.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.maja.2025 05:47:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7018 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273 ... 351  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2008 20:42:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
piotr napisał(a):
Byli: [...] Lustereczko.... tfu, wróć cygaro-avant

:wpysk:

Ale spoktanie bardzo miłe; szkoda, że bez "młodych". Ja jeszcze "zaliczyłem" szybkie spotkanie z Zurem, który właśnie w tej chwili gna do Kraka

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2008 20:45:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sty.2005 20:18:37
Posty: 528
Lokalizacja: Łódź
ostal1985 napisał(a):
ja pojechalem pod tulipana....mimo tego iz wielu uzytkownikow odradzalo postanowilem wpasc w oba miejsca ale zostalem pod tesco....towarzystwo mile i ludzie normalni i powazni...nie mozna miec zadnego ale....zero cwaniactwa czy innych buractw - jak dla mnie same +...no i mysle ze moja Vka zostala w mkiare przyzwoicie przyjeta ale nie mnie to oceniac:))



Czegoś tu chyba nie rozumiem :): Po co piszesz na naszym forum i robisz zamęt skoro i tak jeździsz na spoty do innego klubu.

PS. Też się cieszymy że Cię tam bardzo mile przyjęli, tylko szkoda że Ci się fora pomyliły bo my mamy zupełnie inne wrażenia pospotowe.

_________________
Pozdrawiamy M&M

A4 B6 Avant
80 B4 Avant (stary grzechotnik)
80 B3
80 B2 GL


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2008 20:45:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.maja.2008 18:48:22
Posty: 95
Lokalizacja: lodz
Auto: audi v8
teraz po porsty nie mialem jak podjechac tam do manu ale nastepnym razem pojade w pierwzej kolejnosci tam a pozniej pod tulipana:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2008 20:54:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
ostal1985 napisał(a):
teraz po porsty nie mialem jak podjechac tam do manu ale nastepnym razem pojade w pierwzej kolejnosci tam a pozniej pod tulipana:)


Każdy jeździ gdzie chce i nikt do niczego nikogo nie zmusza ale jaki ma sens pisanie o spotach innych klubów i że się na nie pojedzie lub nie pojedzie ?? Nie temu słuzy ten wątek..... zaraz wpadnie tutaj masa miłośników filatelistyki albo innych gulgulatorów i tez będą sie na swoje spoty zapraszać.... bez sensu ;)

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2008 21:16:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Stara wiara nie zawiodła, natomiast osobiście nie byłem zaskoczony frekwencją newbie czy rookies , jak wolicie. :D
Piotrek - ładna eska :)

PS: po raz kolejny proszę o nie uprawianie reklamy konkurencji, efekt będzie odwrotny do zamierzonego, a za chwilę mogą posypać się kartki.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2008 08:38:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
Tak, było bardzo przyjemnie. Piwo dobre, temat do rozmów niewyczerpalny a do tego AFL Marcina i biesiada jak się patrzy :D

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2008 10:37:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
AEL wiązkowiec ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2008 11:11:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Baskecior napisał(a):
AEL wiązkowiec ;)

teraz wiem, co to są (z)wiązki zawodowe :D

no i polecam link do owianej legendą mojej nawigównowacji:
http://www.allegro.pl/item361972264_kom ... m_bcm.html

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2008 19:23:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lut.2008 11:44:29
Posty: 199
Lokalizacja: Łódź
Baskecior napisał(a):
Stara wiara nie zawiodła, natomiast osobiście nie byłem zaskoczony frekwencją newbie czy rookies , jak wolicie. :D

Ja osobiście chciałem przeprosić za nieobecność na pierwszym spocie łodzkim jaki był odkąd zaglądam na AKP. Następnego na pewno nie odpuszczę. Cieszy mnie tylko fakt że będę miał czas no dokończenie zaplanowanych napraw i poprawek aby zjawić sie na spocie porządnym autkiem.
PZDR
:piwo:

_________________
S8 '98 [AKH]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2008 20:03:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Doktorze Górek - przerżnąłbyś zakład o straty mocy :D
Za chwilę (jak znajdę fotoplastikon) wkleję fotokopie :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2008 21:10:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Ja tylko opierałem się na tym co widziałem wydrukowane z hamowni w "nagazie" - wykres dla czteronapędowego Lancera - on miał około 30% strat.
No ale jeśli masz ponad połowę mocy traconą między silnikiem i asfaltem, to....współczuję :/

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.maja.2008 21:47:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
Przemek, ręczny Ci chyba nie odbija :peace:

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2008 06:24:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Spoko Radku, opory toczenia mam idealne ;)

Przeglądałem sobie kilka wykresów z Maha (nie mylić z inercyjnymi dupohamowniami) w necie i widzę iż średnie straty mocy wynoszą od 40-50 % mocy, więc jest oki.
Seria
Chipek na starych wtryskach
Chipek na wtryskach od AHF`a

Pytanie do Marcina:
Dlaczego moc strat na ostatnim wykresie jest o 16 KM niższa niż na poprzednim :D ?
Czy to dobrze , że moce na siniku są identyczne (wykres 2 i 3 )?
Dlaczego wreszcie straty mocy na dupohamowniach są niższe niż na Maha (zwłaszcza dla aut napędzanych na 4 łapy ?)
Dlaczego wreszcie straty mocy przy pomiarach są tak duże ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2008 12:20:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Baskecior napisał(a):
Pytanie do Marcina:
Dlaczego moc strat na ostatnim wykresie jest o 16 KM niższa niż na poprzednim :D ?
Czy to dobrze , że moce na siniku są identyczne (wykres 2 i 3 )?
Dlaczego wreszcie straty mocy na dupohamowniach są niższe niż na Maha (zwłaszcza dla aut napędzanych na 4 łapy ?)
Dlaczego wreszcie straty mocy przy pomiarach są tak duże ?

