.: AUDI KLUB POLSKA :. https://forum.audiklub.org/ |
|
[wydzielone] Video S6 C5 - przyśpieszenie do 100km/h https://forum.audiklub.org/viewtopic.php?f=1&t=97258 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | 2rafal7 [ 29.paź.2009 12:39:41 ] |
Tytuł: | [wydzielone] Video S6 C5 - przyśpieszenie do 100km/h |
designer napisał(a): Jak to jest, że katalogowo ma 6,8 sek do 100 km/h ( zakładam że to Avant, bo że aftomat to widzę ) a na filmie 5,4 ( mierzyłem ze stoperem
![]() ![]() ![]() ![]() Notabene mam wrażenie, że moja też przyśpiesza w tym tempie, ale sprawdzę to dokładnie i może obalę mit o niejeżdżacym 4.2 w automacie ![]() ![]() ![]() "Adres URL zawierał nieprawidłowy identyfikator filmu wideo. " Link coś nie praży ![]() Simpson: przesunąłem kropke przy linku bo psuła adres ![]() PS. mnie wychodzi 6.2 jak nic, poza tym startuje z "obrotów", a to troche poprawia czas w automacie. |
Autor: | designer [ 29.paź.2009 12:46:02 ] |
Tytuł: | |
Nie no mierzyłem z 5 razy, napewno poniżej 6sek i bliżej 5,5 sek. A to że z obrotów to co z tego ![]() Fakt faktem że sporo poniżej katalogu ![]() EDIT Sprawdziłem jeszcze 3 razy i jest napewno max 5,5 sek - chyba że któryś ze stoperów przekłamuje ![]() |
Autor: | 2rafal7 [ 29.paź.2009 13:39:06 ] |
Tytuł: | |
tak czy siak, automat muli ostro i jakos cięższko mu to idzie pow 100. |
Autor: | designer [ 29.paź.2009 13:50:15 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): tak czy siak, automat muli ostro i jakos cięższko mu to idzie pow 100.
Na D może i tak ( chociaż jak narazie to tylko 335i i M3 były szybsze ![]() ![]() Ale nie ma co bić piany ![]() ![]() ![]() |
Autor: | To_JA_! [ 29.paź.2009 14:23:28 ] |
Tytuł: | |
designer napisał(a): Nie no mierzyłem z 5 razy, napewno poniżej 6sek i bliżej 5,5 sek. A to że z obrotów to co z tego
![]() Fakt faktem że sporo poniżej katalogu ![]() EDIT Sprawdziłem jeszcze 3 razy i jest napewno max 5,5 sek - chyba że któryś ze stoperów przekłamuje ![]() Jestem b. ciekaw do jakich 100km/h sprawdzacie, w sumie błąd zazwyczaj wynosi około 5% ale jak ktoś założy niskie walce to może uzyskać większy błąd i lepsze przyspieszenie ale wtedy będzie licznikowo mierzył np. do 93km.h . Przydałoby się zmierzyć 100km/h wg. GPS i naznaczyć jakąś naklejką na szybce ile to jest na prawdę. Spotkałem już takie auta (co prawda nie były to Audi) które miały prędkościomierz dokładnie na górnej granicy błędu czyli +10% i do tego +6km/h czyli przy 100km/h pokazywały 116 a a po zakupie GPS na trasie zaczęły palić o 2L więcej ze względu na wzrost prędkości z którymi legalnie jechał świadomy kierowca. A co do samego pomiaru to najlepiej zrobić film 30kl/s i obejżeć go w jakims edytorze do filmów sprawdzając dokładny czas od "szarpnięcia" spowodowanego ruszaniem do klatki w której osiągamy daną prędkość. Otrzymujemy stoper z dokładnością do 1/30s bez przekłamania na start/stop pomiaru. Albo jak ktoś posiada to można jakimś urządzeniem typu Correvit-datron ale raczej mało dostępny sprzęt. Pozdrawiam! |
Autor: | designer [ 29.paź.2009 15:04:11 ] |
Tytuł: | |
