dziekie wielkie za info.
chili wychodzi na to, ze nic superszczegolnego dla tego modelu nie ma.
co do wtryskow, to widze w katalogu Intercars nastepujace pozycje:
uchwyt dyszy wtryskiwacza - to robi BOSCH
oraz dysze wtryskiwacza czy koncowki, robi je WUZETEM po 57 zeta za sztuke.
dosc logiczne i wynika z tego, ze konstrukcja nie rozni sie zbytnio od tradycyjnego diesla..
malo, pisza, ze w tradycyjnych dieslach tez sa stosowane te same..
blad intercarsu?
jesli tak, to ile kosztuje nowy wtryskiwacz kompletny?
co do ogledzin auta, to po jezdzie probnej mam nastepujace wnioski:
zawias:
z rachunkow wynika, ze nigdy nie robiony (auto nadal w niemczech)
slychac je na kocich lbach delikatnie, ale to nie jest tragedia.
kosztow sie nie boje, bo zrobie sam, a ceny czesci smieszne i dostepnosc zamienikow ogromna w porownaniu z moim drugim autem (volvo).
przekladnia kierownicza:
raczej bez uwag.
skrzynia biegow:
w porzadku
silnik:
jedzie toto jakos, te katalogowe 14 s do setki chyba rozwija.. choc ciezko powiedziec, drugie moje autko ma niecale 10s wiec tu wydaje sie wolno..
na wolnych nie kopci, w czasie jazdy nie wiem, bo prowadzilem, ale w lusterku niczego nie widzialem

nawet podczas katowania go..
dosc ladnie sie rozpedzil do 140 na autostradzie.. dosc plynnie..
sam silnik lekko zaolejony od tylu bloku (od strony wnetrza), uszczelka pod pokrywa zaworow do wymiany.
lopatek turbiny jeszcze nie ogladalem.
wnetrze ok, troche wytarta oslona lewarka skrzyni - mozna toto kupic jakies nowe, skorzane ?
ktos to rzezbi (reza?

)
elektryka sprawna, autocheck moowi OK, klima dziala.
nadwozie lekko poobijane, mial lekki dzwon z przodu, ale mam rachunek - robiony w ASO.
generalnie pierwszy wlasciciel, rachunki od nowosci, rozrzad dwa razy zmieniony, tarcze, klocki, paski itp.
o cenie nie wspominam, bo jeszcze nie ustalilismy finalnej.
jak dobrze pojdzie, to bede go mial w poniedzialek.
cos przeoczylem?
