Tak. Masz rację.
Chodziło mi bardziej o to jak wygląda środek, jak się w nim siedzi, jak pracuje V8, i ogólnie seksowną linie A8
Im więcej koni miałem w aucie ( w tym i teraz) to liczył się tylko "zapas mocy" a nie osiągi,
a tak to emerycko, powoli, relaks po pracy w grzanym wygodnym foteliku,
słysząc tylko wiatr i czasem kwadratowe nie wyważone koła
Konwojem razem z dużymi mobilami.
Dupe urywa golf lecący ponad 200 mając 90 koni. Bo nie powinien.
Dupe urywała moje 200 nowszym 'sprzętom'
A8 to nie dragster.
Ma linie, klase, wyposażenie, wygode, bezpieczeńśtwo i V8 i mimo, że na pewno jest więcej aut lepiej wyposażonych, szybszych, może piękniejszych, dla mnie urywa mi dupe
P.S.
Przyszedł wąż:
EDIT:
Mam kaseciaka w A8 i nie przeszkadza mi to, ale cheftam już radiem FM i potrzebuje coś z MP3.
Wiem, że nie można połączyć tego radia z jakimiś śmiesznymi HUBami na MP3, płytki, zmieniarki itp poza ori zmieniarką (chyba bez mp3)
Obejdzie się z samymi CD, bo z reguły i tak lecą ORI płytki (takie zboczenie, że przynajmniej w aucie jeżdzą oryginały) ale mam w golfie takie:
http://www.buumer.com/product_images/h/ ... _87202.jpgdo tego duży wzmak ground zero i skrzynia z rockford fosgate P1 na pokładzie.
Jak to wszystko przerzucić do Audi ?
Czytałem o jakichś przejściówkach celem grania tylnych głośników i suba.
Zatem czy dodać jej drugiego suba + radio czy nie wydziwiać i zmienić tylko radio ?
Co myślicie ?