montaż instalacji gazowej (sekwencyjnej) oraz na wymianę rozżądu, oleju i kilku drobnych napraw dot zawieszenia.
Już za dwa tygodnie wybieram się nowym autkiem na I dłuższą wycieczkę wakacyjną na Chorwację (ok 3000 km) więc chciałbym być już pewny jej stanu no i lpg będzie się już zwracać :)

Tyle na dzisiaj - Zapraszam do obejrzenia zdjęć i podzielenia się wrażeniami
wszystkie uwagi i spostrzeżenia mile widziane.
POZDRAWIAM grzesce

PS. Do sprzedania mam swoją B3 - 1990 1.8S (90km) + LPG -> http://moto.gratka.pl/tresc/9058109.html?ko=1215145645d119504c16a01ac9187227

Autor:  Monster [ 05.lip.2008 17:53:21 ]
Tytuł: 

Ktoś pewnie zaraz, że silnik za słaby nieco, ale co tam, każdemu co innego pasuje.

Ważne, że bdb stan oraz, przede wszystkim, bogate wyposażenie (jak na B4 2.0 to naprawdę niezły wypasik!), więc auto będzie się przyjemnie użytkować i tak szybko się nie znudzi ani nie "zestarzeje" w oczach właściciela.

Gratulacje :peace:

Autor:  Bobo [ 05.lip.2008 18:07:28 ]
Tytuł: 

Ładna ładna :) i wypas konkretny jak na 80 :)
Ps. Chcesz mi może boczki z przednich drzwi sprezentować :P hehe

Autor:  gitmar [ 05.lip.2008 18:47:29 ]
Tytuł: 

Gratulacje słusznego wyboru :peace: Z tym silnikiem nie powinieneś mieć dużo kłopotów. Tylko małe sprostowanie - tapicerka nie jest welurowa ;) welur w Audi to cosik takiego -> http://www.audiklub.org/club/car/76.html

Autor:  myszon90 [ 05.lip.2008 19:08:48 ]
Tytuł: 

B. ładne auto, może poza lakierem, znaczy kolorem...
Silnik jak najbardziej słuszny, wypas też.....
W tej Twojej B-trójce to na pewno silnik jest 1.8 :?: :?:
Bo mi to na 2.0 wygląda.....

Autor:  grzesce80 [ 05.lip.2008 19:12:16 ]
Tytuł: 

zaworoowa napisał(a):
Gratulacje słusznego wyboru :peace: Z tym silnikiem nie powinieneś mieć dużo kłopotów. Tylko małe sprostowanie - tapicerka nie jest welurowa ;) welur w Audi to cosik takiego -> http://www.audiklub.org/club/car/76.html


Racja - ale jest wyjątkowo przyjemna w dotyku i w porównaniu z tapicerką w B3 to niebo a ziemia :)

myszon90 - tak na 100% jest to silnik 1.8 z mechanicznym wielopunktowym wtryskiem. 90km

Autor:  LykaN [ 05.lip.2008 19:21:15 ]
Tytuł: 

Brzydkie koło...jak z seicento.

PS: Trzemesnia to tam koło Myslenic?

Autor:  emge [ 05.lip.2008 19:29:55 ]
Tytuł: 

LykaN napisał(a):
Brzydkie koło...jak z seicento.

Ta koło wyjątkowo szpetne, znajomy ma w BMW e36 i też wygląda niezbyt :D Kolorek dość fajny, klimy zazdraszczam :) no i głośniki ja niestety mam tylko w podszybiu. Fajnie że środek po lifcie, zawsze to jakaś odmiana po B3

Autor:  gitmar [ 05.lip.2008 19:30:34 ]
Tytuł: 

grzesce80 napisał(a):
zaworoowa napisał(a):
Gratulacje słusznego wyboru :peace: Z tym silnikiem nie powinieneś mieć dużo kłopotów. Tylko małe sprostowanie - tapicerka nie jest welurowa ;) welur w Audi to cosik takiego -> http://www.audiklub.org/club/car/76.html


Racja - ale jest wyjątkowo przyjemna w dotyku i w porównaniu z tapicerką w B3 to niebo a ziemia :)

myszon90 - tak na 100% jest to silnik 1.8 z mechanicznym wielopunktowym wtryskiem. 90km

to może być silnik 1.8, ale na pełnym wtrysku. Miałem kiedyś takie B3 z tym samym silnikiem, ale tamten wg briefu miał 112 KM. Niestety nie pamiętam kodu silnika...

Autor:  emge [ 05.lip.2008 19:37:49 ]
Tytuł: 

Oznaczenie DZ
Pojemność [cm3] 1781
wtrysk wielopunktowy mechaniczny K-Jetronic
Moc [KM (kW) przy obr/ min] 112 (82) / 5800
Moment [Nm przy obr/ min] 160 / 3400

Autor:  grzesce80 [ 05.lip.2008 19:58:17 ]
Tytuł: 

Koledzy - w mojej B3 jest 1.8 na wielopunkcie - oznaczenie JN
90km(66kw) / 5500 - 1781cm3
wtrysk KE-Jetronik
- wiem czym przez 3 lata jeździłem... :)

PS. Pytanie do właścicieli ABK - jaką macie u siebie prędkość obrotową przy 80 km/h (5-bieg)?

Autor:  SLAWKO 83 [ 06.lip.2008 05:41:23 ]
Tytuł: 

gratulacje szybkiego znalezienia tego co chciałeś :)
i postaraj też się szybko zamontować swój jakiś ""anty..."" żeby autko nie odjechało bez ciebie bo ostatnio po kupnie autka znikają :/

Autor:  Madness [ 06.lip.2008 08:18:56 ]
Tytuł: 

Bardzo ładny egzemplarz. Gratuluję :d

Autor:  radekmc [ 06.lip.2008 08:30:24 ]
Tytuł: 

ladna furka niech sluzy :D

a z tymi wiekszymi obrotami musisz sie przyzwyczaic ;)
w ABT sa jeszcze wieksze niz w ABK w porownaniu do B3

tez mam JN w B3 i jezdzac na zmiane B3, B4 mam dziwne odczucia ze mi biegu brakuje :P w B4

Autor:  TymoOon [ 06.lip.2008 08:38:09 ]
Tytuł: 

Gratuluje,fajnie wyglada ale Alusy musisz zmienic koniecznie !
Ładna sztuka

Z tymi obrotami ja jak miałem ABT jadąc 105 mialem wrażenie że jade na 4 i czasami ręka chcialem właczyc wiekszy bieg,tragedia bo silnik wydawal z siebie dzwiek jak by bylo w innym aucie ze 140 :):

Autor:  radekmc [ 06.lip.2008 08:53:04 ]
Tytuł: 

ale 180 idzie z gorki :diabel:

Autor:  TymoOon [ 06.lip.2008 09:10:54 ]
Tytuł: 

O przepraszam bardzo ja jechalem 187km/h w 3 osoby i na prostym odcinku 190km/h by było ale nie było gdzie rozpedzac hehe

Autor:  sebolec [ 06.lip.2008 10:01:31 ]
Tytuł: 

Miałem prawie identyczną. Życzę udanej eksploatacji. :peace:

Autor:  gitmar [ 06.lip.2008 11:43:39 ]
Tytuł: 

ja z kolei mając B4 ABT miałem wrażenie że biegi są strasznie długie. Przy 60 km/h nie dało się normalnie ruszyć z 4, trzeba było robić redukcję na 3 żeby jakoś przyspieszyć

Autor:  grzesce80 [ 07.lip.2008 00:00:27 ]
Tytuł: 

NO właśnie o to mi chodziło - w B3 przy 80 na 5-tym biegu mam ok 2000 obr/min - w B4 ok 2500 - dlatego takie właśnie wrażenie, że jadę na niższym biegu, choć faktycznie jest to ten odpowiedni. Myślę - kwestia przyzwyczajenia, ale nie ukrywam po 3 latach jazdy JN i przejściu na ABK trochę mnie to zaintrygowało :)

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/