Jeśli to pomoże to wrzucam tłumaczenie google translator - jak na razie najlepszy translator jaki znam, a szprechować nie zbyt umiem (powiezdiałbym "Ich bin keine sprecht deutch" ale pewnie byłoby to źle
) więc to będzie tak:
Cytuj:
Audi A1 i A7: Nowe pozycje
Audi A1 i A7: Nowe pozycje
Powiększ obraz vergrößernBild
Audi jest nadal powiększa swój portfel. Rocznie do roku 2015 do 1,5 milionów sprzedanych samochodów. Wśród znanych serii przyjść w ciągu najbliższych kilku lat, małe A1 i czterech luksusowych coupe A7 dodaje, różnica między A6 i A8 wypełnić.
Volkswagen grupa znajduje się na drodze wzrostu. Grupa naczelny Martin Winterkorn: "Potrzebujemy więcej kapelusze na istniejących platformach." Powiedz: "więcej ciała warianty.
Audi A7 i Audi A1
(5 zdjęć)
pokaż zdjęcie
Rupert Stadler, strategia. "Zajmujemy więcej segmentów i nowe nisze," sloganem Audi-wojewoda. Dalszy zakres jest rozszerzony, więcej pracy Stadler gwałtownej w jaśniejszym struktury portfela. Jego projektanci mieli Audi segmentu zatem podzielić na trzy działy: solidne rekreacyjnych sportowców (P7 i P5 do kompaktowych), eleganckie luksusowych sportowców (od A3 do A8) i ekstremalnych sportowców (TT i R8). Stadler chciałby Audi w świat najbardziej udanych marki premium. Jego plan rozwoju, do 2010 r. co najmniej 1,5 milionów samochodów.
A1 jako mini konkurenta
Marka z czterema pierścieniami będzie także nie tylko w zwykłych serii wybrać, ale również w nowych segmentach. Na podstawie dostępnych w przyszłości A1 nową mini-konkurentów. A powyżej, coupe, sedan, A7. Mercedes CLS, z tendencją-setterów odgrywaną od 2004 r. i ponad 100.000 sprzedanych egzemplarzy.
Cztery coupe w ciągu najbliższych kilku lat w sposób naprawdę: Porsche Panamera przynosi, szybkiej Aston Martin. Audi jest z następujących jego A7 planowane na 2010 r., ale nieco inne cele. Różnica między A6 i A8 Stadler jest zbyt duży.
A7 starter narkotyków
A7 zgodnie Stadler musi być coś podobnego do "wejścia narkotyków" na A8: "230.000 A6 klientów nie tylko skok w A8". Dla sportowych Shakers, A7 Etapem pośrednim - skierowana do młodych, aktywnych self-dysk, A8 do bieder i klasycznego. "My na pewno nie z powodu szefa Deutsche Bank w niej," mutmaßt zarządcą. A7 nadal doskonale pasuje do projektowania strategii Audi. W długi rozstaw osi zapewnia rozciągniętych linii bocznej. Wysoka waistline i małych powierzchni szklanych (dwie trzecie z jedna trzecia) A7 jest niezwykle dynamiczny.
Różne cechy charakterystyczne Limuzyna On sprawia, że niewielkie zagięcia w dolnej krawędzi tylnej szyby. "Mamy nowe i celowo chciał go w inny sposób formalny język," mówi główny projektant Audi, Stefan Sielaff.
Obejmują one potężne ramię, co sprawia, że A7. Albo z czołowych, jak szuka się po stronie linii, w żargon proj. również Tornado linii. Łączy on ogon i świateł reflektorów, które nie są wyłącznie jeden diodą LED pierścień, ale w rearview mirror z Vordermanns zakrzywione Tagfahrlichtlinien z uwagi na pewno. Technicznie używa A7 z nowym modularnym Audi Längsbaukasten (MLP), w przyszłości, A4, A6 i A8 są oparte.
W przeciwieństwie do A6 jest dostępna również z zawieszeniem pneumatycznym, i "w jego genów, jest w miarę sportowe A6 nie", jak rozwój naczelny Michael Dick podkreśla. Są to oczywiście sporty warianty z inicjałów S i RS, która jest dobry biznes powinien być. "Wreszcie, S8 dziś do 25 procent akcji w tej serii," szacuje, główny programista.
A1: męskiej i sportową
Istnieją silniki do maksymalnie dziesięciu cylindrów, ponieważ pozostaje w Dwanaście silnik komfort jak A8. Jest to A7 wszystkie nowe systemy pomocy w kolejnym etapie ACC - z automatycznego hamowania w zastoju. W następnej generacji z MMI-Bediensystems się w A7 do użytkowania, w tym rafinowane język usług. "Prawdziwy przełom", powiedział Dick. W czterech Coupe ma żadnych "oświadczenie", jak Stadler jest bezpieczna.
Audi szef oczekuje rocznej sprzedaży z 25.000 do 30.000 sztuk. Nawet naczelny dystrybucji Ralph Weyler widzi "segment rośnie, zwłaszcza w USA." I ma już Stadler wzrostu. Obecnie Audi sprzedawane w stanach 100.000 samochodów rocznie. Zbyt mało. Stadler będzie do roku 2012 do sprzedaży 200.000 sztuk puschen. Ambitny przedsiębiorstwa, do których nowe Audi Mini ma wkład.
W pierwszym A1 jest przeznaczony wyłącznie do Europa. Został on wyraźnie pokazały Mini w oczach, "ale nie sekund mini-building", jak podkreśla Weyler. Ponieważ Mini jest Audi mężczyzn do kobiet. A1 jest płci męskiej sportowych. Niemniej jednak celem w tym samym klientów: młodych, aktywnych, miejskich. Pierwszy samochód dla singli lub drugi samochód w rodzinie. "Gdy ojciec lubi do samochodu z córką zestawów, a następnie mamy za słuszne", mówi Dick w pkt. Pragnienie we własnym zespołem pokazuje duet Sielaff / Dick, że są na dobrej drodze. Nie było łatwo, A1 przez wszystkie organy do prasy. "W końcu mamy już skonsolidowane niektórych samochodów w tym segmencie," powiedział Dick. Dlatego jego zespół wydał kilka jasnych pomieszczeniach. Samochód musi, w przeciwieństwie do A2 z aluminium podwozia. Z tego powodu, teraz platformy pochodzi z Polo. Jednak było także jasne, że na koniec wysokiej jakości, typowe dla Audi. To był rozwój zespołu już kilka sztuczek. A1 będzie lepiej niż jego waga dystrybucji Volkswagen brata. To oznacza większą wagę do tyłu i do przodu krótszy przedni. Dlatego też system chłodzenia znacznie zmodyfikowano. Także podwozie i układ kierowniczy są audi-typowe wymagania.
Ze względu na odległość do A3 prawdziwe pragnie, tylne siedzenia przestrzeń trochę spartanischer nie. W tym celu A1 odpowiada jego kierowcy jako "drugi garnitur" (Dick). Front będzie żadnego niedoboru nic. Dotyczy to poczucie przestrzeni, materiały dla rozrywki. Interfejsy do i-Pod i współpracy będzie również udzielić takich jak MMI-Korekta wielkich modeli. "Egzekucja była walka z shirt," przypomina, Dick. Wpis do rodziny Audi będzie prawie 20.000 euro. Niemniej jednak, zakłada się, że zdecydowanie klientów z użytkowania programu obszerny customization. Jedynym sposobem na końcu z planowanej łącznie 80.000 do 100.000 samochodów są faktycznie zarabia. Premiera świętuje A1 na Auto Show w Tokio tej jesieni. Dlatego Showcar symbolem "T" w Tokio i "1" dla A1 na kraty. Co do silników to pozwoli na benzynę i olej napędowy z Grupy wykorzystania modułowych. Jednakże, jeden lub inne jednostki jeszcze na Audi. 1,4-litrowy silnik TSI, na przykład, tylko z turbosprężarka w A1 i kiedy rezygnują z kompresora, ale dostaje trochę więcej mocy (125 KM). Jego szczególne miejsce, w którym A1, jednak prawdopodobnie w Tokio na początku podkreślić, gdzie pracował jako model hybrydowy konkurować. A z plug-in baterii Auflademöglichkeit on pływa w pełni technicznie co najmniej równa kwocie czasu. Niezależnie od tego, czy jest to wystarczające do kultowy status? Nawet z A1 pomysł był początkowo emocjonalnych retro projektowania i NSU TT myśli. Jeden pomysł, ale szybko został odrzucony. Sielaff: "kultowego statusu jest często cienką Tünche na wzór retro. Powstaje pytanie, jak długo można zachować w tym życiu?"