Jak wiesz tuning, chipowanie itp nie jest moją mocną stroną, ale myślę, że:
- wielkość strat w każdym aucie zależy od lepkości oleju w skrzyni, a ta jak wiadomo maleje ze wzrostem temperatury. Na wydruku masz 13*C temp oleju, podczas gdy optimum jest powyżej 80*C.
- w quattro samo dotyczy oleju w tylnym dyfrze - zimny olej -> duże tarcie wewnętrzne -> dużo strat mocy (część z tych strat idzie właśnie na....ogrzanie oleju...)
- tarcie wewnętrzne łożysk też swoje robi - jesli któreś jest przytarte lub ma zwiększony opór obrotu - działa jak hamulec. A w quattro jest duuuuużo łożysk. U mnie gdy w cygórku zacierało się łożysko z tyłu, mogłem nie zaciągać ręcznika i auto stało. Po wymianie łożyska mogę auto przepychać palcami
Mimo całej wympatii do Ciebie, Twojej a-czwórki i Rudolfa Diesla, nie przekonasz mnie, że 60% strat to dobry wynik

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2008 19:25:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
1. Opony (pierwsze 2 pomiary na zimówkach trzeci na letnich)
2. Straty mocy biorą się m in z niesamowitego docisku jaki panuje na hamowni - wynik niemożliwy do uzyskania na drodze.
3. Nie mam zamiaru Cię przekonywać, 130-konne quattro, które w 3 osoby zamka szafę bez większego wysiłku powinno Cię przekonać :)

Tyle ode mnie - resztę zweryfikujemy na Maha w dogodnym terminie - czekam na wykres twojego (z)wiązkowca.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.maja.2008 23:07:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
Z pełnym szacunkiem ale nie wiem o czym piszecie panowie.
Lepkość oleju w skrzyni?
Lepkość oleju w dyfrze?
Duże tarcie wewnętrzne?
A za chwilę coś takiego:
cygaro-avant napisał(a):
Po wymianie łożyska mogę auto przepychać palcami

To przepychanie palcami zabiera aż 50 % mocy silnika?
No chyba nie..........????

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2008 07:13:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Kolego!
Paluszkami to ja turlam cygórko u mnie w garażu, na płaskiej podłodze. To dowód na bardzo niskie opory toczenia. A z małych oporów wynikają małe straty

Co do lepkości i tarcia wewnątrznego
Pomieszaj sobie łyżką w garnku z wodą, z żadkim kisielem i z gęstym budyniem. :food: będziesz wiedział o czym mówimy

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2008 08:00:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
cygaro-avant napisał(a):
Kolego!
Paluszkami to ja turlam cygórko u mnie w garażu, na płaskiej podłodze. To dowód na bardzo niskie opory toczenia. A z małych oporów wynikają małe straty

Co do lepkości i tarcia wewnątrznego
Pomieszaj sobie łyżką w garnku z wodą, z żadkim kisielem i z gęstym budyniem. :food: będziesz wiedział o czym mówimy



Marcinku, jasne jest że jest różnica między kisielem a budyniem (ja wolę budyń :D ) ale 50 % mocy silnika?
Jak silnik ma tyle tracić bo 5l oleju jest trochę gęstsze na starcie niż po rozgrzaniu (bo przecież to nie parafina) to ja się więcej nie wdaje w żadne dysputy bo dla mnie to jakaś niedorzeczność.
Oświećcie mnie proszę!
Chyba za bardzo ufacie tym współczynnikom przez które mnożą wyniki operatorowie hamowni

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2008 08:44:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
Dla mnie to też niezła zagwozdka, dlaczego auto z wysokowydajnym turbodieslem TRACI AŻ 50% MOCY, zanim ta przekazana będzie na nawierzchnię :?:
Nie potrafię tego wyjaśnić, tym bardziej, że Basketowóz konkretnie zasuwa.
Może na forum technicze to jakoś zapodać, niech się inni mędrcy wypowiedzą

Baskecior napisał(a):
2. Straty mocy biorą się m in z niesamowitego docisku jaki panuje na hamowni - wynik niemożliwy do uzyskania na drodze.

to jaki jest sens tak mocnego dociskania auta (poza wzgl. bezpieczeństwa)?
Przecież w ten sposób powstają wyniki zupełnie nieadekwatne, do tego, co dzieje się na drodze? Jaki jest sens tak hamować, ja się grzecznie pytam?

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.maja.2008 08:51:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2004 10:59:02
Posty: 583
Lokalizacja: z miasta Łodzi się pochodzi
ello, czytam tego neta i znalazlem taka oto wypowiedz milosnika samochodow marki ford

FORD?-Found On the Road Dead

jasne, a Ty pewno jeździsz SV - SchmelzVagen'em, albo ...
... Będziesz Miał Wypadek lub też Auto Ulubione Dla Idiotów.

hm, nie powiem troszke sie wzruszylem

_________________
life is brutal and full of zasadzkas
kiedys mlody i gniewny teraz stary i wk....
Obrazek,
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7018 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 267, 268, 269, 270, 271, 272, 273 ... 351  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: