.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
Kupno 80 Avant B4 '93 TDi https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=8563 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Greee [ 18.paź.2004 11:37:16 ] |
Tytuł: | Kupno 80 Avant B4 '93 TDi |
szukalem, szukalem i niewiele znalazlem.. moze ktos cos podlinkowac lub skrobnoc kilka slow? przymierzam sie do ww. i nie chcial bym wdepnac na mine... jakie toto ma slabe punkty, jak sprawdzic silnik (jak turbine juz wiem), co z przekladnia, napedem, zawiasem... wszelkie hinty mile widziane.. teraz ma to kluczowe znaczenie, poniej juz moze byc tylko za pozno ;) pozdrowienia |
Autor: | maciu [ 18.paź.2004 13:29:40 ] |
Tytuł: | |
słabo szukałeś... przyłóz sie jeszcze zajrzyj do kopalni linków simpsona na głównym... jak na prawde nic nie znajdziesz pomoge.... |
Autor: | Greee [ 18.paź.2004 15:25:20 ] |
Tytuł: | |
eomaciu napisał(a): słabo szukałeś...
przyłóz sie jeszcze zajrzyj do kopalni linków simpsona na głównym... coz to? widzialem cos pod netykieta.. ale to zazwyczaj posty w stylu: lepszy diesel czy benzin plus LPG... ja szukam wskazowek typu: slabe punkty, najczestrze usterki i metody diagnostykie takowych.. jesli jestem zbyt wymagajacy - sorry. najwyzej pozniej bede marudzil jak "wtopie" ![]() serio: jestem o krok od 'napalenia' sie na autko, bo bardzo mi sie podoba, wiec jakis kubel zimnej, fachowej i merytorycznej ' wody' by sie na moja glowie przydal ![]() pozdrowienia! |
Autor: | maciu [ 18.paź.2004 15:28:02 ] |
Tytuł: | |
skontaktuj się z baskeciorem albo przyjedż w niedzielę na grilla do wawki (może uda ci sie z kims z lodzi zabrac) wtedy sobie pogladasz takich autek co najmniej kilka... klikaj u mnie w podposie na spontan... |
Autor: | Greee [ 18.paź.2004 15:35:34 ] |
Tytuł: | |
eomaciu napisał(a): skontaktuj się z baskeciorem albo przyjedż w niedzielę na grilla
do wawki (może uda ci sie z kims z lodzi zabrac) wtedy sobie pogladasz takich autek co najmniej kilka... niestety mam za daleko, nie ma mnie teraz w kraju... |
Autor: | Greee [ 19.paź.2004 07:31:30 ] |
Tytuł: | |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() moze ktos cos podlinkowac lub skrobnoc kilka slow? przymierzam sie do ww. i nie chcial bym wdepnac na mine... jakie toto ma slabe punkty, jak sprawdzic silnik (jak turbine juz wiem), co z przekladnia, napedem, zawiasem... wszelkie hinty mile widziane.. teraz ma to kluczowe znaczenie, poniej juz moze byc tylko za pozno ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Baskecior [ 19.paź.2004 08:39:32 ] |
Tytuł: | |
Dobra. Najsłabszą rzeczą na jaką cierpi ten model to zawieszenie przednie. Sprawdź je bardzo dokładnie. Sprawdź również stan pompy wspomagania układu kierowniczego oraz przekładni. Co do silnika to konieczne podpięcie VAG`a i sprawdzenie błedów (ich braku najlepiej)!!!. Sprawdź okolice turbiny pod kątem wycieku oleju, powinno być sucho. Musisz się nim przejechać i sprawdzić przyspieszenia. 182 Nm powinieneś odczuć wyraźnie. ![]() Oględziny karoserii powinny zakończyć się stwierdzeniem o braku rdzy (nadwozie w pełni ocynkowane). Skrzynia biegów musi pracować cicho i bez zacięć. Więcj grzechów nie pamietam. ![]() |
Autor: | BiLu [ 19.paź.2004 09:51:55 ] |
Tytuł: | |
a ja nnie przejmowalbym sie zawieszeniem az tak bardzo bo za smieszne pieniadze wymienisz prawie cale ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | maciu [ 19.paź.2004 11:57:15 ] |
Tytuł: | |
Bilu napisał(a): a ja nnie przejmowalbym sie zawieszeniem az tak bardzo bo za smieszne pieniadze wymienisz prawie cale
![]() ![]() polemizowałbym aczkolwiek spraw zawieszeniowe o ile buda jest prosta sa zawsze prostsze do przejscia niz jakies problemy z turbo (ktore notabene jest bardzo ciezkie do zajeżdzenia w 1Z) lub samym silnikiem... |
Autor: | Baskecior [ 19.paź.2004 11:58:14 ] |
Tytuł: | |
Sczerze mówiąc wolałbym aby zawieszenie psuło mi się tak często jak silnik ![]() |
Autor: | BiLu [ 19.paź.2004 11:59:25 ] |
Tytuł: | |
eomaciu napisał(a): Bilu napisał(a): a ja nnie przejmowalbym sie zawieszeniem az tak bardzo bo za smieszne pieniadze wymienisz prawie cale ![]() ![]() polemizowałbym aczkolwiek spraw zawieszeniowe o ile buda jest prosta sa zawsze prostsze do przejscia niz jakies problemy z turbo (ktore notabene jest bardzo ciezkie do zajeżdzenia w 1Z) lub samym silnikiem... no dobra - pomijajac koszt amorow to co takiego drogiego jest w zawieszeniu przednim w B4??? uwazam ze jesli reszta jest ok to zawieszenie to drobiazg ![]() |
Autor: | maciu [ 19.paź.2004 12:02:22 ] |
Tytuł: | |
kurde posumuj sobie chociazby cały przód: łączniki, tuleje wahacza i wózka, łozyska mcph, końcówki drazka + robota to wyjdzie parę ładnych stówek bo na zamienniki to ja juz nie idę... za szybko sie kończą... gumy na tyle tak szybko nie lecą ale tez swoje kosztują.... jak bedziesz dalej denerwował to pogrzebie w rachunkach ![]() |
Autor: | Greee [ 19.paź.2004 12:07:19 ] |
Tytuł: | |
dziekie wielkie za info. chili wychodzi na to, ze nic superszczegolnego dla tego modelu nie ma. co do wtryskow, to widze w katalogu Intercars nastepujace pozycje: uchwyt dyszy wtryskiwacza - to robi BOSCH oraz dysze wtryskiwacza czy koncowki, robi je WUZETEM po 57 zeta za sztuke. dosc logiczne i wynika z tego, ze konstrukcja nie rozni sie zbytnio od tradycyjnego diesla.. malo, pisza, ze w tradycyjnych dieslach tez sa stosowane te same.. blad intercarsu? jesli tak, to ile kosztuje nowy wtryskiwacz kompletny? co do ogledzin auta, to po jezdzie probnej mam nastepujace wnioski: zawias: z rachunkow wynika, ze nigdy nie robiony (auto nadal w niemczech) slychac je na kocich lbach delikatnie, ale to nie jest tragedia. kosztow sie nie boje, bo zrobie sam, a ceny czesci smieszne i dostepnosc zamienikow ogromna w porownaniu z moim drugim autem (volvo). przekladnia kierownicza: raczej bez uwag. skrzynia biegow: w porzadku silnik: jedzie toto jakos, te katalogowe 14 s do setki chyba rozwija.. choc ciezko powiedziec, drugie moje autko ma niecale 10s wiec tu wydaje sie wolno.. na wolnych nie kopci, w czasie jazdy nie wiem, bo prowadzilem, ale w lusterku niczego nie widzialem ![]() dosc ladnie sie rozpedzil do 140 na autostradzie.. dosc plynnie.. sam silnik lekko zaolejony od tylu bloku (od strony wnetrza), uszczelka pod pokrywa zaworow do wymiany. lopatek turbiny jeszcze nie ogladalem. wnetrze ok, troche wytarta oslona lewarka skrzyni - mozna toto kupic jakies nowe, skorzane ? ktos to rzezbi (reza? ![]() elektryka sprawna, autocheck moowi OK, klima dziala. nadwozie lekko poobijane, mial lekki dzwon z przodu, ale mam rachunek - robiony w ASO. generalnie pierwszy wlasciciel, rachunki od nowosci, rozrzad dwa razy zmieniony, tarcze, klocki, paski itp. o cenie nie wspominam, bo jeszcze nie ustalilismy finalnej. jak dobrze pojdzie, to bede go mial w poniedzialek. cos przeoczylem? ![]() ![]() ![]() |
