.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Audi S4 / S4 Avant (B8 2009) https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=83624 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | meszrum [ 23.wrz.2008 11:47:52 ] |
Tytuł: | Audi S4 / S4 Avant (B8 2009) |
Audi S4 / S4 Avant 3.0TFSI [V6 TFSI @kompresor] 333PS [245KW] 5.1s / 5.2s 9.7l / 9.9l galeria zmiana wyglądu obejmuje jedynie zderzak/grill, progi i wydech. czyżby najbardziej bezpłciowe S4 w historii? szkoda, że nowy model jest słabszy [choć szybszy] i nie jest V8. dziwne, że w dobie gdy każdy nowa wersja jest znacznie mocniejsza, Audi zrobiło de facto krok wstecz. |
Autor: | Flyer [ 23.wrz.2008 11:53:24 ] |
Tytuł: | |
Zmiany w S4 zawsze obejmowaly tylko te elementy Nalezy dodac do nich jeszcze lusterka + wnetrze. IMO fajny silnik i moc wystarczajaca. 400+ jest raczej zarezerwowane dla RS'ów. |
Autor: | spanky [ 23.wrz.2008 12:00:20 ] |
Tytuł: | |
ciekawe jak sie to bedzie dlubac [jaki potencjal drzemie w tej motorowni] jako rodziny Avant mocy jest pod dostatkiem ... |
Autor: | meszrum [ 23.wrz.2008 13:14:50 ] |
Tytuł: | |
nie mniej jednak czuję niedosyt, który zaburzył harmonię mojego życia. S3 225 > 265 1.8T > 2.0TFSI S4 344 > 333 4.2FSI > 3.0TFSI S6 340 > 435 4.2 > 5.2FSI S8 360 > 450 4.2 > 5.2FSI nie radzę sobie z takim marketingiem. [dla jasności: wiem, że pojemność nie jest najważniejsza. sam posiadam łikendowe 2.5l boxer, które generuje 324PS i które zje nowe S4, lecz chodzi mi o prestiż dużego, śmierdzącego mocą silnika. drugą rzeczą jest to, że wielki nieoszczędny jest mniej kłopotliwy od małego wysokoobrotowego-oszczędnego w codziennej eksploatacji. do mietkaC włożyli przecież 6204cm3...] |
Autor: | przemik [ 23.wrz.2008 13:17:32 ] |
Tytuł: | |
Widac ze technologia (T)FSI - na dobre zagosci pod maskami z grupy VAG... jeszcze łza nam sie zakreci za "starym" V8.. |
Autor: | Kliku [ 23.wrz.2008 14:17:07 ] |
Tytuł: | |
z racji tego ze w silniku gosci turbosprezarka tunerzy beda mieli pole do popisu i bez problemu penie 400+ ale ksztalt jakis taki jak na S4 |
Autor: | Simpson [ 23.wrz.2008 14:20:19 ] |
Tytuł: | |
Kliku napisał(a): z racji tego ze w silniku gosci turbosprezarka tunerzy beda mieli pole do popisu i bez problemu penie 400+
ale ksztalt jakis taki jak na S4 Kompresor Panie! Mniejsze kółeczko, zmiana programu i może coś z tego będzie. Jednak cudów bym sie nie spodziewał |
Autor: | Dred [ 23.wrz.2008 14:59:44 ] |
Tytuł: | |
ja bym wypierdzielił kompresor i wstawił tam tradycyjnie dużą LOCHĘ a 3.0 TFSI V6 jest podyktowany względem ekonomicznym i ekologicznym masakra S4 ekonomiczno ekonomiczne |
Autor: | Sprinter [ 23.wrz.2008 15:14:33 ] |
Tytuł: | |
Ładne, ale kształtem, to już się mocno zlewa z A6. |
Autor: | DeS [ 23.wrz.2008 15:25:43 ] |
Tytuł: | |
Wspaniałe osiągi jak na tę moc i zapewne wysokoą wagę. Poza tym wyścig mocy do niczego dobrego nie prowadzić. Pozdr |
Autor: | 2rafal7 [ 23.wrz.2008 15:58:41 ] |
Tytuł: | |
Mi tam się bardzo podoba z zewnątrz, silnik też mi nie przeszkadza. Mimo, że ma mniejszą moc i pojemność ma lepsze osiągi od V8 z poprzedniej S4. Dźwięk też napewno ma niczego sobie o to już napewno zadbali w Audi . Ale i tak jestem zakochany w w 2.7T z S4 B5 moim zdaniem to był silnik z duszą. |
Autor: | Simpson [ 23.wrz.2008 16:00:44 ] |
Tytuł: | |
DeS napisał(a): Wspaniałe osiągi jak na tę moc i zapewne wysokoą wagę.
Poza tym wyścig mocy do niczego dobrego nie prowadzić. Pozdr Na uwage zasługuje fakt że skupiają sie teraz nad prowadzeniem auta. Cofnięcie silnika, większy rozstaw kół, aktywny tylny dyfer, torsen 40:60, aktywne zawieszenie, 7 biegowe DSG (S-Tronic) |
Autor: | DeS [ 23.wrz.2008 16:04:24 ] |
Tytuł: | |
Simpson napisał(a): DeS napisał(a): Wspaniałe osiągi jak na tę moc i zapewne wysokoą wagę. Poza tym wyścig mocy do niczego dobrego nie prowadzić. Pozdr Na uwage zasługuje fakt że skupiają sie teraz nad prowadzeniem auta. Cofnięcie silnika, większy rozstaw kół, aktywny tylny dyfer, torsen 40:60, aktywne zawieszenie, 7 biegowe DSG (S-Tronic) No i to jest to, bo audi pod tym względem było niestety lekko zacofane. Poza tym to wreszcie będzie się miało co psuć.. serwisy już zaciarają rączki |
Autor: | Rysiek88 [ 23.wrz.2008 16:26:13 ] |
Tytuł: | |
DeS napisał(a): Simpson napisał(a): DeS napisał(a): Wspaniałe osiągi jak na tę moc i zapewne wysokoą wagę. Poza tym wyścig mocy do niczego dobrego nie prowadzić. Pozdr Na uwage zasługuje fakt że skupiają sie teraz nad prowadzeniem auta. Cofnięcie silnika, większy rozstaw kół, aktywny tylny dyfer, torsen 40:60, aktywne zawieszenie, 7 biegowe DSG (S-Tronic) No i to jest to, bo audi pod tym względem było niestety lekko zacofane. Poza tym to wreszcie będzie się miało co psuć.. serwisy już zaciarają rączki Który sie na tym dobrze zna ? |
Autor: | sebolec [ 23.wrz.2008 16:37:59 ] |
Tytuł: | |
M3 ma 420KM, więc ile by nie napompowali z tego 3.0TFSI, to i tak marketingowo audi leży, bo bmw nie przeskoczą. |
Autor: | Flyer [ 23.wrz.2008 16:43:20 ] |
Tytuł: | |
Dla M3 odpowiednikiem jest RS4 raczej. |
Autor: | sebolec [ 23.wrz.2008 17:12:09 ] |
Tytuł: | |
Można i tak, ale... RS4 widuję równie rzadko co Lamborghini. S-ek i eM-ek jeździ w bród. Po prostu w Inglostadt i Monachium inaczej podeszli do kwestii planowania linii produktów. I chwała im za to, bo co to za frajda, gdyby dwa koncerny kopiowały siebie nawzajem i dostarczały na rynek jednakowo segmentowane auta? A nowe S4 jest wspaniałe i te 333 KM (piękna wartość) na pewno wystarczają do szalenie dynamicznej jazdy. |
Autor: | ciah [ 23.wrz.2008 17:50:50 ] |
Tytuł: | |
Flyer napisał(a): Dla M3 odpowiednikiem jest RS4 raczej.
Inaczej bym to ujął... RS4 raczej dla e46 M3 CSL (porównując seryjnie produkowane modele rocznikowo). Niestety jeśli chodzi o nowy model M3 to jest tylko ,,zwykła'' i nie wiadomo czy będzie Lightwieght obecnej ..a szkoda.. Analogicznie do Audi- BMW również tną cylindry i pojemnośći-np. poprzez model M5 - R6 , kolejny model V8, następnie V10 a teraz coś przebąkują o doturbionym V8..Wszechobecna ekologia,pogoń ku mocy i ekonomi niestety będą dawać znać o sobie, era PRAWDZIWYCH samochodów po prostu mija. Osobiście jako sympatyk ,,drugiej strony'' przeklinam dzień kiedy Audi zrezygnowało z R5 i wszystkich ,, uciech'' z nią związanych , M-kowe V10 już też tak jakoś ,,tecnicznie'' brzmi.. Zwolennikom ,,staroci'' - a takich jak widać nie brakuje- pozostał JESZCZE dość dobry wybór z jednej i drugiej ,,strony ''...Pozdrawiam |
Autor: | Rysiek88 [ 23.wrz.2008 18:00:31 ] |
Tytuł: | |
a jeśli chodzi o nowości, to co to za autko ? http://img.worldcarfans.com/US/2008/9/1 ... ini4L1.jpg Mi osobiście odpowiadałaby taka popierdułka Bo inaczej nazwać sie go nie da ale strzelajcie. Sprawdzimy go net przegląda |
Autor: | Simpson [ 23.wrz.2008 18:06:03 ] |
Tytuł: | |
ciah napisał(a): Flyer napisał(a): Dla M3 odpowiednikiem jest RS4 raczej. Inaczej bym to ujął... RS4 raczej dla e46 M3 CSL (porównując seryjnie produkowane modele rocznikowo). Teraz to pojechałeś po bandzie. Sportowy odelżony wzmocniony samochód na semi-slick'ach, z rollbarem, 2 kubłami i bez połowy wyposażenia ma być odpowiednikiem RS4 tylko dlatego że jest produkowany w podobnych latach? Od kiedy pamiętam było tak że na zmiane BMW i Audi wypuszczało sportowe auta. I tak np po M5 E34 wyszło S6 C4+, później M5 E39, a RS6 wyszło po M5 E39, kolejną odpowiedzią było M5 E60, po czym Audi wypuściło RS6 C6! Ot, poprostu bitwa na ilość koni mechanicznych i lata produkcji mają tu niewielkie znaczenie. Jeśli chodzi o obecny odpowiednik S4 to byłby to raczej model 335i, a nie blisko 100km mocniejsze M. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |