
W imieniu administratora PKA pragne przedstawic wam propozycje wspolnego spotkania na wybrzezu... szczegoly pod linkiem lub ponizej...
http://www.pkaudi.pl/forum2/viewtopic.p ... 620#p27620

Ogolne warunki i opis spotkania
Moi Mili,
wczoraj zostały częściowo przedyskutowane plany na przyszłoroczny zimowy zlot. Dużo wsparcia mieliśmy i mamy od naszych nowych Klubowiczów z A3 Club. Liczę też iż do akcji włączą się inne kluby - czas pokaże. Nie mniej jednak w 2011 roku nadal będzie to nasz regionalny zlot aczkolwiek jeśli ktokolwiek z Polski wyrazi chęć przybycia...jest mile widziany.
Jako że zeszłoroczna forma bardzo wam odpowiadała, w przypadku II ZZPKAudi...bedzie bardzo podobnie z tym że zmienimy troszkę formułę na przyjemniejszą i bardziej dostępną dla wszystkich przybyłych. Dodatkowo chcemy tym razem zrobić typowo 3-dniowy wypad.
ZLOT ODBYWA SIĘ W DNIACH 28-30 stycznia 2011r.
Wstępnie harmonogram wygląda następująco:
Piątek
:arrow:20:00-21:00 - Rozpoczęcie zlotu oraz odprawa przed rajdem
:arrow:21:00-2:00 - I Etap II Rajdu Zimowego PKAudi (max. 50km)
:arrow:2:00-dogorywanie we własnych pokojach
Sobota
:arrow:9:00-10:00 - śniadanie
:arrow:10:30-15:00 - II Etap II rajdu Zimowego PKAudi (max. 80km)
:arrow:17:00-18:00 - wręczenie nagród
:arrow:19:00-... - impreza wraz z kolacją
Niedziela
:arrow: 9:00-10:00 - śniadanie
:arrow: 10:00-12:00 - zakończenie zlotu i wyjazd z pensjonatu
KOSZT POBYTU - 220PLN/os. a w tym:
:arrow: 2 noclegi = 150pln/os. (w tym 2xśniadanie)
:arrow: piątkowa niespodzianka, która w zeszłym roku wszystkim smakowała
:arrow: kolacja sobotnia wraz z imprezą 70pln/os. (tak bogato jak w zeszłym roku z wyłączeniem alkoholu i popitki którą każdy przywozi na własny koszt)
Dodatkowo jeśli aura sprzyja będzie można zorganizować kulig wraz z ogniskiem i kiełbaską - 15pln/os.
Bardzo proszę o przesyłanie na tą chwilę tylko wstępnych deklaracji co do ilości osób. Proszę przesyłać do mnie na MAIL
bloku@pkaudi.pl (PW i innych form nie będę uwzględniał

)
Myślę że to najwyższy czas aby coś sobie odkładać...choćby po 50pln/miesiąc a reszta na koniec. Pierwszą część wpłaty przypuszczalnie będzie trzeba uregulować do połowy grudnia.
TRASA RAJDU podzielona jest na dwa etapy. Pierwszy zawiera w sobie już dojazd do miejsca imprezy także już zacznie się fun... Kolejnego dnia do pokonania będzie maksymalnie 80km choć liczę że nikt się nie zgubi i będzie mniej. W całości wyjdzie 130km + powrót do domu. łatwo sobie skalkulować co i jak.
Zabawa będzie miała podobną formę jak w zeszłym roku z tym, że zmienimy trochę ilość pkt kontrolnych oraz formę zadań do wykonania. Dobrze by było aby każdy był wyposażony w nawigację. Mapkę dostaniecie razem z briefem do rajdu.
ZAPRASZAMY