Autor: | BiLu [ 19.paź.2004 12:10:15 ] |
Tytuł: | |
eomaciu napisał(a): kurde posumuj sobie chociazby cały przód: łączniki, tuleje wahacza i wózka, łozyska mcph, końcówki drazka + robota to wyjdzie parę ładnych
stówek bo na zamienniki to ja juz nie idę... za szybko sie kończą... gumy na tyle tak szybko nie lecą ale tez swoje kosztują.... jak bedziesz dalej denerwował to pogrzebie w rachunkach ![]() tak tak i podasz warszawskie ceny ![]() ale dla zaspokojenia mojej ciekawosci mozesz zapodac jakies przykladowe ceny. zawsze wiecej mozna wytargowac od sprzedajacego niz wlozyc pozniej w remont przedniego zawieszenia. w sumie to robocizna w tym wszystkim bedzie miala duze znaczenie wiec przyda sie zaprzyjazniony mechanik ![]() |
Autor: | maciu [ 19.paź.2004 12:12:41 ] |
Tytuł: | |
autocheck + kilma +diesel = brać ![]() |
Autor: | maciu [ 19.paź.2004 12:14:33 ] |
Tytuł: | |
Bilu napisał(a): eomaciu napisał(a): kurde posumuj sobie chociazby cały przód: łączniki, tuleje wahacza i wózka, łozyska mcph, końcówki drazka + robota to wyjdzie parę ładnych stówek bo na zamienniki to ja juz nie idę... za szybko sie kończą... gumy na tyle tak szybko nie lecą ale tez swoje kosztują.... jak bedziesz dalej denerwował to pogrzebie w rachunkach ![]() tak tak i podasz warszawskie ceny ![]() ale dla zaspokojenia mojej ciekawosci mozesz zapodac jakies przykladowe ceny. zawsze wiecej mozna wytargowac od sprzedajacego niz wlozyc pozniej w remont przedniego zawieszenia. w sumie to robocizna w tym wszystkim bedzie miala duze znaczenie wiec przyda sie zaprzyjazniony mechanik ![]() ostatnio zmienialem łacznik stabilizatora - lemforder kole 60-70 plnów... bo w zamienniki juz nie ide bo sie za szybko koncza... ziarnko do ziranka i sie zbierze tym bardziej ze powiedziales "całe" ![]() |
Autor: | Greee [ 19.paź.2004 12:15:15 ] |
Tytuł: | |
eomaciu napisał(a): autocheck + kilma +diesel = brać
![]() ![]() plus elektryczne szyby, lusterka, dach. abs i c.z. chyba w standardzie? aha.. i takie smieszne drewienko na desce.. dosc paskudne ![]() |
Autor: | maciu [ 19.paź.2004 12:19:45 ] |
Tytuł: | |
Greee napisał(a): eomaciu napisał(a): autocheck + kilma +diesel = brać ![]() ![]() plus elektryczne szyby, lusterka, dach. abs i c.z. chyba w standardzie? aha.. i takie smieszne drewienko na desce.. dosc paskudne ![]() bierz!!! |
Autor: | Greee [ 19.paź.2004 12:22:08 ] |
Tytuł: | |
eomaciu napisał(a): bierz!!!
rotfl ![]() nowe opony na alu felach audi.. moze komplet opon zimowych na stalowkach.. ![]() |
Autor: | Greee [ 19.paź.2004 12:29:48 ] |
Tytuł: | |
ale niestety/stety jest czerwony... ![]() dobra ![]() ile takie auto kosztowalo by w Polsce? pi razy drzwi.. nie mam pojecia, wiec powiedzcie chociaz w jakim rzedzie ... dodam, ze jest troche pobijany, delikatnie, ale to fakt.. gdyby mi zalezalo na wygladzie musial bym kilka elementow naprawic lakierniczo... |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |