Mój cytat z UK Div.
"Jeżeli Spot będzie w miarę nie daleko (do około 100-120 km) ode mnie to mogę dolecieć po mojej pracy, którą kończę o 17-tej. Jeżeli spotowanie jeszcze będzie trwało Myślę, że warto się spotkać bo mamy kilka spraw do omówienia . Błachutek wspomniał na AKP o Bristolu Mógłbym coś zorganizować, ale w moim Pubie (świetne miejsce, niedaleko po zjeździe z autostrady [jakieś 2 km z navigacją], ale problem ze stołami bo miejsca pewnie najwcześniej po 15-tej, ale mogę spróbować zarezerwować część pubową. Musiałbym mieć pewność do soboty rana, czyli około 10-tej).
pozdr."
Koledzy jak widać frekwencja może nie dopisać na tą niedzielę, ale....
Ja jestem gotowy w każdą sobotę lub niedzielę dokładnie w takim samym ustawueniu czasowym - przynajmniej do końca Świąt. Potem mogę już walczyć o urlop na spota. Jeżeli nie ta to może next ?
Co do S6 z Trade IT - moim zdaniem to przewałka w wykonaniu Naszych. Kto sprzedaje auto w UK zarejestrowane w DE ? Albo sprzedaje je na części, albo oferuje auto z kierwnicą po lewej dla ,np. Polaków, którzy wracają do PL. Przebieg podany jest w milach (90k), ale na liczniku realnie są kilometry, a w milach przecież info dla anglików jest istotne tylko
.Przecież w UK nie dokona procedury sprzedaży i wyrejestrowania/próbne blachy do jazdy itd. Musiałby "dylać" do DE dokonać procedury. Ale też można takie auto zarejestrować w UK (technicznie tylko leflektory na brytyjskie lub naklejki, które przejdą MOT i lusterka). Tylko po co - nikt o zdrowych zmysłach
tym silnikiem bez gazu nie będzie przemieszczał się do PL ze względu na spalanie. Nie jest to też samochód na codzień bo spalanie oraz tax i insurance. Wartość dla firmy ubezpieczeniowej spora, sam widziałem S6 po lifcie 1.5 roku temu za 15 tys. F. Mój był za 8 tys. z tego samego rocznika ! Ja bym go wziął, bo zmysły dawno pomieszały się z rozsądkiem od czasu kupna Audi