To_JA_! napisał(a): designer napisał(a): Nie no mierzyłem z 5 razy, napewno poniżej 6sek i bliżej 5,5 sek. A to że z obrotów to co z tego ![]() Fakt faktem że sporo poniżej katalogu ![]() EDIT Sprawdziłem jeszcze 3 razy i jest napewno max 5,5 sek - chyba że któryś ze stoperów przekłamuje ![]() Jestem b. ciekaw do jakich 100km/h sprawdzacie, w sumie błąd zazwyczaj wynosi około 5% ale jak ktoś założy niskie walce to może uzyskać większy błąd i lepsze przyspieszenie ale wtedy będzie licznikowo mierzył np. do 93km.h . Przydałoby się zmierzyć 100km/h wg. GPS i naznaczyć jakąś naklejką na szybce ile to jest na prawdę. Spotkałem już takie auta (co prawda nie były to Audi) które miały prędkościomierz dokładnie na górnej granicy błędu czyli +10% i do tego +6km/h czyli przy 100km/h pokazywały 116 a a po zakupie GPS na trasie zaczęły palić o 2L więcej ze względu na wzrost prędkości z którymi legalnie jechał świadomy kierowca. A co do samego pomiaru to najlepiej zrobić film 30kl/s i obejżeć go w jakims edytorze do filmów sprawdzając dokładny czas od "szarpnięcia" spowodowanego ruszaniem do klatki w której osiągamy daną prędkość. Otrzymujemy stoper z dokładnością do 1/30s bez przekłamania na start/stop pomiaru. Albo jak ktoś posiada to można jakimś urządzeniem typu Correvit-datron ale raczej mało dostępny sprzęt. Pozdrawiam! Wiesz co nie chodzi o ułamki sekundy tylko o fakt, że dane katalogowe możemy włożyć między bajki ( akurat tu w pozytywnym tego słowa znaczeniu ), a także o to że 5,5 sek w przypadku ciężkiego S6 dodatkowo z automatem to moim zdaniem naprawdę imponujący wynik. |
Autor: | 2rafal7 [ 29.paź.2009 15:35:02 ] |
Tytuł: | |
Nie no Designer bez przesady, fabryka raczej by nie zaniżała przyspieszenia bo to by był strzał do własnej bramki...moim zdaniem, faktycznie moga byc spore felgi lub coś z licznikiem, bo wątpie, że fabryka sobie tak poprostu dodała ~ 1s. Nie ma co się oszukiwać, jak na auto, które ma 340km i 6.8sek/100 to wynik, hmmm...żenujący...W BMW jest to 6sek, a moc to 286km ![]() |
Autor: | designer [ 29.paź.2009 15:47:46 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): Nie no Designer bez przesady, fabryka raczej by nie zaniżała przyspieszenia bo to by był strzał do własnej bramki...moim zdaniem, faktycznie moga byc spore felgi lub coś z licznikiem, bo wątpie, że fabryka sobie tak poprostu dodała ~ 1s. Nie ma co się oszukiwać, jak na auto, które ma 340km i 6.8sek/100 to wynik, hmmm...żenujący...W BMW jest to 6sek, a moc to 286km
![]() A ile waży to BMW? Automat i kombi? Piszesz o 540i? Jak znajdę chętnego kamerzystę to nagram swoje przyśpieszenie na Avusach 17", gumach 235/45 i z pełnym bakiem. A tak swoją drogą to skoro rozmiarem felg można podnieść osiągi o ponad 1s to kupuję na lato 20" ![]() ![]() |
Autor: | Cysztof [ 29.paź.2009 15:53:44 ] |
Tytuł: | |
designer napisał(a): A tak swoją drogą to skoro rozmiarem felg można podnieść osiągi o ponad 1s to kupuję na lato 20"
![]() ![]() Podniesc ale w rozumieniu negatywnym.... |
Autor: | 2rafal7 [ 29.paź.2009 15:55:10 ] |
Tytuł: | |
designer napisał(a): 2rafal7 napisał(a): Nie no Designer bez przesady, fabryka raczej by nie zaniżała przyspieszenia bo to by był strzał do własnej bramki...moim zdaniem, faktycznie moga byc spore felgi lub coś z licznikiem, bo wątpie, że fabryka sobie tak poprostu dodała ~ 1s. Nie ma co się oszukiwać, jak na auto, które ma 340km i 6.8sek/100 to wynik, hmmm...żenujący...W BMW jest to 6sek, a moc to 286km ![]() A ile waży to BMW? Automat i kombi? Piszesz o 540i? Jak znajdę chętnego kamerzystę to nagram swoje przyśpieszenie na Avusach 17", gumach 235/45 i z pełnym bakiem. A tak swoją drogą to skoro rozmiarem felg można podnieść osiągi o ponad 1s to kupuję na lato 20" ![]() ![]() BMW 540i kombi automat kręci w 6.7sek waga to 1800kg ![]() ![]() |
Autor: | Simpson [ 29.paź.2009 15:55:48 ] |
Tytuł: | |
Wydzieliłem dyskusje. ![]() |
Autor: | designer [ 29.paź.2009 16:00:37 ] |
Tytuł: | |
2rafal7 napisał(a): designer napisał(a): 2rafal7 napisał(a): Nie no Designer bez przesady, fabryka raczej by nie zaniżała przyspieszenia bo to by był strzał do własnej bramki...moim zdaniem, faktycznie moga byc spore felgi lub coś z licznikiem, bo wątpie, że fabryka sobie tak poprostu dodała ~ 1s. Nie ma co się oszukiwać, jak na auto, które ma 340km i 6.8sek/100 to wynik, hmmm...żenujący...W BMW jest to 6sek, a moc to 286km ![]() A ile waży to BMW? Automat i kombi? Piszesz o 540i? Jak znajdę chętnego kamerzystę to nagram swoje przyśpieszenie na Avusach 17", gumach 235/45 i z pełnym bakiem. A tak swoją drogą to skoro rozmiarem felg można podnieść osiągi o ponad 1s to kupuję na lato 20" ![]() ![]() BMW 540i kombi automat kręci w 6.7sek waga to 1800kg ![]() ![]() Rafał, S6 Avant, automat ma dodatkowo quattro i waży 1932 kg ( dane z dowodu rejestr ) i przyśpiesza o 0,1 sek wolniej ( wg katalogu ) i nie widzę w tym nic żenującego... |
Autor: | rafala6 [ 29.paź.2009 16:19:31 ] |
Tytuł: | |
530i ma 7,1 do sety to po co kupowac ese ![]() ![]() |
Autor: | designer [ 29.paź.2009 16:35:48 ] |
Tytuł: | |
rafala6 napisał(a): 530i ma 7,1 do sety to po co kupowac ese
![]() ![]() Karbon, alcantara na suficie, poszerzone nadkola, wydech, hamulce, zawieszenie, dźwięk V8, Recaro.... |
Autor: | rafala6 [ 29.paź.2009 16:37:19 ] |
Tytuł: | |
Wiem wiem chciałem was sprowokowac ![]() |
Autor: | DeS [ 29.paź.2009 17:28:28 ] |
Tytuł: | |
rafala6 napisał(a): Wiem wiem chciałem was sprowokowac
![]() Moje cygaro miało 9.9 to setk... kosztowało 10 razy mniej niż Wasze eSki i Mki... po co ta dyskusja w ogóle ![]() ![]() ![]() |
Autor: | designer [ 29.paź.2009 21:51:17 ] |
Tytuł: | |
DeS napisał(a): rafala6 napisał(a): Wiem wiem chciałem was sprowokowac ![]() Moje cygaro miało 9.9 to setk... kosztowało 10 razy mniej niż Wasze eSki i Mki... po co ta dyskusja w ogóle ![]() ![]() ![]() Des dyskusja wywiązała się sama, a Simpson wydzielił wątek. Nie było moją intencją zakładając go udowadniać ( po raz kolejny ) kto ma szybsze auto tylko zaskoczyła mnie różnica w przyśpieszeniu na filmie a danymi katalogowymi. Ot skąd wątek.... Rafał rozmawiamy bądź co bądź o 10-letnim aucie, kiedy to diesle nawet nie stały obok aut sportowych ![]() |
Autor: | DeS [ 29.paź.2009 23:42:45 ] |
Tytuł: | |
Jeśli jeździ szybciej od katalogu to rewela.. zweryfikować można to używając np. magicznego pudełka pozostającego w posiadaniu grypy warszawskiej ![]() |
Autor: | To_JA_! [ 31.paź.2009 16:50:59 ] |
Tytuł: | |
A może to podpucha? i gościu robił ten film jadąc z dużej górki? HAHAHA ![]() |
Autor: | Paw1972 [ 01.lis.2009 03:00:03 ] |
Tytuł: | |
Dodaj co najmniej sekundę do licznikowej prędkości. Jak podepniesz GPS to się zdziwisz jak "długo" będzisz czekać na 100-kę. Można też wykonać pomiar VAG-iem, ale ten nie koniecznie pokaże równą setke - może dać pomiar, np. przy 99km/h a następny przy 101,5 km/h ![]() |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |