dodatkowe wyjasnie nia od kolegi ikilka watpliwości... może ktoś jeszcze
W USA Passat nazywał sie QUANTUM i to jest pewne natomiast kolega
który mówi że byłato ośka ma racje bo mechanizm Syncro czyli 4x4 był
tylko montowany w Passatach kombi czyli w USA nazywał sie VW QSW
tzn Quantum Syncro Wagon.
Z tymi samymi silnikami (2,2) były santany, htchbaki i kombiaki i to były
ośki.
Doczytałem sie równierz że technicznie to było Audi B2 Quattro z
wyjątkiem tylnego zawieszenia (Brak samopoziomujących
amortyzatorów) reszta czyli silnik, skrzynia, przód i tylny napęd to OOOO
B2 4X4 w USA nazwane OOOO 4000 Quattro.
Pytanie jest jedno czy Audi miło blokade centralnego mechanizmu
różnicowego oraz tylnego czy tylko tylnego.
W tym VW dzaiła to na zasadzie podciśnienia, przełącznik najpierw
włącza blokade centralnego a potem można dodac do tego jescze tył. ma
4 tarcze hamulcowe z przodu wntylowane
Jak by ktoś chciał sie zapoznać z technologią tego auta to odsyłam na
strone:
http://www.duvekot.com/QSW/Może cos doradzicie bo naprawde mi sie podoba a 4X4 w kombi z takim
silnikiem to troche dzisiaj kosztuje z przyznasz że cena jest atrakcyjna
(3200 PLN) i nawet jak bym miał do niego dołożyc z 5 tyś to za te
pieniądze (ok 10 tyś) quattro w rodzinnym kombi nie dostane.